Jeg synes generelt at det er en rigtig pæn hjemmeside, dog irriterer slideren mig. Mest af alt fordi det eneste brugbare der står i den er fragtprisen, de to andre slides er overflødige. Derudover skal jeg bladre for at komme ned til det spændende, nemlig dine varer.
Men alt i alt, en rigtig flot webshop og tillykke med den! :)
Syntes det er en rigtig fed side, det eneste jeg vil tilføje er at i skal (efter min menning) passe på med skrive >vi leverer imorgen< i slideren, jeg vil nok heller skrive >vi sender dine varer idag, hvis du bestiller inden kl 16.< Problemet er jo hvis postdanmark ikke leverer allerede dagen efter., så er der sure kunder.
Jeg vil ændre chat teksten til Dansk, det er jo et Dansk site :)
Indtil i har nogle gode anmeldelser og stjerner på Trustpilot ville jeg nok umiddelbart vente med at fremhæve jeres trustpilot - Lige nu har i jo ingen stjerner, så det må betyde i er dårlige ( Set i nye kunders øjne ) Sådan kan visse folk tænke.
Få en call to action op i slideren i stedet for, KØB NU, spar 40% kun 200 ,- fx. Sommertilbud, spar helt op til xx - Kun når solen skinner bla bla. :) Call to action
Held og lykke fremover med siden
Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.
Tak for din feedback det er taget til overvejelse.
Jesper Krogfelt Hansen:
Indtil i har nogle gode anmeldelser og stjerner på Trustpilot ville jeg nok umiddelbart vente med at fremhæve jeres trustpilot - Lige nu har i jo ingen stjerner, så det må betyde i er dårlige ( Set i nye kunders øjne ) Sådan kan visse folk tænke.
- Kan se der står "følg os" - synes du skal vælge at gøre sådan at "facebook" og "youtube" åbnes i et nyt vindue, så dine kunder ikke diageres væk fra din shop.
- Alle dine "læg i kurv" knapper svæver meget i forhold til hinanden, det kunne være godt hvis der var en mulighed for at få dem på linje med hinanden. + Jeg synes skriften "læg i kurv" samt "din kurv" ikke passer med resten.
Held og lykke med forretningen - Mvh Simon Andersen