Hvis du fortælle lidt om hvilket område det drejer sig om, så vil jeg gerne forsøge at komme med pro/kontra for NDA, da det ikke altid er entydigt. Og gerne lidt info om beløb du efterspørger. |
Hvor ER det fedt at smide bolde op i luften herinde! Fantastisk at så mange gider bidrage - Tak tak! :-)
Jeg kan fornemme på det hele, at I over en kam er enige i, at jeg skal dele min ide....MEN, det jeg måske ikke har sagt så tydeligt er, at jeg ved at fortælle det - kan sætte mig selv helt ud af spillet, for min ide er et site og en app, og jeg kan ikke selv programmere. Jeg har endnu ikke rejst pengene til at få lavet beta versionen, så hvis der sidder nogle driftige programmører og kan se den gode ide, så kan jeg meget hurtigt blive overhalet indenom. Mit bidrag er udviklingen af siden, projektstyring osv... men det er jo ikke noget andre ikke også ville kunne hvis de sad med min ide, og rent faktisk havde pengene her og nu til at skyde det afsted...kan I følge mig?
Der var nogle der efterlyste lidt mere info om projektet for bedre at kunne hjælpe mig, så lad mig i første omgang give jer denne lille teaser. Hvis der er nogen der bliver så nysgerrige og måske kunne se det interessante i at blive en del af teamet, så skriv en privat besked til mig, så deler jeg (efter jeres fine henvisninger:-) gerne ideen med jer.
Teaser:
Ideen er et site, der potentielt har millioner af brugere, og ville kunne begå sig i både Vesten og Østen, da den ikke har noget politisk/holdningsbaseret indhold. Den har nytte-/realværdi for rigtigt mange mennesker, og er en digitalisering/samling af delelementer vi alle har brugt gennem årtier. Den er langtidsholdbar - hver bruger ville uden tvivl bruge siden i mellem 5 og 10 år, da indholdet har personlig værdi. Indtjeningen ligger til dels i en app, og for en stor dels vedkommende i en løsning, hvor brugeren ca. en gang hvert år vil købe næste del af produktet.