Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv os feedback på vores nye shop

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

WARNING description too long (>170 chrs)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 2. Oct 11
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 00:07

Jeg synes generelt at det er en rigtig pæn hjemmeside, dog irriterer slideren mig. Mest af alt fordi det eneste brugbare der står i den er fragtprisen, de to andre slides er overflødige. Derudover skal jeg bladre for at komme ned til det spændende, nemlig dine varer.

Men alt i alt, en rigtig flot webshop og tillykke med den! :)

Fra Skævinge
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 309
Fra  Fakturamanager.dk Skrevet kl. 04:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mark.

Syntes det er en rigtig fed side, det eneste jeg vil tilføje er at i skal (efter min menning) passe på med skrive >vi leverer imorgen< i slideren, jeg vil nok heller skrive >vi sender dine varer idag, hvis du bestiller inden kl 16.< Problemet er jo hvis postdanmark ikke leverer allerede dagen efter., så er der sure kunder.

Vh

Tim

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 08:49

Flot side.

Jeg vil ændre chat teksten til Dansk, det er jo et Dansk site :) 

Indtil i har nogle gode anmeldelser og stjerner på Trustpilot ville jeg nok umiddelbart vente med at fremhæve jeres trustpilot - Lige nu har i jo ingen stjerner, så det må betyde i er dårlige ( Set i nye kunders øjne ) Sådan kan visse folk tænke.

Få en call to action op i slideren i stedet for, KØB NU, spar 40% kun 200 ,- fx.  Sommertilbud, spar helt op til xx - Kun når solen skinner bla bla. :) Call to action

Held og lykke fremover med siden

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 11:53

Hej Jesper,

Tak for din feedback det er taget til overvejelse.

Jesper Krogfelt Hansen:
Indtil i har nogle gode anmeldelser og stjerner på Trustpilot ville jeg nok umiddelbart vente med at fremhæve jeres trustpilot - Lige nu har i jo ingen stjerner, så det må betyde i er dårlige ( Set i nye kunders øjne ) Sådan kan visse folk tænke.

Vi har da stjerner og anmeldelser på Trustpilot?

Tilmeldt 5. Apr 12
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 14:24

Hej Mark - Aller først tillykke med webshoppen!

- Kortinformationerne i bunden er for store, de fanger simpelthen for meget!

- Boksen "velkommen" - min konto osv.. vil jeg smide ned på linje med "0 varer, total osv"

- Som tidligere nævnt google+ og andre sociale medier

- Kan se der står "følg os" - synes du skal vælge at gøre sådan at "facebook" og "youtube" åbnes i et nyt vindue, så dine kunder ikke diageres væk fra din shop.

- Alle dine "læg i kurv" knapper svæver meget i forhold til hinanden, det kunne være godt hvis der var en mulighed for at få dem på linje med hinanden. + Jeg synes skriften "læg i kurv" samt "din kurv" ikke passer med resten. 

Held og lykke med forretningen - Mvh Simon Andersen

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 14:40

Nu har jeg ikke læst hvad de andre skriver, men lige hurtige de ting jeg bemærkede:

Jeg synes jeg ser mange forskellige fonttyper. Nogle står rent andre er mere pixeleret.

Kurv ikonet står altså forkert i min verden. Der er kun én rigtig måde at vise en indkøbsvogn, og det er så den kører til højre.

Jeg mangler et payoff ser jeg hurtigt kan se hvad webshoppen gør i. Navnet siger mig ikke noget.

Betalingsflowet er en ommer. Jeg vil aldrig komme igennem step 1. Den skal stryges helt, og så kan I oprette en konto til kunden efterfølgende.

Keep it simple :)

BTW super med telefonnummeret i toppen.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)