Lige kort herfra. Designet synes jeg er en ommer. Det ser alt for hjemmelavet ud. Prøv at få en designer til at kigge på det, det behøver ikke koster så meget.
Fjern bannerreklamer. Hvis sitet ikke kan tjene penge nok i sig selv, bør du finde på noget andet.
Sæt nogle priser på siden. Selvom du ikke er sikker på hvad det skal koste, bliver du nødt til at have et udgangspunkt.
Siden ser ikke alt for godt ud på iphone. Det skal rettet.
Og endelig, så googlede jeg firmanavnet, men fandt kun dette indlæg fra Amino. Der er lidt at arbejde med.
God vind :)
Jamen det hele ER jo hjemmelavet :D
Og det er ganske meningen at siden skal udtrykke personlighed. For det er lige hvad det er - Personligt.
Det er egentlig ikke meningen, at jeg vil tjene nogle penge på det. Ikke til at begynde med ihvertfald. Selvfølgelig forsøger man sig lige ad, for hvis man kan hive lidt lommepenge hjem på reklamer, så er det jo ikke af vejen ;)
De fleste reklamer er dog fjernet nu, efter flere påtaler herom :)
Når tiden (eller endnu en gavmild sjæl) melder sig, så er fremtidsplanerne mange. Blandt andet en fuldt top lækker, brugervenlig og funktionel Webshop.
Lige nu, der hygger jeg mig bare med at kunne assistere, hjælpe og gøre glad.
Jeg ved godt, at der er rigtig mange mennesker, der ikke tror på at man godt kan yde uden synderlig fortjeneste.
Jeg har haft en pisse fed dag i dag - Fordi jeg har set mit projekt blive launched, blive set af mere end 4000 og så har jeg modtaget flere henvendelser. Det er da fedt! Og DET er værdien og drivkraften for mig - Lige nu ihvertfald.
Jeg har ikke travlt, og jeg ved godt at jeg har meeeget arbejde forude. For mig, er det dog for det meste bare sjove udfordringer, der appellerer krafitigt til en problemknuser som mig :)
Og MHT. Google - Så kan de lige nu rende mig i *****! - Jeg har prøvet at få min anncone på Adword hele natten og dagen. De bliver bare ved med at afvise den. Og jeg VED ikke hvad, der er galt!
Men google, og SEO og alt det halløj, det kommer det kommer... Lige nu, så skal jeg bare sprede budskabet. Og det har jeg (indtil jeg bliver klogere på hvordan) tænkt mig at gøre via "Aggressiv Social Markedsføring". (Iblandt venner og bekendte) - Og så håber jeg at folk vil støtte op, og at de kan se potentialet. Og ikke mindst - SLETTE TANKER OM FORDOMME OG GRÅDIGE BAGTANKER.
Med 4000 Hits (Målt via en annonce partner) Er jeg egentlig ret godt tilfreds! :)
KRAMMER!