rugere/webhoteller/domæner vi kan have på en server - det er helt sikkert
korrekt, men faktum er at jo flere du har jo flere er ligeledes berørt af eventuelle driftsproblemer + risikoen for at en bruger kan ligge en server ned er større.
rugere/webhoteller/domæner vi kan have på en server - det er helt sikkert
korrekt, men faktum er at jo flere du har jo flere er ligeledes berørt af eventuelle driftsproblemer + risikoen for at en bruger kan ligge en server ned er større.
En bruger kan ikke lægge en server ned, hvis man isolere og begrænser hans ressourcebrug, hvilket vi selvfølgelig gør.
men hvor mange vi har på en server og hvordan vi får det til at spille 1337% er en hemmelighed
Nu er du jo efter mig fordi jeg giver kritik, den hemmelighed er der sikkert mange der gerne vil vide, denne tråd er jo netop omkring at i ikke har fået det til at spille 1337%.....
Nej, jeg er efter dig fordi du ikke bidrager med noget konstruktivt kritik. Hvis du siger at din kritik er konstruktiv, så falder jeg simpelthen ned af stolen og laver en ROFL. Og det er helt korrekt at det måske kun lige spillede 1336% i mellem lørdag til søndag nat. Men det har absolut intet med hvor mange brugere/webhoteller/domæner vi kan have på en server - det er helt sikkert! :-)
jeg regner med det ikke er pro webhoteller men alle billige steder til 10 kroner har ned tid af og mange webhoteller normalt per server og har af og til ned tid
jeg synes ikke man kan forvente alverden med et webhotel til en 10 krone om måneden , man kan sagtens få større sikkerhed hos dem med pro løsninger vil altid være at fortrække normalt lige vel hvem man vælger som webhotel udbyder alle steder får man mere normalt jo dyrere pris , så jeg er enig med meebox.net de levere en yderste god service
eneste lille bitte minus er de ikke opdatere deres twitter at der er problemer og kunder lige hurtigt fik besked , men det alt det kan kræve alverden for en 10 krone om måneden synes mere vedr alle steder for alle har af til nedtid og der er som reglen mere nedtid på de billige steder , jeg er derved fuldt ud enig med meebox.net de levere en super produkt til prisen og de fleste andre i tråden at produktet er super godt
kun kun et minus tiden der var med ned tid til kunder fik besked med hvad der sker og i gør noget aktivt for at rettet op på det
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Det er helt korrekt! Jeg vil dog sige at hvis i har 500 kunder på én server og hver har lov til at fylde op med 10 domæner som minimum - så skal der nogen performance til at trække det rundt - hvor man samtidig skal huske at går serveren ned, er alle 500 kunder ude af drift.. Samtidig er prisen for jer at oprette adskillige servere ikke den store forskel! Selvfølgelig er der lidt mere arbejde i at administrere de flere servere, men det er der også råd for jo :-)
Jeg er dog ikke i tvivl om at I har styr på det..
Det er ikke mange ting jeg holder hemmelig, men hvor mange vi har på en server og hvordan vi får det til at spille 1337% er en hemmelighed. I øvrigt - så sender du mig bare en mail, hvis du pludselig skulle mangle et job eller vil prøve noget nyt, ikke? ;-)
Andreas:
Hvis jeg har nogen spørgsmål til hosting, vil jeg henvende mig til Søren ASAP! Han virker som om at han har styr på det!
Irony-win!
Jeg forstår slet ikke hvorfor du vælger at holde det for dig selv? ;-)
Om jeg vælger at smide en ansøgning til Meebox.net må tiden vise! Lige pt. holder jeg mig på sidelinjen og klapper i mine hænder når du/i laver gak og løger med Søren.Pedersen! ;-)
Hold da op .. næste gang tror jeg bare at jeg nøjes med at skrive direkte support ....
Jeg synes at det er en rigtig god idé.
Til alle i tråden: Amino er ikke Meebox´s support service. Det er desuden ikke i orden at hænge andre ud her på Amino, og denne tråd er ved at køre af sporet, så jeg låser den.