Hej, jeg ville gerne starte en webshop op med fodbolde og alle andre typer bolde, kender i nogle eksisterende?
Jeg tænkte på et navn hvor inspirationen kom fra Caspers ShopwithSocks - ville ShopwithBalls ikke være griner navn både i Danmark og internationalt :)
Jeg kunne godt tænke mig at åbne den sammen med en anden der har erfaring, har selv haft flere webshops, både i Danmark og Uk, så kunne man støtte og hjælpe hinanden fremad til succes.
Så hvis der er nogen der kunne være intereseret i at starte den op sammen med mig, jeg er fra Roskilde, kunne det være et fint projekt ved siden af studierne :)
vh Thomas
Hej
Har selv en del erfaring fra den branche, der er ikke den store indtjening - og klubber og lignende har direkte aftaler med producenten, det er her problemet ligger.
Så en badminton spiller - han booker sit udstyr fra klubben, og de går efter de bedste branded mærker!
Har selv en del erfaring fra den branche, der er ikke den store indtjening - og klubber og lignende har direkte aftaler med producenten, det er her problemet ligger.
ja det er ikke sikkert at det er den vej man skal gå hmm