Hej Aminoer, Vi har gennem de sidste par måneder arbejdet på at få et helt nye design klar til vores webshop Gatewayshop Og vi er nu langt om længe klar Derfor vil vi gerne høre noget feedback fra jer Aminoer, hvad er godt, hvad kunne gøres bedre osv. Hvis nogle af jer skulle blive fristet til at lave en bestilling, giver vi 25% rabat til alle aminoer, bare brug koden rabat koden: amino ved bestilling Ser frem til at høre en masse konstruktiv feedback. |
Hej Mark,
Først skal du lige have et tillykke med den nye webshop, men så straks til det mere alvorlige.
Farverne på siden spiller rigtig godt sammen, men det der straks faldt i mine øjne var "0 Varers" hedder det ikke blot "0 vare"? eller blot skriv at kurven er tom?
Din font til dine "actionknapper" passer virkelig ikke ind i resten af sidens design, den er pixeleret og det ser bare ikke godt ud. Det samme gælder ved "din kurv" da det er den samme font igen.
Dine betalings kort ikoner i bunden af siden er efter min mening en smule for store og stjæler for meget opmærksomhed når man tænker på du også have dem lige over "din kurv".
Ved ikke om det er din gamle side men på nogen af dine produkt billeder indgår mobilshop24.dk hvilket får mine alarmklokker til at ringe.
Sidst men ikke mindst så synes jeg dit "velkommen, login mm." hænger lidt for sig selv.
Mvh Kim