Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv os feedback på vores nye shop

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer, 

Vi har gennem de sidste par måneder arbejdet på at få et helt nye design klar til vores webshop Gatewayshop 

Og vi er nu langt om længe klar Smile

Derfor vil vi gerne høre noget feedback fra jer Aminoer, hvad er godt, hvad kunne gøres bedre osv.

Hvis nogle af jer skulle blive fristet til at lave en bestilling, giver vi 25% rabat til alle  aminoer, bare brug koden rabat koden: amino ved bestilling 

Ser frem til at høre en masse konstruktiv feedback.

Fra Næstved
Tilmeldt 22. Mar 12
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 11:59

Hej Mark,

Først skal du lige have et tillykke med den nye webshop, men så straks til det mere alvorlige.

Farverne på siden spiller rigtig godt sammen, men det der straks faldt i mine øjne var "0 Varers" hedder det ikke blot "0 vare"? eller blot skriv at kurven er tom?

Din font til dine "actionknapper" passer virkelig ikke ind i resten af sidens design, den er pixeleret og det ser bare ikke godt ud. Det samme gælder ved "din kurv" da det er den samme font igen.

Dine betalings kort ikoner i bunden af siden er efter min mening en smule for store og stjæler for meget opmærksomhed når man tænker på du også have dem lige over "din kurv".

Ved ikke om det er din gamle side men på nogen af dine produkt billeder indgår mobilshop24.dk hvilket får mine alarmklokker til at ringe.

Sidst men ikke mindst så synes jeg dit "velkommen, login mm." hænger lidt for sig selv.

Mvh Kim

Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 300
Skrevet kl. 11:59

Det ser ret lækkert ud. Måske desinget ved 'Kontakt' kan ændres, synes det ser ret grimt ud med en firkantet ramme..

Ellers hænge siden godt sammen, designet er flot.. Held og lykke med projektet.

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 12:00

Overordnet set ser den rigtig fin ud.

Et par ting:

Jeres SEO er ikke-eksisterende
Fragten står kun i slideren. Jeg ville foretrække den statisk
Headeren og slideren tager rigtig meget plads. Overvejer at gøre noget ved højden
Checkoutflowet er ret langt. Kan det ikke komprimeres?
Ved 1 vare i kurven vises teksten "1 Varer".

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 12:05

Hej Kim,

Tak for feedback Smile

Brilleaben:
Farverne på siden spiller rigtig godt sammen, men det der straks faldt i mine øjne var "0 Varers" hedder det ikke blot "0 vare"? eller blot skriv at kurven er tom?

Du har helt ret det var en tastefejl, det bliver rettet fluks. 

Brilleaben:
Din font til dine "actionknapper" passer virkelig ikke ind i resten af sidens design, den er pixeleret og det ser bare ikke godt ud. Det samme gælder ved "din kurv" da det er den samme font igen.

Igen har du ret, det skal der kigges på :)

Brilleaben:

Ved ikke om det er din gamle side men på nogen af dine produkt billeder indgår mobilshop24.dk hvilket får mine alarmklokker til at ringe.

Det er den gamle ejer af shoppen, som kaldte den for mobilshop24 til at starte med, desværre er billederne aldrig blevet ændret, men det skal der kigges på :)

Endnu engang mange tak for feedback

Fra Voldby
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 46
Fra  cl media Skrevet kl. 12:22

Hej Mark

Fra en visuel designers øjne, ser din webshop rigtig fornuftig ud.

At i linker direkte til Trustpilot, og ikke er blege for at flashe, at jeres kunder synes om jer, synes jeg er rigtig godt. Det skaber troværdighed. Og jeres opdeling af produkter i kategorier er rigtig fornuftig.

Men selvfølgelig har jeg også et par ting som jeg synes i skulle overveje :-)

Det er i småtingsafdelingen, men kører slideren på forsiden ikke lige hurtig nok? Jeg plejer at sige til mine kunder, at man skal kunne nå at læse teksten, nå at overveje om det er interessant for mig, og kunne nå at klikke videre hvis det har interesse.

Den anden ting, som jeg synes i skulle overveje er, om teksten Tilbud på forsiden ikke skulle fremhæves lidt mere? Det kunne gøres grafisk, så det visuelt blev mere prominent.

Men alt i alt meget fornuftig løsning, set med mine briller.

Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 490
Skrevet kl. 12:31

Hej Mark

Som de andre siger synes jeg faktisk at farverne på shoppen spiller rigtig godt sammen.

Dog er dit valg af font på dine call to action knapper ret utydelig og trælse at læse på min skærm.

Det er en rigtig flot side og jeg synes din navigation fungerer rigtig godt.

Mvh

Søren

Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside?  -  https://prestawise.dk

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 12:50

Tak til jer alle for feedback, super rart at få andres øjne på det Smile,  jeg har  fået lavet mig en god liste med ting jeg vil få taget et kig på.

til Jakob Bank

Jakob Bank:

Du skriver du ville foretrække det statisk, har du nogen ide til hvor dette kunne placeres?, jeg tænker lidt på at det er skrevet i slideren, og yderligere står det under fragt og levering i menuen. 

Håber du har lidt ideer :)

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 14:39

Mark Jensen:

Jakob Bank:

Du skriver du ville foretrække det statisk, har du nogen ide til hvor dette kunne placeres?, jeg tænker lidt på at det er skrevet i slideren, og yderligere står det under fragt og levering i menuen.

Hvis du bibeholder headeren, så over den grønne bar øverst til højre.

Alternativt som en sticker på alle billeder i slideren.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:50

social medier savner jeg google plus på siden folk er mere motiveret til at plus likes og dele siden der vis der er dette plus på siden

øverste på siden jeres telefon nummer og de 3 undersider linker er svære at se da det er lys skrifte der skrevet med på en lys baggrund lav der mørkt på lys baggrund derved lettere at læse den øverste menu

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)