Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor hurtigt bliver falske anmeldelser fjernet fra Trustpilot?

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Må efterhånden konkludere, at Trustpilot er et ret tvivlsomt "concept" :-(

Synes, det er lidt uhyggeiigt, at hvem som helst kan skrive hvad som helst på den side. Det kan man jo ikke her på Amino, så hvorfor på Trustpilot?

Nu har jeg heldigvis selv haft forholdsvis få dårlige kundeoplevelser, men hvad hvis en konkurrent pludselig besluttede sig for at svine mig til på falsk vis? Det er sgu ikke betryggende.

Ja de burde lave en api eller lign. som kan integreres, så man skal indtaste sit ordrenummer for at kunne anmelde  virksomheden. 

Det ved jeg at nogle af de større webshops har integreret, så det burde at blive lidt mere udbredt så alle kan integrere det uden at skulle spendere en formue på det.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 18:10

Mark Jensen:
Okay hvad går denne aftale ud på, altså hvordan fungerer det?

Vi fik mulighed for at lave en deal vi begge havde lidt ud af, så det er fint nok. Men jo, det er halvdyrt. Jeg har ikke fået sat mig ind i hvordan det reelt foregår, men jeg går ud fra at man verificerer på faktura eller ordrenummer.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 18:11

igang:

Mark Jensen:
Okay hvad går denne aftale ud på, altså hvordan fungerer det?

Vi fik mulighed for at lave en deal vi begge havde lidt ud af, så det er fint nok. Men jo, det er halvdyrt. Jeg har ikke fået sat mig ind i hvordan det reelt foregår, men jeg går ud fra at man verificerer på faktura eller ordrenummer.

Okay fedt, det må jeg hellere prøve at tjekke lidt op på :)

Dog vil jeg lige afvente og se, da det er første gang vi har været udsat for sådan en klovn.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 18:11

Mark Jensen:

TT Tekstforfatter:

Må efterhånden konkludere, at Trustpilot er et ret tvivlsomt "concept" :-(

Synes, det er lidt uhyggeiigt, at hvem som helst kan skrive hvad som helst på den side. Det kan man jo ikke her på Amino, så hvorfor på Trustpilot?

Nu har jeg heldigvis selv haft forholdsvis få dårlige kundeoplevelser, men hvad hvis en konkurrent pludselig besluttede sig for at svine mig til på falsk vis? Det er sgu ikke betryggende.

Ja de burde lave en api eller lign. som kan integreres, så man skal indtaste sit ordrenummer for at kunne anmelde  virksomheden. 

Det ved jeg at nogle af de større webshops har integreret, så det burde at blive lidt mere udbredt så alle kan integrere det uden at skulle spendere en formue på det.

Meget enig! Ren logik, skulle man mene!

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 18:14

TT Tekstforfatter:

Selvom man kan mene hvad man vil om det (og det gør jeg også), så et det jo en virksomhed der skal tjene penge. Ud fra det synspunkt er deres måde at gøre det på nu meget smart. Og jeg er sikker på at man både kan vinde og miste kunder på Trustpilot, så det kan være en god forretning at betale til dem.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 18:16

igang:

TT Tekstforfatter:

Selvom man kan mene hvad man vil om det (og det gør jeg også), så et det jo en virksomhed der skal tjene penge. Ud fra det synspunkt er deres måde at gøre det på nu meget smart. Og jeg er sikker på at man både kan vinde og miste kunder på Trustpilot, så det kan være en god forretning at betale til dem.

Det er det helt sikkert, men hvis de gjorde det billigere eller gratis ville de fleste shops nok benytte sig af det, og på den måde vil anmeldelserne på trustpilot også blive langt mere pålidelige. 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 23:38

TT Tekstforfatter:
Wink Må efterhånden konkludere, at Trustpilot er et ret tvivlsomt "concept" :-(

Fik en dårlig anmeldelse derinde. Grundlag en person havde foretaget et telefon opkald til mig. Og på det grundlag "evaluerede" vedkommende mig.

Fik dog efter et stykke tid denne fjernet med rette. hvordan vil man validerer et telefonopkald ?

Samtidig med fik jeg "tilbud" om at købe deres system.

Jeg mener at kunne konkludere at Trusrpilot har mangler og behandler folk forskelligt. Jeg foretrækker fortsat at have ting på "egen side"

Ib Abildgaard

Råd & Mal  

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:55

er anmelders ikke fjernet snart , jeg synes det er lang tid siden du har skrevet .

vedr faktura det kræver det vel også ved dem som ikke køber deres abonnent ellers virker det mystisk på mig , jeg ved de skal tjene penge men der er mange måder tjene penge på i livet , de får jo masser af trafik og vis der gratis alle med faktura ville alle shops sikkert tage det til sig og de ville booste op i besøgene sikkert mange dobbelt og de vil rimelige sikkert kunne tjene mere den vej ved nogle reklame banner egen side , jeg forstår dog ikke hvorfor de ikke gør det , det ville klart blive en bedre side så

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 00:02

Mikael christiansen:
er anmelders ikke fjernet snart , jeg synes det er lang tid siden du har skrevet .
'

2-3 aminoer fortæller at det kan tage op til flere uger før de fjerner anmeldelsen. Trådstarter skrev tråden igår.

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:05

bulldesign.dk:

Mikael christiansen:
'

2-3 aminoer fortæller at det kan tage op til flere uger før de fjerner anmeldelsen. Trådstarter skrev tråden igår.

det er for langsomt efter min mening , derfor skrev jeg også om den var fjernet

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)