Lina, det handler ikke kun om fonte, stavefejl og tastefejl. Det handler om layout og indhold og præsentation af samme. Overvej, om en tekstforfatter kan tilføre hjemmesiden en boost - det KAN han/hun, men det er din beslutning, hvor mange hormoner, du vil bruge på det. Hvis Weddingdeluxe udgør en stor del af din omsætning, bør du kraftigt overveje en trediepart til at gå teksterne igennem.
Kiggede på siden Processen:
"Weddingdeluxe er Danmarks største bryllupsarrangør bureau med kontor lokaler belligende i København, Odense og Kolding."
Ret til: "Weddingdeluxe er Danmarks største bryllupsarrangør med kontorer i København, Odense og Kolding." NB: Belligende staves beliggende.
"Weddingdeluxe bryllupsarrangører og events planlæggere er her for at hjælpe og inspirere dig."
Ret til: "Weddingdeluxes bryllupsarrangører og eventsplanlæggere er her for at hjælpe og inspirere dig." (det er nogle forfærdelige ord at skulle læse! Faktisk kan du gøre det nemmere ved simpelthen at skrive: "vores kompetente planlæggere er her for at hjælpe og inspirere dig.")
"Fra hele verden bringer vi dig de nyeste trends og ideer, til dit personlige bryllup."
Ret til: "Fra hele verden har vi samlet de nyeste trends og kan give dig ideer til dit helt personlige bryllup."
"Vi sørger for at bryllupper bliver ene - stående for dig."
Ret til: "Vi sikrer, at dit bryllup bliver en enestående oplevelse for livet for dig og din kommende ægtefælle."
"Vores team hjælper dig at sammensætte det perfekte bryllup, og hjælper dig med de enkelte detaljer."
Ret til: "Vores team af erfarne og kompetente rådgivere sammensætter det perfekte bryllup og sørger for, at alle detaljer kommer med."
Det er bare forslag, men kun til de enkelte sætninger, og det er ikke gjort med det. Noget af det, som du mangler at beskrive, er hvor mange hormoner du/dine ansatte bruger på et enkelt bryllup/arrangement. Navnlig hvor lidt, kunden skal lave, og hvor meget af opgaven I påtager jer. Når der som overskrift står "Processen", tror jeg naivt, at der kommer en beskrivelse af, hvordan kunden som det eneste behøver at kontakte dig/jer, så kommer I rendende og tager kunden under armen lige fra første besøg frem til kunden låser og slukker efter festen og går hjem, glad og et minde rigere.
I sørger for at tage ud og snakke med kunden, indsamle data om kundens ønsker, I besøger stedet for at indprinte jer detaljer og tager fotos af lokalerne, I tager tilbage og planlægger, I tager ud til kunden og præsenterer et forslag og udkast, I interviewer igen kunden og samler data, I tager tilbage og reviderer planer, nu ned til mindste detalje, I ... en hel masse mere. Det behøver ikke fylde så meget, men jeg synes, der mangler noget. Kunden får ikke oplysninger om processen, og hvad kunden får for sine penge.
Billederne er blevet bedre.