Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kunde der ikke betaler?

Side 2 ud af 5 (49 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

DesignYOU:
Vil dette sige man uden nogen udgift kan køre en sag på en kunde?

Jep, der er enkelte der tilbyder denne service, og kun tager betaling af "skyldneren", så de får kun penge hvis vedkommende betaler.

DesignYOU:
Enig som nævnt men det er vel også en vurderings sag, hvis manden skylder røven ud af bukserne skal han vente lang tid med sine penge

Ja, men så stopper man da personen mod at fortsætte dette, hvis ingen gør noget, så kommer endnu flere i klemme, inden manden bliver stoppet,  han har endda virksomhed selv, så er det bare om at få ham lukket ned.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 09:38

Koludabyg:
Jep, der er enkelte der tilbyder denne service, og kun tager betaling af "skyldneren", så de får kun penge hvis vedkommende betaler.

De må have travlt ;)

Koludabyg:
Ja, men så stopper man da personen mod at fortsætte dette, hvis ingen gør noget, så kommer endnu flere i klemme, inden manden bliver stoppet,  han har endda virksomhed selv, så er det bare om at få ham lukket ned.

Klar men som jeg skriver hvis det koster penge kan jeg bedre se en ide i at lave ens betingelser om så der er betaling ved levering, så er der nemlig ikke nogen der snyder ;)

/allan

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 09:50

DesignYOU:
De må have travlt ;)

Ja, det tror jeg også de har, specielt som det ser ud lige nu, hvor rigtige mange ikke betaler regningen.

DesignYOU:
Klar men som jeg skriver hvis det koster penge kan jeg bedre se en ide i at lave ens betingelser om så der er betaling ved levering, så er der nemlig ikke nogen der snyder ;)

Helt enig, som tiderne er nu, bør alle overveje at droppe deres kredit politik, betaler up front, eller ved levering.
Alt andet er alt for risikabelt for tiden.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 09:56
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Og  hvis flere sidder og tænker, vi skal da også have vores udestående inddrevet, så er her et inkassofirma som bla. tilbyder no cure no pay inkasso, så kom endelig i gang med de udestående fakturaer, som der allerede er rykket for uden held.

Transcom Inkasso

Men der er flere virksomheder og advokater der tilbyder disse.

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 250
Fra  AGIZO Skrevet kl. 10:02

Du kan også registrere ham hos www.find.dk

Derudover kan du kun gøre, som du allerede har gjort. Medmindre det er et ApS eller A/S, så kan du som tidligere nævnt indgive en konkursbegæring.

Tilmeldt 27. Mar 12
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 10:05

Det er sgu utroligt folk sidder med den holdning at kunder kan slippe for at betale regningerne "hvis de ikke gider"....

Tænk hvis tendensen bare var sådan... vi oplever det selv ugentligt at folk bare er ligeglade med betalingerne, og der skal bare en stram kurs til, for ellers får alle den holdning.

Fra københavn K
Tilmeldt 4. Jun 12
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 10:14

123Klaus:
Det er sgu utroligt folk sidder med den holdning at kunder kan slippe for at betale regningerne "hvis de ikke gider"....

Helt enig! 

I starten var jeg også lidt "ligeglad" men folk gør det bevidst og det er slut!

Der er mange midler at tage i brug :

Bliv ved med at ring ( flere gange om dagen ) 

Spam ham med breve ( et om dagen ) 

Send ham til inkasso 

Tag ud til ham, min en gang om dagen

Ring også i weekenden og alle tider på døgnet 

Der er mange små ting man kan gøre, men nu ved jeg ikke hvor villig du er :) 

Jeg finder mig i hvertfald ikke i det mere.. 

Marttin Christensen 

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 10:21

Marttin Christensen:

I starten var jeg også lidt "ligeglad" men folk gør det bevidst og det er slut!

Jeg finder mig i hvertfald ikke i det mere..

Super, og det er det der skal til, for at andre også følger trop.

Vi lever i et kredit samfund, men folks moral er ikke hvad den var for 4-5 år siden, og i disse tider er kredit alt for risikabelt.

Og har man tilgodehavende, så skal det følges op på det, så de ikke bare slipper for at betale, for som du selv skriver, så gør flere det bevist, fordi de ved at det koster virksomhederne en masse tid og penge, at følge det til døren så at sige.

Fra København
Tilmeldt 1. Nov 11
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 10:27

Hej René

Jeg har sendt dig en PB ang inddrivelse.

Mvh

Jørgen

Fra københavn K
Tilmeldt 4. Jun 12
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 10:32

Koludabyg:
Og har man tilgodehavende, så skal det følges op på det, så de ikke bare slipper for at betale, for som du selv skriver, så gør flere det bevist, fordi de ved at det koster virksomhederne en masse tid og penge, at følge det til døren så at sige.

Jamen det er så sandt, som det er sagt.. 

Men igen, man skal også bare passe på, man ikke skyder sig selv i foden, det er en hård fin grænse synes jeg .. 

Men slippe for at betale holder ikke nogen steder!

Side 2 ud af 5 (49 indlæg)