Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kom i gang med at lave apps for 6 kr.

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:07 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Philip Mahler:
Det er også en fin holdning at have generelt set, men ligefrem at kalde det integritet er måske liiiige lovligt groft.

- Mangel på integritet, kunne ikke være en mere passende anklage i den her sammenhæng. Du betaler for stemmer, som resulterer en uærlig vurdering af dit produkts kvalitet.

Philip Mahler:
Det var nu set som et lille sjovt tiltag og håber da folk kan se det for hvad det er.

- Hvad mener du med dette?

Philip Mahler:
ud fra et økonomisk synspunkt var det altså ikke for at tjene 100-200 kr. i App Store.

- Du kan ikke med sikkerhed spå om, hvor mange penge der potentielt kan ligge i det. Det er sådan set også irrelevant.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:19 | Låst

Du kommer med nogle fine pointer, men kommer også med nogle negative forudanelser om mig samt hvad jeg prøver at gøre for at gøre lidt for de mange mennesker der gerne vil lave apps og synes bogen kunne være interessant.

Jeg ville ændre teksten så det bliver en "rating" for at få bogen for at afhjælpe dit smålige forsøg på at skabe splid og intriger, men det er ikke længere muligt at rette. Folk der læser dette må gerne tage dette med sig.

Håber du får en fantastisk dag "Rasje" og prøv nu ikke at tænke så negativt om andre mennesker, det er livet for kort til.

P.S Jeg lukker for "tilbuddet" torsdag kl. 20.00.

Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 584
Skrevet kl. 18:21 | Låst

Hej Philip

Tillykke med det store tal!
Jeg har sendt en mail afsted i din retning med billedet. Ser frem til at få læst din bog Wink

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 18:23 | Låst

Kevin Ørskov:

Hej Philip

Tillykke med det store tal!
Jeg har sendt en mail afsted i din retning med billedet. Ser frem til at få læst din bog Wink

Tjekker du ikke snart Underenplov.dk? Jeg er ved at blive sindsyg af at vente :D

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:39 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Philip Mahler:
Du kommer med nogle fine pointer, men kommer også med nogle negative forudanelser om mig

- Det gør jeg da i hvert fald ikke. Jeg har kun forholdt mig til dit konkrete tilbud, og dine øvrige kommentarer. På det personlige plan, har jeg ladet tvivlen komme dig til gode. Det kunne jo sagtens være, at du lavede det tilbud i god tro, og ikke var klar over det egentlig er noget fusk. Det tror jeg heller ikke du var klar over.

Philip Mahler:
Jeg ville ændre teksten så det bliver en "rating" for at få bogen for at afhjælpe dit smålige forsøg på at skabe splid og intriger

- Det er en pinlig kommentar. Men den står for egen regning, og amino sletter jo som du selv siger, ikke kommentarer.

Philip Mahler:
Håber du får en fantastisk dag "Rasje" og prøv nu ikke at tænke så negativt om andre mennesker, det er livet for kort til.

- Det er en pinlig kommentar. Men den står for egen regning, og amino sletter jo som du selv siger, ikke kommentarer.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 19:05 | Låst

RasJe:

Salg af integritet, er jeg ikke fan af.

Al opstart er svær - derfor diskuterede Martin Thorborg også meget med sig selv i starten her på Amino (med forskellige brugere). Det her er lidt i samme boldgade synes jeg. 

Ratings er social proof som gør at andre tør download'e app'en.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:13 | Låst

Rasmus Lindgren:

Al opstart er svær - derfor diskuterede Martin Thorborg også meget med sig selv i starten her på Amino (med forskellige brugere). Det her er lidt i samme boldgade synes jeg. 

Ratings er social proof som gør at andre tør download'e app'en.

Hvad er din pointe?

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 19:25 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

RasJe:
Hvad er din pointe?

Min pointe er "herregud..." jeg kunne nok også godt have fundet på noget lignende.

Det svære i en forretning er ofte ikke at bygge produktet, men at få folk til at eftersørge/købe det. Derfor er det ofte nødvendigt at være lidt kreativ i markedsføringen. Og så længe det ikke går ud over nogen, men bare er noget der fisker lidt gode ratings....

Man sender jo også tit gratis eksempler ud af sit produkt til nogen meningsdannere for at få deres "testimonials". De får et gratis produkt og du får noget social proof (som du ikke behøver bruge hvis de ikke kan lide det).

Så igen... min pointe er herregud. Synes bare det er fedt at han rykker på et attraktivt marked!

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:34 | Låst

Jeg synes det er vattet, at legitimere fusk ved at kalde det "kreativ markedsføring". Jovist er det svært at starte op, giver det retten til fusk? Selvfølgelig ikke.

Det går netop ud over dem, der ser den falske rating af produktet, og på den falske baggrund, får lyst til at købe produktet.

Ratings har ingen værdi, hvis det handler om hvem der bruger flest penge på at købe dem.

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 19:44 | Låst

@RasJe, jeg foreslår at du stopper med at svine trådstarteren til, hvilket ikke er ok iflg. Aminos regler, og dermed lader trådstarteren køre sit tilbud færdigt.

Du kunne ha´ nøjes med at anmelde indlægget til moderatorer, istedet for alt det her rod.

Tag evt. diskussionen et andet sted end her.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)