Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor Amino people

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Opti-web.dk | Henning:
men min opfattelse af Amino er bare at der sidder en del herinde som kommer med ligegyldige bemærkninger i tråde bare for at bygge nogle simple links til deres webside.

Korrekt - Men det er altså sådan de fleste fora udnyttes, og det må man bare vænne sig til, for et forum kan aldrig blive perfekt - det kan forbedres.

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Tilmeldt 8. Jun 12
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 19:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Der foregår meget lidt trolling på Amino. At folk benytter begrebet til at betegne enhver form for uønsket indhold på debatfora, skyldes blot at de ikke kender dets betydning.

Amino er proppet med børn, wannabes(mig, eksempelvis), og mindre begavede mennesker. Amino er et tydeligt bevis på, at iværksætteri ikke nødvendigvis er et nobelt hverv. De fleste herinde fortjener ikke mere respekt end den gennemsnitlige lønmodtager, da de ikke har præsteret andet end at følge en eksisterende formel for "at iværksætte." Det bevidner det faktum, at enhver der er etableret på en vis, der i den virkelige verden ville anses som "lidt over middel," prises som royale på Amino.

Amino har/havde så meget potentiale. Og hvis blot vi kunne vente med at bidrage, til vi rent faktisk har noget at bidrage med, så ville Amino kunne blive en rigtig nyttig kilde. Som det er nu, kan Amino sammenlignes med et liberalt, brugerstyret Ekstra Bladet.

"Trolll!!" - Nej, stadig ikke.

"Du må da være blandt de "mindre begavede mennesker," som du omtaler" - Muligvis.

"Hvad har du da selv præsteret, bla, bla.." - Intet endnu, derfor er jeg inkluderet i gruppen af wannabes.

"Hvorfor skrider du så ikke bare, hva??" - Godt spørgsmål. Nysgerrighed, måske. Det bør nævnes, at jeg ofte besøger Amino i forlængelse af BestGore.com og TheYNC.com - en tilfældighed? Og så skal det ikke forstås som, at jeg siger, der ikke er brugbart indhold på Amino. Der er masser. Det er bare svært at finde, da det er så uproportionelt i forhold til det latterlige. Og så kan jeg godt lide Thorborg's videoer.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:21
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg tror bare man skal notere sig hver gang en kommer med et kvalificeret svar efter eget hovede og så invitere dem til sit Amino netværk.

Når det så er udbygget kan man sende pm's rundt til til dem man mener kan hjælpe når man har et problem. Så slipper man for alt det ligegyldige fnidder, som tager tid.

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)