Hej, jeg ville gerne starte en webshop op med fodbolde og alle andre typer bolde, kender i nogle eksisterende?
Jeg tænkte på et navn hvor inspirationen kom fra Caspers ShopwithSocks - ville ShopwithBalls ikke være griner navn både i Danmark og internationalt :)
Jeg kunne godt tænke mig at åbne den sammen med en anden der har erfaring, har selv haft flere webshops, både i Danmark og Uk, så kunne man støtte og hjælpe hinanden fremad til succes.
Så hvis der er nogen der kunne være intereseret i at starte den op sammen med mig, jeg er fra Roskilde, kunne det være et fint projekt ved siden af studierne :)
Havde selv samme ide et stykke tid tilbage - blot kun med udgangspunkt i fjerbolde til badminton. Det skulle så bl.a. laves via en hjemmeside opdateret til mobil således man kunne bestille nye bolde så snart træning var færdig - så de kunne være hurtigt fremme. (evt en app til bestilling) Med evt. unik bruger id kunne de få 10% rabat hvis de brugte app. eller mobil side hver gang. - nåede ikke længere før andre projekter kom i vejen. Men ja der burde kunne være et marked for den slags.
Havde på det tidspunkt domænet ebolde.dk i tankerne - og det er vist stadig ledigt hvis du er hurtigt :o)
Bor i kbh - men har hus lidt nord for Roskilde (udlejet) Skriv evt pm hvis vi skal evt. snakke sammen omkring det??
/Flemming
For A Fact Strategi og Rådgivning baseret på fakta!
Select ønsker ikke at handle med flere webshops og man må ikke lave dropshipping aftaler med deres forhandlere - så nok svært at lave en webshop med bolde når man skal have en fysisk butik også.
Alternativet er så at lave endnu en affiliate side ;)
Select ønsker ikke at handle med flere webshops og man må ikke lave dropshipping aftaler med deres forhandlere - så nok svært at lave en webshop med bolde når man skal have en fysisk butik også.
Alternativet er så at lave endnu en affiliate side ;)
Selv om select er rimelig markant på markedet, findes der andre producenter af fodbolde, f.eks. adidas, nike og puma.
Hvis du laver en webshop med andre mærker, kunne det være select ville blive interesseret i at levere bolde.