Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

RemouladeRikke Er stolt af at præsentere....... :D

Side 6 ud af 11 (103 indlæg)
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rikke

Nu snakker jeg lige ud af posen:

Jeg har skimmet dit site, og først tænkte jeg "OK!" hun sælger remulade eller nej? Vent? Hvad sælger hun og hvor hen? Jeg forstår ikke konceptet og synes det er underligt.

For mig virker du næppe iværksætter men mere "Jeg vil tjene en masse penge" efter jeg læste: Jeg har også prøvet at finde lykken, igennem noget tvivlsom affialiating"

Mener du Affiliate Marketing?

"Her fik jeg sagt at: "Jeg ville ønske at jeg kunne være direktør, gå hjemme og tjene 30.000 kroner pr. måned." - Igen. Penge penge penge.. STOP med at tænke på penge.

Jeg har selv været udenlands dansker, hvad kan du som min mor ikke kan klare på 5 minutter?

Du mangler noget der hedder Call to Action, jeg er bund forvirret.

Undskyld men du skulle jo få det afvide på et tidspunkt.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Randers
Tilmeldt 15. Jun 12
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 22:04

Hej Remoulade,

Først og fremmest skal du have stor ros for din entusiasme, positive livssyn og ærlighed. Det er meget beundringsværdigt. Du højner i hvert fald dine chancer markant for succes ved at have et positivt mindset. Hvor vidt om det kommer til at køre for fulde gardiner eller ej vil jeg ikke gå ind i debatten omkring. Jeg er dog langt fra enig med, at man er forvirret over hvad du tilbyder - jeg skulle bruge lige præcis 17 sek. og så var jeg da klar over det.

Jeg synes faktisk dit navn er rigtig godt - det er sgu da noget man huske. "Wupti" siger jo heller ikke ligefrem hvad det er men alle kender det og kan huske det.. ;-) (er klar over de har nogen helt andre markedsførings-kroner at gøre godt med)

De bedste hilsner fra

Drengerøven

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 22:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

SERPNAME:

Hej Rikke

Nu snakker jeg lige ud af posen:

Jeg har skimmet dit site, og først tænkte jeg "OK!" hun sælger remulade eller nej? Vent? Hvad sælger hun og hvor hen? Jeg forstår ikke konceptet og synes det er underligt.

For mig virker du næppe iværksætter men mere "Jeg vil tjene en masse penge" efter jeg læste: Jeg har også prøvet at finde lykken, igennem noget tvivlsom affialiating"

Mener du Affiliate Marketing?

"Her fik jeg sagt at: "Jeg ville ønske at jeg kunne være direktør, gå hjemme og tjene 30.000 kroner pr. måned." - Igen. Penge penge penge.. STOP med at tænke på penge.

Jeg har selv været udenlands dansker, hvad kan du som min mor ikke kan klare på 5 minutter?

Du mangler noget der hedder Call to Action, jeg er bund forvirret.

Undskyld men du skulle jo få det afvide på et tidspunkt.

Hej SERPNAME.

Hvor har du dog ret! - Det hedder jo "Affiliate Marketing." Og ikke "Affiliating" - Det er rettet nu, tak for Heads up :)

Du er i din fulde ret til at udtykke lige den mening du har - Du skal på ingen måde undskylde dig, jeg er bare GLAD for dit indlæg/input/tanke/tid.

Så tak for det!

Når man sidder og arbejder alene og intenst med noget, så ved du sikkert også godt at man kan stirre sig helt blind i sit projekt?

Et er alle tastefejlene man kan lave, men noget andet er at man - okay JEG ofte har tendens til automatisk at tro, at folk er helt med på hvad jeg mener... For det er jeg jo selv.

Det er lige præcis derfor, det er så vigtigt med et sted som Amino. Ganske vist findes der millioner af andre debat fora, som man kan søge hjælp i - Men der er INGEN SOM AMINO. Brugervenlig/villigheden er så ærlig og imødekommende. - Jeg er så taknemmelig for, at gutterne bag gik all in.

De giver nemlig også mig selv et mod, på at gå all in med noget.

Jeg skal ikke komme ind på en længere personlig smørre om, hvorfor jeg har handlet eller handler i dag, for den sags skyld. 

Dette er et projekt som jeg har brændt for i lang lang tid. - Og min passion ligger helt og holdent, i min mulighed for at hjælpe og gøre folk glade. Det skal jeg nok også få bevist en dag. Men tillid tager tid at opbygge.

Og jeg har lang vej igen, før jeg har lært alt hvad der er at lære om internet.

Må jeg henvise dig til mit tidligste indlæg til Michael Haar. - Hvor jeg forklare ham mine "økonomiske bagtanker"?

Hvad kan jeg, som din mor ikke kan klare på 5 minutter?

Sende dig Ugens rapport. :P - I øvrigt, hvad så med alle dem der ikke lige HAR en mor... eller andet familie?

Jeg "kender" og snakker med en del udenlandsdanskere, der simpelthen har bosat sig i udlandet - På deres pension, orlov mm. fordi de ikke har nogen tilbage i DK.

Vær sød også at huske på, at jeg jo har opstartet projektet baseret på i mange år, at have hørt folk udtrykke en efterspørgsel og et behov. :)

Lige her til sidst, i min W.O.T vil jeg til mit forsvar sige, at hvis "jeg (bare) ville tjene en masse penge" - så havde jeg ikke flyttet stort set alt hvad jeg havde af reklamer på siden, launchtime i morges - efter råd herom, her på Amino.

Jeg havde, grøn som jeg er, en ide om at netop bannere og links var så stor en del af hjemmesider i dag, at jeg ganske enkelt ikke ville blive taget seriøs uden dem.

Er det så svært at tro på, at man bare gerne vil hjælpe? ;)

Dine input vedrørende forvirringer over mit site, er taget til STÆRK efterretning! - Jeg må nok erkende, at jeg snart skal alliere mig med en god SEO tryllekunstner :D

PUNKTUM OG KRAM :) 

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 22:14

Hej Rikke

Jeg kan sagents se det fra dit Point of View... Måske skulle der bare stå på forsiden (istedet for at snakke uden om):

Trænger du også til noget guf fra Danmark? F.eks Lakrids, Rugbrød, eller en god Cecil? Så kontakt mig i dag og få det tilsendt inden for kort tid..

Ikke så meget snak om hvem hvad hvor og mere om hvorfor du gør det, og gå direkte til pointen.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 22:21

Lasse S Larsen:

Hej Remoulade,

Først og fremmest skal du have stor ros for din entusiasme, positive livssyn og ærlighed. Det er meget beundringsværdigt. Du højner i hvert fald dine chancer markant for succes ved at have et positivt mindset. Hvor vidt om det kommer til at køre for fulde gardiner eller ej vil jeg ikke gå ind i debatten omkring. Jeg er dog langt fra enig med, at man er forvirret over hvad du tilbyder - jeg skulle bruge lige præcis 17 sek. og så var jeg da klar over det.

Jeg synes faktisk dit navn er rigtig godt - det er sgu da noget man huske. "Wupti" siger jo heller ikke ligefrem hvad det er men alle kender det og kan huske det.. ;-) (er klar over de har nogen helt andre markedsførings-kroner at gøre godt med)

De bedste hilsner fra

Drengerøven

Lasse - Jeg "slikker ikke R**" når jeg siger, at dit indlæg på det nærmeste fik mig til at knibe en tårer!

Jeg har så stor respekt for folk, der tør bruge lidt af deres dyrbare tid, til at rose en fremmed. DET er en evne, som JEG beundrer DIG!

Det er så vigtigt, hvis man skal den rigtige vej, at der er nogen der er villig til at skubbe en lidt. Og det kan være så lille en ting... Men det betyder bare SÅ meget!

Alle jeres indlæg, der så overvældende er strømmet ind hele dagen, har allerede på ganske få timer, gjort mig mere end dobbelt så oplyst, som jeg var i går. 

Jeg har mine klare holdninger, som ingen kommer til at kunne påvirke. For DE er mig... Men når en Amino ærligt fortæller mig, at min side ser rodet ud med tilfældige og amatøragtige bannere - Ja, så rydder jeg da op. For han argumenter godt for det, og han er dygtig på området. Jeg retter ind he he det er logik :)

Men jeg ER jo bare amatør, og derfor betyder indlæg som dine - og alle de andres SÅ meget for mig. Det er egentlig bare det, jeg ville sige.

Tak fordi du kom på Amino i aften, og læste min lille debat :)

KRAM

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 22:24

PS. Jeg er også selv ret glad, for mit navn ;)

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 22:26

SERPNAME:

Trænger du også til noget guf fra Danmark? F.eks Lakrids, Rugbrød, eller en god Cecil? Så kontakt mig i dag og få det tilsendt inden for kort tid..

Hej igen - Må jeg citere dig for den? - Eller, må jeg tyvstjæle den? hehe Så har du også været med til at sætte dit præg på siden. Og Så har vi gjort noget godt for hinanden ;)

?????

Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 22:29

Haha, fedt koncept. 
Det ville jeg helt klart benytte mig af hvis jeg var langt væk hjemmefra. :P 

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 22:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Rikke,

Jeg bor selv i udlandet (Californien, USA) og er således i din målgruppe.

Jeg ser umiddelbart tre forskellige kategorier af danskere her. Der er dem der vil have de samme ting som de havde i Danmark, hver dag. Der er dem som lever som de lokale, men har nogle få ting som de gerne fortsat vil have. Og så er der dem der lever helt som de lokale, men ved særlige lejligheder køber noget dansk, bare fordi det er sjovt.

Den første gruppe finder de lokale butikker som sælger det de vil have, eller laver det selv. Det gør den anden gruppe også, eller får det sendt. Den tredje gruppe er som regel ligeglade med hvad det koster, bare de kan få det.

Jeg tror at dine kunder primært ligger i den tredje kategori. De er ikke "afhængige" af det de vil købe (køber det ikke til hverdag, kun når de har lyst), og er ret ligeglade med prisen. Husk på at danskere i udlandet typisk tjener en hel del mere end gennemsnitsdanskeren, og betaler væsentlig mindre i skat. Så pengene sidder ofte noget løsere :-)

Personligt er det eneste danske jeg køber, rugbrød. Jeg har en tysk bager tæt på, som laver schwarzbrot som ligner rugbrød og smager som rugbrød. Ellers er der et nordisk supermarked lidt længere væk, som har alt.

Mvh Carsten

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 22:59

Carsten Jacobsen:

Hej Rikke,

Jeg bor selv i udlandet (Californien, USA) og er således i din målgruppe.

Jeg ser umiddelbart tre forskellige kategorier af danskere her. Der er dem der vil have de samme ting som de havde i Danmark, hver dag. Der er dem som lever som de lokale, men har nogle få ting som de gerne fortsat vil have. Og så er der dem der lever helt som de lokale, men ved særlige lejligheder køber noget dansk, bare fordi det er sjovt.

Den første gruppe finder de lokale butikker som sælger det de vil have, eller laver det selv. Det gør den anden gruppe også, eller får det sendt. Den tredje gruppe er som regel ligeglade med hvad det koster, bare de kan få det.

Jeg tror at dine kunder primært ligger i den tredje kategori. De er ikke "afhængige" af det de vil købe (køber det ikke til hverdag, kun når de har lyst), og er ret ligeglade med prisen. Husk på at danskere i udlandet typisk tjener en hel del mere end gennemsnitsdanskeren, og betaler væsentlig mindre i skat. Så pengene sidder ofte noget løsere :-)

Personligt er det eneste danske jeg køber, rugbrød. Jeg har en tysk bager tæt på, som laver schwarzbrot som ligner rugbrød og smager som rugbrød. Ellers er der et nordisk supermarked lidt længere væk, som har alt.

Mvh Carsten

Hej Carsten. Hvor skønt at du bor i Californien! - Det vil jeg meget gerne høre mere om, ved anden lejlighed. :)

Tak for dit indlæg. Jeg giver dig helt ret i, at det på nuværende tidspunkt, desværre godt kan se sådan ud :/ - Men hvad pokker, det betyder bare en mindre stresset og hård opstart for mig. Og det er måske meget sundt.

Men hvem siger ikke, at folk ikke har behovet nu, fordi løsningen ikke rigtig har eksisteret før nu? Hvem kan spå om fremtiden? - Hvem ved, måske udvikler Remoulade-Rikke.com sig til en trend i blandt udenlandsdanskere - For nu kan de jo få det.

Jeg siger ikke at det overhoved sker, i nogen nær fremtid. Jeg har en masse forhandlinger forude, hvor jeg skal finde gode aftaler for feks leveringsomkostninger for kunden, indkøb at gode varer, annoncering og meget mere.

Men jeg har da taget det første skridt ;) Er bare super spændt på, hvor jeg ender :) 

Side 6 ud af 11 (103 indlæg)