Jeg har travlt med at passe mit arbejde og er derfor først i dag blevet opmærksom på en ny lov, der er vedtaget i folketinget den 13. juni i år. Loven har til formål, at bekæmpe sort arbejde. Nogle af punkterne har du sikkert hørt om andre var, i hvert fald for mig, nye. Fra 1. juli 2012: Fra 1. januar 2013: Helt seriøst så føler jeg, at vi bevæger os længere og længere hen i mod et regime jeg ikke vil være en del af. Hvis jeg ikke havde kone og barn i DK så var jeg rejst på stedet. Der er ikke nogen, udover politiet, der skal forlange at se mit ID. De kan godt forlange det, men de får det ikke at se. Der er ikke nogen, der skal bestemme, hvad der skal stå på min firmabil. Der er ikke nogen skattemand, der skal bryde sig om, at gå ind i min have uden at jeg har inviteret vedkommende og sådan kunne jeg blive ved. Husk på, at de også har bestemt, at du f.eks. ikke må ryge på din egen fabrik. Den fabrik du selv har købt må du end ikke tænde en smøg længere. Jeg kan ikke lade være med at tænke på, om det virkelig er en tilfældighed, at Kinas præsident kommer til DK netop som SF kommer i regering og Enhedslisten bliver støtteparti. Bare fordi man er paranoid betyder det jo ikke, at der ikke er nogen efter en! Jeg vi llige tilføje, at jeg ikke har noget at skjule. Jeg har ikke lavet mere sort arbejde end andre og heller ikke fået udført mere end andre normale mennesker. Jeg har ID med og jeg har også reklamer på firmabilen, men de bliver pillet af med det samme eller i hvert fald skrevet med sort (sort kassebil). Hvad synes i? Er det tid til en revolution mod regimet eller skal man bare lade stå til og lade politikerne tage al frihed fra os langsomt. |
Hej Roscoe
Det kan jo ikke være anderledes i et land, hvor vælgerne bevidst har valgt en regering, der bl.a. har folk som ">Ole Sohn på ministerposter. At meningsmålingerne nu har vendt ændrer desværre ikke på, at bordet fanger. Spørg dem du kender, der har stemt S, SF eller EL ved sidste valg om, hvad de anbefaler. Det er dem, der bærer ansvaret.