Jeg er godt klar over det :) Men hans tone, den bryder jeg mig bare ikke om. Og den følte jeg mig truet af. Lige meget hvad der sker fremover (Vi skal jo nok komme til at lære hinanden meget bedre at kende, konkurrenten og jeg) - Så har han stadig givet mig dét indtryk, at han allerhelst ville mose mig ned i jorden med en tommelfinger. :) Det får han så bestemt ikke lov til. Jeg svarede ham i går, med denne mail: "Kære Michael. Tak for din mail! :)
Jeg er glad for at høre at du har fundet vejen til Remoulade-Rikke! Det betyder jo at jeg kan findes, og det er aldrig dårligt i forretningsøjemed ;)
Jeg ønsker skam kun at skabe fair og ens vilkår. Og jeg har efter en meget grundig gennem diskusion med mit iværksætter netværk, har jeg valgt at følge dit råd, og midlertidig "lukke" siden.
For selvfølgelig skal jeg da have styr på mine tilladelser, ligesom I unægteligt har. - Derfor er jeg også glad for at du gjorde mig opmærksom på problemet, så jeg kan få det løst.
Så alle er glade :)
Mvh Rikke
NB. - Hvorfor være "fjender" hvis vi kan være "venner"? ;) Lidt markedskonkurrence er da kun gavnligt for vores foretagene " |
Det er efterhånden nævnt flere gange i tråden, at det er både nemt og gratis, at registrere sig og opfylde de krav som stilles til en virksomhed som den Rikke påtænker at starte.
Og det er jo da bar' deily :-)
Men det er slet ikke i overensstemmelse med hvad konkurrenten skriver til Rikke:
"Situationen lige nu er, at vi har ret betydelige udgifter til at kunne efterkomme de krav som Fødevarestyrelsen stiller til virksomheder som sælger fødevarer."
Så Rikke, skynd dig at kontakte de relevante myndigheder, så du kan få helt klare svar omkring dette.