Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

RemouladeRikke Er stolt af at præsentere....... :D

Side 5 ud af 11 (103 indlæg)
Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære M2012

Dine gode råd er taget til efterretning! Mange tak fordi du tog dig til til at kigge på siden, samt skrive dette fyldestgørende svar. Det sætter jeg stor pris på!

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 16:17

Morten:
Meget sjovt projekt, men det findes jo i forvejen: http://hjemve.dk/ .

Så må jeg jo bare gøre det ENDNU bedre! ;)

Fra Herfølge
Tilmeldt 18. Jul 10
Indlæg ialt: 98
Fra  Oxholm of Denmark Skrevet kl. 16:30

Nu har jeg ikke læst alle 5 sider igennem, men jeg synes umiddelbart ikke om idéen om at have reklamer, på den slags hjemmeside du kører. :-)

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 16:33

Det er blevet nævnt flere gange (Og er også glad for din kommentar omkring det) - Alle annoncer og reklamer bliver fjernet i løbet af dagen. ;)

Løbende kan jeg så samarbejde med nogle få udvalgte annoncører.

Kram

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 17:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan forstille mig at rugbrød som udløber om 7 dage, vil næsten være udløbet eller blevet dårligt fordi de bliver udsat for høje / lave temperaturere inden de ankommer mange forskellige steder i verdenen.

Så måske vil en god dansk rugbrødsblanding som man kan lave friske rugbrød ud af?, være en god ide.
Det vil også betyde at det er tør kolonial og kan holde meget længere end f.eks. Kohberg.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 17:25

Lige kort herfra. Designet synes jeg er en ommer. Det ser alt for hjemmelavet ud. Prøv at få en designer til at kigge på det, det behøver ikke koster så meget.

Fjern bannerreklamer. Hvis sitet ikke kan tjene penge nok i sig selv, bør du finde på noget andet.

Sæt nogle priser på siden. Selvom du ikke er sikker på hvad det skal koste, bliver du nødt til at have et udgangspunkt.

Siden ser ikke alt for godt ud på iphone. Det skal rettet.

Og endelig, så googlede jeg firmanavnet, men fandt kun dette indlæg fra Amino. Der er lidt at arbejde med.

God vind :)

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 17:29

Lasse Smith:

Jeg kan forstille mig at rugbrød som udløber om 7 dage, vil næsten være udløbet eller blevet dårligt fordi de bliver udsat for høje / lave temperaturere inden de ankommer mange forskellige steder i verdenen.

Så måske vil en god dansk rugbrødsblanding som man kan lave friske rugbrød ud af?, være en god ide.
Det vil også betyde at det er tør kolonial og kan holde meget længere end f.eks. Kohberg.

Fremragende ide! - Tak, Du er en SKAT! :D

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 17:37

Kent Medom:

Lige kort herfra. Designet synes jeg er en ommer. Det ser alt for hjemmelavet ud. Prøv at få en designer til at kigge på det, det behøver ikke koster så meget.

Fjern bannerreklamer. Hvis sitet ikke kan tjene penge nok i sig selv, bør du finde på noget andet.

Sæt nogle priser på siden. Selvom du ikke er sikker på hvad det skal koste, bliver du nødt til at have et udgangspunkt.

Siden ser ikke alt for godt ud på iphone. Det skal rettet.

Og endelig, så googlede jeg firmanavnet, men fandt kun dette indlæg fra Amino. Der er lidt at arbejde med.

God vind :)

Jamen det hele ER jo hjemmelavet :D

Og det er ganske meningen at siden skal udtrykke personlighed. For det er lige hvad det er - Personligt. 

Det er egentlig ikke meningen, at jeg vil tjene nogle penge på det. Ikke til at begynde med ihvertfald. Selvfølgelig forsøger man sig lige ad, for hvis man kan hive lidt lommepenge hjem på reklamer, så er det jo ikke af vejen ;)

De fleste reklamer er dog fjernet nu, efter flere påtaler herom :)

Når tiden (eller endnu en gavmild sjæl) melder sig, så er fremtidsplanerne mange. Blandt andet en fuldt top lækker, brugervenlig og funktionel Webshop

Lige nu, der hygger jeg mig bare med at kunne assistere, hjælpe og gøre glad.

Jeg ved godt, at der er rigtig mange mennesker, der ikke tror på at man godt kan yde uden synderlig fortjeneste.

Jeg har haft en pisse fed dag i dag - Fordi jeg har set mit projekt blive launched, blive set af mere end 4000 og så har jeg modtaget flere henvendelser. Det er da fedt! Og DET er værdien og drivkraften for mig - Lige nu ihvertfald.

Jeg har ikke travlt, og jeg ved godt at jeg har meeeget arbejde forude. For mig, er det dog for det meste bare sjove udfordringer, der appellerer krafitigt til en problemknuser som mig :)

Og MHT. Google - Så kan de lige nu rende mig i *****! - Jeg har prøvet at få min anncone på Adword hele natten og dagen. De bliver bare ved med at afvise den. Og jeg VED ikke hvad, der er galt!

Men google, og SEO og alt det halløj, det kommer det kommer... Lige nu, så skal jeg bare sprede budskabet. Og det har jeg (indtil jeg bliver klogere på hvordan) tænkt mig at gøre via "Aggressiv Social Markedsføring". (Iblandt venner og bekendte) - Og så håber jeg at folk vil støtte op, og at de kan se potentialet. Og ikke mindst - SLETTE TANKER OM FORDOMME OG GRÅDIGE BAGTANKER.

Med 4000 Hits (Målt via en annonce partner) Er jeg egentlig ret godt tilfreds! :)

KRAMMER!

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1018
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 21:25

Hej Remoulade-Rikke.

Det er en sød tanke du har dig der, men jeg er sikker på den vil gøre dig fattig og træt og til sidst, uvenner med alle dem du ikke får sendt til....!

Tænk bare hvis 200 mennesker ville have dig til at sende noget til sig. Med den lille honorar du tager inde på din side, så tjener du ca. 1000kr. på at rende i flere butikker samt på posthuset 200 gange. 

Den holder ikke i længden! Medmindre du er millionær i forvejen og bare keder dig for vildt.

Men held og lykke fremover Yes

Dbh

Michael Haahr

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 21:33

Michael Haahr:

Hej Remoulade-Rikke.

Det er en sød tanke du har dig der, men jeg er sikker på den vil gøre dig fattig og træt og til sidst, uvenner med alle dem du ikke får sendt til....!

Tænk bare hvis 200 mennesker ville have dig til at sende noget til sig. Med den lille honorar du tager inde på din side, så tjener du ca. 1000kr. på at rende i flere butikker samt på posthuset 200 gange. 

Den holder ikke i længden! Medmindre du er millionær i forvejen og bare keder dig for vildt.

Men held og lykke fremover Yes

Dbh

Michael Haahr

Hej Michael.

Tak for din interesse :)

Det jeg siger nu, er ikke nødvendigvis myndet på dig. - Men det er lige det jeg mener med, at folk kan have svært ved at forstå, at nogle mennesker finder en passion i, at hjælpe andre mennesker.

Jeg skirver jo også på min side tydeligt, at jeg ikke "ENDNU" ved, hvad jeg kan tillade mig at tage for det.

Men omvendt tænker jeg sådan her. Hvis folk bliver tilfredse og glade med min service - Så donerer de også lidt til mig.

Det er bare noget jeg tror, men ikke noget jeg regner med. Men forestil dig feks., at du havde fået en amerikaner til at skaffe dig en vare. Behandle dig helt personligt og, dedikeret til at hjælpe dig med, at fremskaffe og sende din vare.

Ville du ikke "tippe" lidt, for besværet? ;)

Det kan jeg jo kun håbe på, at folk tænker. Men det er altså ikke min mening eller tanke.

Og ja - Måske går jeg på røven med det, fordi jeg føler mig træt og til tider udnyttet. Men så er det ikke den her vej, jeg skal alligevel :)

KRAM 

Side 5 ud af 11 (103 indlæg)