Jeg har idag fået en falsk anmeldelse på Truspilot, og går udfra at det er en konkurrent som prøver at skade vores score på trustpilot.
1. Personen har aldrig bestilt noget i shoppen.
2. Når jeg kigger på brugerens profil kan man se at PRÆCIS den samme anmeldelse som jeg har fået, har fjolset også lavet på mange af de andre shops indenfor samme branche (Og sjovt nok hvis man kigger lidt længere nede på personens profil er der givet 5 stjerner til en shop som hedder ***** (Slettet af moderator, pga. Amino´s regler). Og det sjove er at alle anmeldelser er lavet indenfor den samme time).
Altså det er jo meget tydeligt at det er en eller anden fusker, og er slet ikke i tvivl om at anmeldelsen også nok skal blive fjernet af trustpilot (er anmeldt), men hvor lang tid har i forskellige oplevet at det tager at få den fjernet? Det går jo ud over ens score på trustpilot indtil den bliver fjernet.
Jeg mener at der gik 2-3 uger med vores, da vi var ude for samme scenarie.
Heldigvis bliver den jo "fjernet" så snart den er anmeldt :-)
Ja selve teksten er fjernet, men anmeldelsen tæller desværre med i den samlede score indtil trustpilot har gennemgået den.
Det er bare en skam at sådan en klovn som ikke kan yde god service til sine kunder, prøver at ødelægge andres forretning i håb om at det vil hjælpe ham.
Kan se han også har været på spil på min Trustpilot. Hvordan fungerer det i øvrigt, for jeg har ikke selv anmeldt kommentaren, men den er blevet anmeldt, er det når en af jer andre har gjort det, så bliver alle hans anmeldelser blokeret?
Må efterhånden konkludere, at Trustpilot er et ret tvivlsomt "concept" :-(
Synes, det er lidt uhyggeiigt, at hvem som helst kan skrive hvad som helst på den side. Det kan man jo ikke her på Amino, så hvorfor på Trustpilot?
Nu har jeg heldigvis selv haft forholdsvis få dårlige kundeoplevelser, men hvad hvis en konkurrent pludselig besluttede sig for at svine mig til på falsk vis? Det er sgu ikke betryggende.
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Kan se han også har været på spil på min Trustpilot. Hvordan fungerer det i øvrigt, for jeg har ikke selv anmeldt kommentaren, men den er blevet anmeldt, er det når en af jer andre har gjort det, så bliver alle hans anmeldelser blokeret?
Jeg har anmeldt alle hans indlæg, hvilket betyder at selve anmeldelsen er fjernet fra trustpilot indtil de har taget stilling.
Du bliver måske kontaktet fra trustpilot, hvor du skal dokumentere han ikke har handlet.
Selvom jeg tvivler på det, når klovnen har gjort det ved så mange og det er så tydeligt at det er fusk.