Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Andre med Meebox, hvor deres hjemmeside er nede ??

Side 3 ud af 5 (46 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 10:48 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Peter Mortensen:

Søren Velling:
Eller et Pro hotel - der har ikke været nedetid på iflg. Pingdom

de reklamere med 99,90% oppetidsgaranti på "alm. hoteller" og 99,95% på prof.... så jeg vurderet at der ikke var der, at den ekstra udgift kunne være udbytterigt

Det er måske ikke på oppetides-garantien at man vinder så meget. Men jeg vil alligevel mene, at et hurtigere og mere stabilt webhotel har en væsentlig betydning. Du betaler jo ikke over 100 kr. om måneden ekstra for 0,05% mere oppetids-garanti. ;-)

Fra Næstved
Tilmeldt 7. Feb 12
Indlæg ialt: 222
Fra  http://www.lokalmåtteservice.dk Skrevet kl. 12:28 | Låst

Patrick - Meebox:
Det er måske ikke på oppetides-garantien at man vinder så meget. Men jeg vil alligevel mene, at et hurtigere og mere stabilt webhotel har en væsentlig betydning. Du betaler jo ikke over 100 kr. om måneden ekstra for 0,05% mere oppetids-garanti. ;-)

Nej vel - og jeg har ikke lige kunne se hvad jeg ellers ville få gavn af ... men ser frem til en forklarende mail på de spørgsmål til Jeres ellers helt udemærket kundeservice.

man kunne måske overveje en FB udgave af Jeres Twitter info ?

Peter 

Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 584
Skrevet kl. 12:43 | Låst

Mine sider på mit webhotel virker skam ubeklageligt 

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 12:52 | Låst

Virker fint her :-)

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 13:05 | Låst
Gennemsnit 4,9 stjerner givet af 9 person

Patrick - Meebox:
I øvrigt, så benytter vi Twitter til at opdatere når der sker fejl som disse.

Patrick, første gang I nævner jeres nedbrud i dag på Twitter, er mere end 6 timer efter det indtraf.

Jeg håber da, at I overvejer at afkorte den reaktionstid betragteligt.

Det 6 timer og 20 minutter lange nedbrud har så vidt jeg kan se slet ikke været omtalt i jeres serverstatus.

Hvor kan I anbefale mig at se efter den hurtigste opdaterede driftsstatus, så jeg med det samme kan se, at I arbejder på at løse opståede driftsproblemer? 

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Esbjerg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 164
Fra  Ledz Media Skrevet kl. 13:11 | Låst

Min var også nede igår aftes! :(

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 15:33 | Låst

John Nielsen:

Patrick - Meebox:
I øvrigt, så benytter vi Twitter til at opdatere når der sker fejl som disse.

Patrick, første gang I nævner jeres nedbrud i dag på Twitter, er mere end 6 timer efter det indtraf.

Jeg håber da, at I overvejer at afkorte den reaktionstid betragteligt.

Det 6 timer og 20 minutter lange nedbrud har så vidt jeg kan se slet ikke været omtalt i jeres serverstatus.

Hvor kan I anbefale mig at se efter den hurtigste opdaterede driftsstatus, så jeg med det samme kan se, at I arbejder på at løse opståede driftsproblemer? 

Dbh. John

Jeg er fuldstændig enig med dig, John. Men jeg kan ikke redegøre for, hvordan der kan være gået så lang tid, og hvorfor det var mig, og ikke en fra det tekniske team der opdagede nedbruddet først. Det er naturligvis ikke normalt, og det skal selvfølgelig ikke gentage sig!

Jeg vil klart anbefale dig at holde øje med vores Twitter-side, hvis du vil holde dig opdateret. Ved længerevarende nedbrud plejer vi at gå over til serverserver-siden, men stadigvæk holde alle opdateret på Twitter.

Jeg vil dog gerne have indført en decideret status-side, hvor man kan få en samlet oversigt. Dog er der lidt uenighed omkring hvorvidt det er nødvendigt. Men jeg regner med at jeg i sidste ende får ret. ;-)

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 16:06 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Patrick - Meebox:
Jeg er fuldstændig enig med dig, John. Men jeg kan ikke redegøre for, hvordan der kan være gået så lang tid, og hvorfor det var mig, og ikke en fra det tekniske team der opdagede nedbruddet først. Det er naturligvis ikke normalt, og det skal selvfølgelig ikke gentage sig!

Tak Patrick,

Det lyder godt, at I er opmærksomme på, at det pt. ikke kører optimalt.

Som det har kørt den seneste tid, kan jeg ikke helt udelukke tanken, at nedbrud blev opdaget, når vi der også arbejder på mærkelige tidspunkter af døgnet, gjorde jer opmærksomme på et nedbrud. Men den tanke står naturligvis for min egen regning.

Den aktuelle oppetid for et af mine webhoteller hos jer den seneste måned giver efter min vurdering et fingerpeg om, at noget med fordel kan forbedres.

Jeg ser frem til, at I får bedre kontrol med processerne omkring system-notifikationer og status-oversigter.

Hvis der er noget, jeg kan hjælpe med, er I bestemt velkomne til at kontakte mig.

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 19:03 | Låst
Gennemsnit 1,7 stjerner givet af 6 person

100 kr om md... i er godt nok ikke kede af det.

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 19:27 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jeg giver kr. 10,- pr måned for et webhotel hos Meebox, jeg tror faktisk det er incl moms. Hvad kan jeg forvente af support for kr. 10,- pr måned?

Jeg vil aldrig lægge et kunde-site, der bare skal spille 100% hele tiden, et sted hvor man betaler kr. 10, pr måned. 

At tro man får super-service 24/7/36x for kr. 10,- pr måned, er som at tro på en politiker under et valg.

:-)

Side 3 ud af 5 (46 indlæg)