Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på siden

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Det er sådan at jeg ønsker at du/i vil give mig feedback på siden

Hvis det er at du synes at jeg skal bygge/lave noget om på siden vil det være super hvis du vil sige det til mig.

Men dog der i mode jeg vil gerne prøve at ret så meget som muligt som gøre at bliver en utrolig god hjemmeside!..

Glæder mig til at høre fra dig!.

Besøge hjemmeside her!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:53

Hej Jesper

Jeg synes designet er meget gammeldags, og baggrunden passer ikke sammen med resten. Der ud over skal du ha' kigget teksten igennem for sprog- og stavefejl. Men idéen er god nok.

Søg på seo/søgemaskineoptimering her på amino, så kan du lære masse om, hvordan du får flere besøgene på din nye hjemmeside.

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 14:58

Hej Jesper.

Nogle gode billeder de rigtige placeringer vil gøre til verden af en forskel. På nuværende tidspunkt skal man kæmpe sig igennem teksten for at finde ud af hvad hjemmesiden handler om. Har du bare et billede som sender de korrekte signaler, kan man på et split sekund finde ud af hvad hjemmesiden er for en.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:21

siden der omhandler fester og dj billeder og videoer langt vigtigere så frem med det

dj musik online lidt på siden kunne også være en ide en podacast

titlen siger ikke engang det er dj har på siden da domænet er sammensat kan man ikke lige læse ud ad domænet som i har titlen det er lettere forstå på søgemaskiner at jeres side omhandler DJ til fester vis det står mere direkte i titlen

siden den mangler cvr nummer og en kontaktside hvor der står flere kontakt info navn hvem styre siden og dit cvr nummer og også der

social logoer går lige ind i farven i menuen øverste på siden der gik langt tid før jeg bemærket dem så i sine farver og fremtone lidt mere det kunne hjælpe rigtigt meget

betingelser ved opret bruger kunne jeg ikke se på siden frem med det , det ville gøre siden mere seriøse

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 21:24

Der er en del formuleringsfejl. Desuden er budskabet ikke særlig enkelt fremstillet. Hvis jeg skulle være rigtig hård, så ville jeg kalde det en "om'er".

Der mangler et klart budskab - hvad kan man på siden?
Der skal rettes formuleringsfejl.
Teksten skal forenkles.
Social Medie logoerne forsvinder
Gammeldags design - det ligner programmering og ikke design.

Beklager den hårde kritik :) Men sådan er det jo, hvis man beder om feedback nogengange.

Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 490
Skrevet kl. 21:33

Hej Jesper

Din side svarer både med www. og uden - det er skidt, da google anser det for Duplicate content.

/Søren

Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside?  -  https://prestawise.dk

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 17:19

Hej alle sammen og takker for svar vil kigge på alle sammen så meget som muligt og når i ser det ligne et gammel design og ligne. kan jeg godt se det og det der med at intet af det er ikke design selv er også rigtigt.. jeg overvejr det virkeligt meget.. ;) 

jeg har skrevet til jer privat :) 

Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 17:36
Hey Jesper!
Et godt er at fjerne/korte alt den tekst der er på forsiden. Det er meget uoverskueligt, og det giver ikke et særligt godt førstehåndsindtryk. Du kan eventuelt placeredet på en anden side eller noget.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:43

Hvis jeg var dig, ville jeg søge efter én proff. herinde, der kan lave et re-design for dig. Det er ikke bare småjusteringer der skal til, hvis det skal se gennemført ud.

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 18:47

Hej Kristoffer

Okay så er jeg helt med på hvad du mener men jeg vil kigge på det . :) 

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)