Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på siden

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen jeg har det lidt sådan at jeg vil heller bygge det selv og siger at jeg altså selv har lavet det hvis du kan følge mig i hvad jeg helt mener. men dog der i mode har jeg heller ikke vold mange penge om mrd til at kun betale en dyre eller ligne til en person da jeg er på su og bor ikke hjem mere og ligne. :) 

Fra København
Tilmeldt 14. Jun 08
Indlæg ialt: 389
Skrevet kl. 18:51

Dødt link her....
"Not Found.................."

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 18:54

Jeg er ved at bygge på det.. men skal lige have flytte det gammel tilbage om lidt så kan alle se på det. :) 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:06

Jeg forstår dig udmærket Jesper, og det er helt fint det har højere prioritet for dig.

God vind

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:10

jesper:

Hej alle sammen og takker for svar vil kigge på alle sammen så meget som muligt og når i ser det ligne et gammel design og ligne. kan jeg godt se det og det der med at intet af det er ikke design selv er også rigtigt.. jeg overvejr det virkeligt meget.. ;) 

jeg har skrevet til jer privat :) 

nok nemmeste du skriver heri tråden derved flere kan give feedback

over privat spurgt om cvr nummer hvor det kan oprettes det her http://www.virk.dk/myndigheder/stat/ERST/Startblanketten_momsregistrering_mv

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 21:55

Ja okay men Mikael omkring at hvis jeg bare ligesom opret til flere side altså så kan jeg vel lige så godt bare opret den til privat eget forbruge hvis du kan følge for hvis jeg skal opret til hver side jeg laver eller ligne så er det mange jeg har til sidste. :)

Men når de skriver Virksomhedens navn så kan jeg vel bare skrive mit eget navn eller hvad? vil du gøre ?

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 21:58

Men hvis jeg skal cvr så skal jeg vel også betale skat eller mere i skat for det eller hvad?

hvordan kommer det til gå ?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:02

jesper:

Men hvis jeg skal cvr så skal jeg vel også betale skat eller mere i skat for det eller hvad?

hvordan kommer det til gå ?

det skam lettere så i hvert fald for mig , man kan ringe få vejledning og husk alle skal betale skat af sin indtægt og du skal 100% sikkert ikke betale mere i skat ved et cvr nummer , men kan blive tvunget til vis du får en indtægt over 50.000 kroner

et cvr nummer giver dog et god signal værdi når folk handle hos en , så jeg kan ikke se nogle minusser ved dette cvr nummer

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 22:07

Nej okay, men jeg kan godt følge dig men jeg få kun SU og jeg vil gerne have nogle penge til mig selv når jeg bor ude, jeg gider ikke sidde i lort til halsen. og komme i KRI eller hvad det hedder.. :) 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:14

Jeg synes siden generelt bare ser gammeldags ud, og godt kunne bruge en kærlig hånd. Jeg synes der mangler nogle billeder, og nogle pæne knapper.

Siden er for mig meget firkantet, og ikke meget gennemført. Jeg vil klart anbefale dig at bruge Wordpress. Min egen side som handler om at tjene penge online er lavet i Wordpress, og den synes jeg selv er meget fin.

Wordpress er nemt at bruge - og så er det endda gratis. Du kan læse meget mere om Wordpress på wordpress.org. God fornøjelse, og jeg håber det kommer til at gå godt for dig.

Mvh,
Casper Jensen. 

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)