Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Andre med Meebox, hvor deres hjemmeside er nede ??

Side 4 ud af 5 (46 indlæg)
Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 19:49 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

GrN.dk - Logistik og regneark:
Din side ligger på 77.66.30.209 og det tyder på, at samtlige sider på den server er nede

må man da ikke håbe, der er omkring 500 kunder på den server.

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 23:43 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person
Søren.Pedersen:

GrN.dk - Logistik og regneark:
Din side ligger på 77.66.30.209 og det tyder på, at samtlige sider på den server er nede

må man da ikke håbe, der er omkring 500 kunder på den server.

Ej, hvor sjovt. Det er næsten samme antal negative, troll/hate-posts du har skrevet på Amino om Meebox. :-)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:16 | Låst

Jeg ville gerne vide hvor du har de informationer fra? Jeg tror næppe de har 500 på én server. 

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Skrevet kl. 00:45 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Andreas:

Jeg ville gerne vide hvor du har de informationer fra? Jeg tror næppe de har 500 på én server. 

Det er vel som altid et vild gæt. Og så tror han vel at 500 domæner = 500 kunder/webhoteller. Sådan hænger verden bare ikke helt sammen. Og han har heldigvis absolut ingen kendskab til den bagvedliggende infrastruktur, så han ved ikke om 500 domæner er meget eller lidt. Og det er jo sårment ligemeget om man har 1, 500 eller 10.000 domæner, så længe man kan få det til at fungere.

I dag kan man sagtens have 10.000 websites på én server med det rigtige hardware, og de rigtige teknologier. Man skal bare være klar over fordele og ulemper selvfølgelig. Men teoritisk er der ikke noget i vejen med det, og jeg ved at det også virker i praksis. :-)

Remember: Don't feed the troll. ;-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:23 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Patrick - Meebox:

Andreas:

Det er vel som altid et vild gæt. Og så tror han vel at 500 domæner = 500 kunder/webhoteller. Sådan hænger verden bare ikke helt sammen. Og han har heldigvis absolut ingen kendskab til den bagvedliggende infrastruktur, så han ved ikke om 500 domæner er meget eller lidt. Og det er jo sårment ligemeget om man har 1, 500 eller 10.000 domæner, så længe man kan få det til at fungere.

I dag kan man sagtens have 10.000 websites på én server med det rigtige hardware, og de rigtige teknologier. Man skal bare være klar over fordele og ulemper selvfølgelig. Men teoritisk er der ikke noget i vejen med det, og jeg ved at det også virker i praksis. :-)

Remember: Don't feed the troll. ;-)

Det er helt korrekt! Jeg vil dog sige at hvis i har 500 kunder på én server og hver har lov til at fylde op med 10 domæner som minimum - så skal der nogen performance til at trække det rundt - hvor man samtidig skal huske at går serveren ned, er alle 500 kunder ude af drift.. Samtidig er prisen for jer at oprette adskillige servere ikke den store forskel! Selvfølgelig er der lidt mere arbejde i at administrere de flere servere, men det er der også råd for jo :-)

Jeg er dog ikke i tvivl om at I har styr på det.. 

Hvis jeg har nogen spørgsmål til hosting, vil jeg henvende mig til Søren ASAP! Han virker som om at han har styr på det! 

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Skrevet kl. 11:31 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Andreas:

Det er helt korrekt! Jeg vil dog sige at hvis i har 500 kunder på én server og hver har lov til at fylde op med 10 domæner som minimum - så skal der nogen performance til at trække det rundt - hvor man samtidig skal huske at går serveren ned, er alle 500 kunder ude af drift.. Samtidig er prisen for jer at oprette adskillige servere ikke den store forskel! Selvfølgelig er der lidt mere arbejde i at administrere de flere servere, men det er der også råd for jo :-)

Jeg er dog ikke i tvivl om at I har styr på det.. 

Det er ikke mange ting jeg holder hemmelig, men hvor mange vi har på en server og hvordan vi får det til at spille 1337% er en hemmelighed. I øvrigt - så sender du mig bare en mail, hvis du pludselig skulle mangle et job eller vil prøve noget nyt, ikke? ;-)

Andreas:

Hvis jeg har nogen spørgsmål til hosting, vil jeg henvende mig til Søren ASAP! Han virker som om at han har styr på det! 

Irony-win! Skype-BigSmile

Fra Viborg
Tilmeldt 22. Feb 08
Indlæg ialt: 232
Skrevet kl. 11:37 | Låst

Patrick, du får 5 stjerner af mig for 1337 memen... :D

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 11:58 | Låst
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Patrick - Meebox:
men hvor mange vi har på en server og hvordan vi får det til at spille 1337% er en hemmelighed

Nu er du jo efter mig fordi jeg giver kritik, den hemmelighed er der sikkert mange der gerne vil vide, denne tråd er jo netop omkring at i ikke har fået det til at spille 1337%.....

Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 12:05 | Låst

For mig har Meebox givet mig et fantastisk produkt, en super service til en fantastisk værdi...

Er det ikke det det handler om?

Da det handler om teknik, kan der engang i mellem opstå fejl...

Selv det meste perfekte produkt, kan fejle... Det kan vi mennesker helt sikkert også...

Søren, er dit produkt eller service 100% fejlfri? Og du har aldrig lavet en fejl?

Det er altid i orden at gøre opmærksom på fejl, men jeg ser ikke nogen grund til at du bliver ved med at køre sådan i dag...

Kunne forestille mig at siden du er online på amino, at du er selvstændig eller ønsker at blive det?
Har du tænkt på hvilket billede af dig selv, du sender ud herinde? 

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Skrevet kl. 12:08 | Låst

Søren.Pedersen:

Patrick - Meebox:
men hvor mange vi har på en server og hvordan vi får det til at spille 1337% er en hemmelighed

Nu er du jo efter mig fordi jeg giver kritik, den hemmelighed er der sikkert mange der gerne vil vide, denne tråd er jo netop omkring at i ikke har fået det til at spille 1337%.....

Nej, jeg er efter dig fordi du ikke bidrager med noget konstruktivt kritik. Hvis du siger at din kritik er konstruktiv, så falder jeg simpelthen ned af stolen og laver en ROFL. Og det er helt korrekt at det måske kun lige spillede 1336% i mellem lørdag til søndag nat. Men det har absolut intet med hvor mange brugere/webhoteller/domæner vi kan have på en server - det er helt sikkert! :-)

Side 4 ud af 5 (46 indlæg)