Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er SEO en død sild?

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Yes

Anders Saugstrup:

Thomas, lad dog være med at bide på og belønne det niveau af diskussion med et svar. :-)

Mvh Anders Saugstrup

Yes

Fra Sæby
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 260
Fra  Happydays A/S Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

SEO er ikke død.

   SEO er som det altid har været.

      SEO er foranderligt.

SEO = Search engine optimization (ikke at forveksle med SES = Search Engine Spam)

SEO er blevet voksen, følsom og seriøs.
- Nu mangler vi dem der kalder sig SEO'er. (Som KK AKA Båthorn)

SEO er videnskab - Vi er videnskabsmænd / kvinder.

IT'S ALIVE !!!

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

SERPNAME:
Hvorfor det? Jeg er ikke helt med, her snakker vi om dårlige links, ja risikoen er blevet meget større på negativ seo, og hvem i denne tid udføre dog negativ seo? Hvem ville løbe den risiko, at det faktisk har en negativ effekt?

Ja vi taler bl.a. dårlige links. Hvem der vil løbe risikoen kan jeg ikke svare på, men jeg har kendskab til et par stykker der er ramt.

SERPNAME:
Men hvorfor diskutere vi dette om og om igen?

En diskussion sker generelt hvis folk ikke er enige. DeMib mener ikke den teoretiske risiko for at ens arbejde er spildt er blevet større, det mener jeg pga de større muligheder for negativ SEO. Jeg diskutterer bl.a. dette da jeg arbejder med SEO til hverdag og synes det er brandhamrende interessant at diskuttere. Diskussionen er i øvrigt fortsat på Google+ også.

SERPNAME:
Linkbuilding, burde ikke blive omhandlet negativ, så hvorfor er det sådan en stor diskution?

HELT enig i at linkbuilding ikke bør omhandle negativ SEO imod konkurrenter, men kun handle om at styrke sit eget site. Det med at ødelægge andres arbejde er ikke andet end ren og skær terror imod andre virksomheder, jeg er inderligt imod brugen af negativ SEO. Men som sagt, grunden til det diskutteres er at vi er nogle der næsten ikke kan få nok af SEO, og diskuterer alt hvad der har med det at gøre for at blive klogere eller belyse problemstillinger.

Tilmeldt 10. May 12
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Kære videnskabsmænd    

Kan alle i SEO videnskabsmænd   -  så lave en masse penge til mig   ?????????    det vil sige at al jeres super linkbuilding.

og super søgemaskineoptimer  kan giver mig en stabil indkomst  ????   tænker det må være svært for alle de hjemmesider og leve af SEO og google.dk og lave en  stabil indkomst  / nu tænker jeg ikke bare 7 k per mdr.

for så er er jeg total klar  på at lave nogle penge

/KK

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fandt lige disse 2 sætninger på et andet SEO Forum jeg deltager i:

If you think of SEO as "directory submission", "meta tags", and "links, links, links", then you are dead.

If you think of SEO as something that involves "building a brand", "quality content", "social engagement", "usability", and "improving user experience", then you are still alive and well.

Han har fat i noget der.

vh Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

SERPNAME:

Jeg fandt lige disse 2 sætninger på et andet SEO Forum jeg deltager i:

If you think of SEO as "directory submission", "meta tags", and "links, links, links", then you are dead.

If you think of SEO as something that involves "building a brand", "quality content", "social engagement", "usability", and "improving user experience", then you are still alive and well.

Han har fat i noget der.

vh Emil

Det er en rigtig god retning det tager. Et skud fra hoften, så har 90% af alle artikler på nettet haft den funktion, at linke til de sidste 10%. 
Jeg må så også sige, at jeg ikke synes, at de ting der nævnes har noget som helst med SEO at gøre. Der er fokus på brugeroplevelsen. SEO betyder search engine optimization - altså kunsten at tale til en maskine. Denne disciplin bliver dybest set lagt i graven med disse statements og istedet går vi vel i retning af UMO (user marketing optimization - eller hvad det nu bør hedde).
En god sidegevinst er så en højere rangering i søgemaskinerne... Men det er da skønt, at disciplinen går fra at tale til en maskine og over til at tale til brugerne :-) 
Side 4 ud af 4 (36 indlæg)