Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tør du stjæle min fantastiske ide?

Side 4 ud af 5 (48 indlæg)
Fra Hammel
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 441
Fra  Websolu.dk Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

@ Casper

Så lang tid du ikke omsætter for over 50.000, mener jeg godt du kan sælge privat. Jeg har da fx solgt hjemmesider privat uden problemer (får snart CVR), så vil tro det er det samme i dit tilfælde.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 23:48
Gennemsnit 4,3 stjerner givet af 6 person

Det er stadig pisse dårlig stil.

Trådstarter kommer med en ide til en upcoming iværksætter med koncept, domæne og hele skidtet... også napper han domænet til noget helt andet.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 23:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Casper Jensen:

Mickel Pedersen:

Samt overtrådt vilkårene hos DK-Hostmaster :-)

https://www.dk-hostmaster.dk/fileadmin/filer/pdf/generelle_vilkaar/generelle_vilkaar_DK04.pdf -> punkt 7.4

Hvorfor være så kedelig hele tiden? Jeg vil da væde med at du også har taget et stykke slik fra ''bland selv slik'' i munden, når ekspedienten kigger væk. Hvis du ikke har gjort det, har du helt sikkert også gjort noget som overtræder vilkårene..

Min søn på 4 år havde taget et stykke slik i munden for et par uger siden nede i Super Brugsen uden at spørge om lov imens ingen kiggede, og jeg gik da venligt hen og betalte da jeg opdagede det, selvom det både i følge ekspedienten og bestyren var lige meget. Det kaldes karma og alt andet ville sende et forkert signal til min dreng fremover.

Ganske rigtigt har jeg med garanti selv gjort det bevidst og ubevidst, men jeg har lært at man kommer længst med en såvidt muligt ren tavle.

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 23:51
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 4 person

Boysen:

Det er stadig pisse dårlig stil.

Trådstarter kommer med en ide til en upcoming iværksætter med koncept, domæne og hele skidtet... også napper han domænet til noget helt andet.

Nu stopper du sgu...

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 23:53
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Det skal du da overhoved ikke blande dig i!

Brug anmeld knappen hvis du har et problem sømand

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:54
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Christian Bundgaard:

@ Casper

Så lang tid du ikke omsætter for over 50.000, mener jeg godt du kan sælge privat. Jeg har da fx solgt hjemmesider privat uden problemer (får snart CVR), så vil tro det er det samme i dit tilfælde.

Fantastisk. Så var det måske en udemærket ide for mig at starte med en mini affiliate-webshop, så jeg kan lære det basale af det inden jeg engang drager ud i det 'rigtige'.

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 00:12
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Tråden er ved at løbe af sporet, og der desuden blevet anmeldt.

Jeg vil gerne have at man husker at Amino har visse regler der skal overholdes.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra Hammel
Tilmeldt 11. Aug 11
Fra  Websolu.dk Skrevet kl. 00:13

Casper Jensen:

Christian Bundgaard:

@ Casper

Fantastisk. Så var det måske en udemærket ide for mig at starte med en mini affiliate-webshop, så jeg kan lære det basale af det inden jeg engang drager ud i det 'rigtige'.

Det er måske en god idé lige at få det helt bekræftet af en revisor eller lign, men umiddelbart tror jeg godt du må.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:17

Hvad jeg kan læse i tråden står der ikke om der er tjent penge kun solgt videre men vis han har solgt dette domæne til over 45 kroner vil jeg mene det er rigtigt dårlige stil , men han kan jo lige så godt have solgt det måske for 5 kroner , så det er solgt videre med underskud.

Men i alt held og lykke mBig Smileed det nye domæne , jeg håber det er brugbart og giver en god indtægt til køber, kan vi ikke få tråden tilbage til den god iværksættere hjælpsomhed Smile 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hammel
Tilmeldt 11. Aug 11
Fra  Websolu.dk Skrevet kl. 00:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:
Hvad jeg kan læse i tråden står der ikke om der er tjent penge kun solgt videre men vis han har solgt dette domæne til over 45 kroner vil jeg mene det er rigtigt dårlige stil , men han kan jo lige så godt have solgt det måske for 5 kroner , så det er solgt videre med underskud.

Han har solgt det videre med overskud

Han skrev noget ala dette "Business :D Nu i plus". Se side 2 nederst.

Side 4 ud af 5 (48 indlæg)