Så lang tid du ikke omsætter for over 50.000, mener jeg godt du kan sælge privat. Jeg har da fx solgt hjemmesider privat uden problemer (får snart CVR), så vil tro det er det samme i dit tilfælde.
Hvorfor være så kedelig hele tiden? Jeg vil da væde med at du også har taget et stykke slik fra ''bland selv slik'' i munden, når ekspedienten kigger væk. Hvis du ikke har gjort det, har du helt sikkert også gjort noget som overtræder vilkårene..
Min søn på 4 år havde taget et stykke slik i munden for et par uger siden nede i Super Brugsen uden at spørge om lov imens ingen kiggede, og jeg gik da venligt hen og betalte da jeg opdagede det, selvom det både i følge ekspedienten og bestyren var lige meget. Det kaldes karma og alt andet ville sende et forkert signal til min dreng fremover.
Ganske rigtigt har jeg med garanti selv gjort det bevidst og ubevidst, men jeg har lært at man kommer længst med en såvidt muligt ren tavle.
Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)
Så lang tid du ikke omsætter for over 50.000, mener jeg godt du kan sælge privat. Jeg har da fx solgt hjemmesider privat uden problemer (får snart CVR), så vil tro det er det samme i dit tilfælde.
Fantastisk. Så var det måske en udemærket ide for mig at starte med en mini affiliate-webshop, så jeg kan lære det basale af det inden jeg engang drager ud i det 'rigtige'.
Fantastisk. Så var det måske en udemærket ide for mig at starte med en mini affiliate-webshop, så jeg kan lære det basale af det inden jeg engang drager ud i det 'rigtige'.
Det er måske en god idé lige at få det helt bekræftet af en revisor eller lign, men umiddelbart tror jeg godt du må.
Hvad jeg kan læse i tråden står der ikke om der er tjent penge kun solgt videre men vis han har solgt dette domæne til over 45 kroner vil jeg mene det er rigtigt dårlige stil , men han kan jo lige så godt have solgt det måske for 5 kroner , så det er solgt videre med underskud.
Men i alt held og lykke med det nye domæne , jeg håber det er brugbart og giver en god indtægt til køber, kan vi ikke få tråden tilbage til den god iværksættere hjælpsomhed
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Hvad jeg kan læse i tråden står der ikke om der er tjent penge kun solgt videre men vis han har solgt dette domæne til over 45 kroner vil jeg mene det er rigtigt dårlige stil , men han kan jo lige så godt have solgt det måske for 5 kroner , så det er solgt videre med underskud.