Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor hurtigt bliver falske anmeldelser fjernet fra Trustpilot?

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 00:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
det er for langsomt efter min mening , derfor skrev jeg også om den var fjernet

For langsomt for den enkelte person.

Jeg tror trustpilot gør hvad de kan for at få glade kunder, men med en global hjemmeside hvor der sikkert bliver anmeldt indlæg hver dag, tror jeg ikke det kan gøres hurtigere.

Men nej, jeg tror ikke den er fjernet http://www.trustpilot.dk/review/www.gatewayshop.dk

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:14

bulldesign.dk:

Mikael christiansen:
det er for langsomt efter min mening , derfor skrev jeg også om den var fjernet

For langsomt til den enkelte person.

Jeg tror trustpilot gør hvad de kan for at få glade kunder, men med en global hjemmeside hvor der sikkert bliver anmeldt indlæg hver dag, tror jeg ikke det kan gøres hurtigere.

Men nej, jeg tror ikke den er fjernet http://www.trustpilot.dk/review/www.gatewayshop.dk

det var dog forfærdeligt et anmeldt indlæg burde bare væk per automatik , det kan man enkelte lave og så haster det ikke så meget for siden trustpilot.dk  for en falske kan skade en forretning

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 00:21

Mikael christiansen:
det var dog forfærdeligt et anmeldt indlæg burde bare væk per automatik , det kan man enkelte lave og så haster det ikke så meget for siden trustpilot.dk  for en falske kan skade en forretning

Hvis alle kunne gøre det ville der ikke være nogle dårlige anmeldelser.

Når en anmeldelse bliver anmeldt går det videre til trustpilot, ligesom her på amino, hvor anmeldelsen af et indlæg går videre til amino teamet.

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 00:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mikael christiansen:

Det jeg synes er værst er, at man har mulighed for at lave en anmeldelse, uden at virksomheden får besked, og der derfor kan gå lang tid før man opdager at man er blevet anmeldt. Det største problem er at Trustpilot er så pokkers godt søgesmaskineoptimeret, at de ofte kommer på side 1 ved søgning på et firmanavn. Og beskrivelsen Google viser er "bidder" af forskellige overskrifter, hvor den seneste altid er nævnt.

Når man, som os, ikke beder kunderne om at anmelde sig på Trustpilot, kan der altså gå lang tid hvor den negative/falske overskrift er meget synlig i Google. Især fordi vi ikke tjekker Trustpilot særligt tit, og der derfor ville kunne gå lang tid før vi ville opdage denne anmeldelse.

Nu var Mark heldigvis hurtig på tasterne, og oven i købet så venlig at anmelde samtlige bedømmelser. Havde han ikke gjort det, ville vi have haft en dårlig anmeldelse hængende længe, og tilmed meget synlig på Google.

Nu gad vi ikke gøre noget ved det sidste gang samme person(er) valgte at anmelde os, men det gør vi denne gang. Sjovt nok svarer ingen af dem ikke deres mobil, men de ved nok godt hvad vi vil tale med dem om :o)

Og så er det ren dovenskab fra vores side, at vi ikke har fået implementeret vores aftale, så man skal være verificeret køber for at anmelde os. Men det bliver prioriteret lidt højere nu.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 06:41
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

igang:

Det jeg synes er værst er, at man har mulighed for at lave en anmeldelse, uden at virksomheden får besked, og der derfor kan gå lang tid før man opdager at man er blevet anmeldt. Det største problem er at Trustpilot er så pokkers godt søgesmaskineoptimeret, at de ofte kommer på side 1 ved søgning på et firmanavn. Og beskrivelsen Google viser er "bidder" af forskellige overskrifter, hvor den seneste altid er nævnt.

Når man, som os, ikke beder kunderne om at anmelde sig på Trustpilot, kan der altså gå lang tid hvor den negative/falske overskrift er meget synlig i Google. Især fordi vi ikke tjekker Trustpilot særligt tit, og der derfor ville kunne gå lang tid før vi ville opdage denne anmeldelse.

Nu var Mark heldigvis hurtig på tasterne, og oven i købet så venlig at anmelde samtlige bedømmelser. Havde han ikke gjort det, ville vi have haft en dårlig anmeldelse hængende længe, og tilmed meget synlig på Google.

Yes Sådan gik det faktik mig opdagede det ved en tilfældighed, da havde den været derinde i ca. 2 måneder uden jeg vidste det. men Google søgning på mig, og vups på side 1. Og vi taler om et telefonopkald til mig fra en jeg overhovedet ikke kender, eller på anden måde har haft med at gøre. Så det var naturligvis hellere ingen aftaler, fakturaer eller andet os imellem.

Har også tidligere været anmeldt af også 2 anonyme. Kunne hellere ikke "genkende" disse. Efter noget skriveri fik jeg også fjernet disse. Men et irritations moment er det.

Så hvad kan man ikke komme udfor ?

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:21

bulldesign.dk:

Mikael christiansen:

Hvis alle kunne gøre det ville der ikke være nogle dårlige anmeldelser.

Når en anmeldelse bliver anmeldt går det videre til trustpilot, ligesom her på amino, hvor anmeldelsen af et indlæg går videre til amino teamet.

på amino.dk går det langt hurtigere desuden kan det sagtens automatiseres, vis det kunne gøres var der færre falske anmeldelser 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:44

igang:

Mikael christiansen:

Nu gad vi ikke gøre noget ved det sidste gang samme person(er) valgte at anmelde os, men det gør vi denne gang. Sjovt nok svarer ingen af dem ikke deres mobil, men de ved nok godt hvad vi vil tale med dem om :o)

Og så er det ren dovenskab fra vores side, at vi ikke har fået implementeret vores aftale, så man skal være verificeret køber for at anmelde os. Men det bliver prioriteret lidt højere nu.

det er jo en ting der motivere en til man ikke skal bruge trustpilot.dk som beskriver der , de er jo ikke for OS lige som amino.dk er der for OS .

De kunne sagtens nærmeste ved 100% sikkerhed ved at kræve et eller andet faktura log in få alle firmaer til at bruge det mere aktive vis de ikke skal betale for de fleste firmaer er det store beløb de kræver som er hårdt i deres økonomi og der er rigtigt mange der simpelthen ikke har råd til deres dyrere løsninger

Amino.dk har valgt mere reklamer på siden og så man kan købe tilvalg alt burde gratis trustpilot.dk men faktura burde være standard om betaler eller ej det ville spare begge partner for en masse tid og begge kunne bruge sin tid mere effektivt .

De kunne sagtens lave andre ting der koster kroner men seriøses mange ville bruge siden vis der skete dette skred og de ville både spare tid skulle tjekke mindre spare arbejdes kræft , i dag er medarbejder jo ikke gratis så det er sikkert en dyr omkostning og når flere der bruger og mange betaler mindre , men flere der betaler mindre giver jo flere kroner i sidste ende men jeg kender ikke de betalende andel men vis kun er 1000 de betaler 795 og der 100.000 shops og sider de betaler 99 kroner , derved satsning mange bække bliver større normalt den meste rentable for når de fungere mange bække kan man også lave et tilvalg til 100.000 bruger betaler 10 mere og det gør 10.000 vis laver tilvalg samme ved 1000 bruger skal det koste 100 gange mere ren logiske giver det meste mening satse meget mere at det er for alle og prisen sættes ned og de spare både tid og tjener flere kroner

nu så jeg prisen på siden man skal bestemt have dyre produkt for der stod antal ordre trustpilot.dk/business/plans vis du har en vare 1000 kroner stk og anden har til 10 kroner

desuden hvad med alle de små under 150 ordre om måneden dem er flere af end dem over derved sætter de start pris ekstrem høj der burde være en løsning til iværksættere hos dem og småvirksomheder for 795 kroner hver eneste måneden er rigtigt mange kroner og det er sikkert oveni plus moms så for mange små er der har indtægt lige ved 50.000 kroner er det jo cirka 25% af alle deres indtægter der skulle gå til det ene sted , derved deres side henvender sig ikke til iværksættere i opstart fasen kan man hurtigt slå fast og dette er sikkert en af grunde folk debattere det tit her , vi har simpelthen i råd til erhvervs løsning der giver flere muligheder og folk der ikke har kroner og deres muligheder kan ikke bruge deres erhvervs løsninger , for mig virker de mystiske

hvorfor ikke have en løsning man kan opstarte med og som kan kræve faktura og som en iværksættere har råd til for nærmeste ingen iværksætter har  300 ordre de første mange måneder hver eneste måneden 300 ordre  de vil selvfølgelige fravælge deres erhvervsløsning og det ved de nok men jeg tvivler jeg på de satser på OS små iværksættere og sådan er det bare, men jeg håber da ved at skrive at de på et tidspunkt åbner øjne op og begynder satse på OS iværksættere

Fra Stenløse
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 449
Fra  VATO - Programmering & Design Skrevet kl. 10:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis Trustpilot var lidt smarte, satte de en algoritme op som tjekkede:

1. Antal anmeldelser fra brugeren
2. Antal "negative" anmeldelser lavet af brugeren
3. Over hvor lang tid de seneste 5 "negative" anmeldelser var lavet

På den måde vil de kunne frasortere de personer, som tydeligt giver signal på, at det er en profil der er oprettet blot for at lave negative anmeldelser på deres konkurrenter.

Så har de automatiseret en stor del af processen og anmeldelserne kan blive fjernet af systemet få timer efter anmeldelsen er oprettet = Flere glade firmaer der brugere servicen og mere trust fra dem.

Win-win :-) 

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)