Hej Rikke
Nu snakker jeg lige ud af posen:
Jeg har skimmet dit site, og først tænkte jeg "OK!" hun sælger remulade eller nej? Vent? Hvad sælger hun og hvor hen? Jeg forstår ikke konceptet og synes det er underligt.
For mig virker du næppe iværksætter men mere "Jeg vil tjene en masse penge" efter jeg læste: Jeg har også prøvet at finde lykken, igennem noget tvivlsom affialiating"
Mener du Affiliate Marketing?
"Her fik jeg sagt at: "Jeg ville ønske at jeg kunne være direktør, gå hjemme og tjene 30.000 kroner pr. måned." - Igen. Penge penge penge.. STOP med at tænke på penge.
Jeg har selv været udenlands dansker, hvad kan du som min mor ikke kan klare på 5 minutter?
Du mangler noget der hedder Call to Action, jeg er bund forvirret.
Undskyld men du skulle jo få det afvide på et tidspunkt.
Hej SERPNAME.
Hvor har du dog ret! - Det hedder jo "Affiliate Marketing." Og ikke "Affiliating" - Det er rettet nu, tak for Heads up :)
Du er i din fulde ret til at udtykke lige den mening du har - Du skal på ingen måde undskylde dig, jeg er bare GLAD for dit indlæg/input/tanke/tid.
Så tak for det!
Når man sidder og arbejder alene og intenst med noget, så ved du sikkert også godt at man kan stirre sig helt blind i sit projekt?
Et er alle tastefejlene man kan lave, men noget andet er at man - okay JEG ofte har tendens til automatisk at tro, at folk er helt med på hvad jeg mener... For det er jeg jo selv.
Det er lige præcis derfor, det er så vigtigt med et sted som Amino. Ganske vist findes der millioner af andre debat fora, som man kan søge hjælp i - Men der er INGEN SOM AMINO. Brugervenlig/villigheden er så ærlig og imødekommende. - Jeg er så taknemmelig for, at gutterne bag gik all in.
De giver nemlig også mig selv et mod, på at gå all in med noget.
Jeg skal ikke komme ind på en længere personlig smørre om, hvorfor jeg har handlet eller handler i dag, for den sags skyld.
Dette er et projekt som jeg har brændt for i lang lang tid. - Og min passion ligger helt og holdent, i min mulighed for at hjælpe og gøre folk glade. Det skal jeg nok også få bevist en dag. Men tillid tager tid at opbygge.
Og jeg har lang vej igen, før jeg har lært alt hvad der er at lære om internet.
Må jeg henvise dig til mit tidligste indlæg til Michael Haar. - Hvor jeg forklare ham mine "økonomiske bagtanker"?
Hvad kan jeg, som din mor ikke kan klare på 5 minutter?
Sende dig Ugens rapport. :P - I øvrigt, hvad så med alle dem der ikke lige HAR en mor... eller andet familie?
Jeg "kender" og snakker med en del udenlandsdanskere, der simpelthen har bosat sig i udlandet - På deres pension, orlov mm. fordi de ikke har nogen tilbage i DK.
Vær sød også at huske på, at jeg jo har opstartet projektet baseret på i mange år, at have hørt folk udtrykke en efterspørgsel og et behov. :)
Lige her til sidst, i min W.O.T vil jeg til mit forsvar sige, at hvis "jeg (bare) ville tjene en masse penge" - så havde jeg ikke flyttet stort set alt hvad jeg havde af reklamer på siden, launchtime i morges - efter råd herom, her på Amino.
Jeg havde, grøn som jeg er, en ide om at netop bannere og links var så stor en del af hjemmesider i dag, at jeg ganske enkelt ikke ville blive taget seriøs uden dem.
Er det så svært at tro på, at man bare gerne vil hjælpe? ;)
Dine input vedrørende forvirringer over mit site, er taget til STÆRK efterretning! - Jeg må nok erkende, at jeg snart skal alliere mig med en god SEO tryllekunstner :D
PUNKTUM OG KRAM :)