Men hvilke kunder køber elefantsnot? Så vidt jeg ved indkøber skoler og børnehave vel i samarbejde med kommunen hos deres leverandør. Man får nok ikke lige skoler og børnehaver til kun at købe elefantsnot på en webshop!
Egoist så det vil noget... købe et domæne en venlig sjæl foreslår til interesserede iværksættere og sælge det videre. Præcis sådan noget der giver en lyst til at smide en e-mail efter dk-hostmaster, men jeg skal ikke blande mig i dit liv. Blot min mening.
Egoist så det vil noget... købe et domæne en venlig sjæl foreslår til interesserede iværksættere og sælge det videre. Præcis sådan noget der giver en lyst til at smide en e-mail efter dk-hostmaster, men jeg skal ikke blande mig i dit liv. Blot min mening.
Jeg tror ikke det var Azzyh intention. Jeg skrev til ham at jeg synes det ville være et personligt fedt projekt for mig. Og Azzyh var så flink at sælge det til mig.
Drop nu alt jeres piveri, og se på det fede innovative ved denne ide... Alt det pladder i fyre af kan i fortælle til jeres mor :-)
Forsaat god Naaaat.
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Hvorfor være så kedelig hele tiden? Jeg vil da væde med at du også har taget et stykke slik fra ''bland selv slik'' i munden, når ekspedienten kigger væk. Hvis du ikke har gjort det, har du helt sikkert også gjort noget som overtræder vilkårene..
Jeg tror ikke det var Azzyh intention. Jeg skrev til ham at jeg synes det ville være et personligt fedt projekt for mig. Og Azzyh var så flink at sælge det til mig.
Drop nu alt jeres piveri, og se på det fede innovative ved denne ide... Alt det pladder i fyre af kan i fortælle til jeres mor :-)
Forsaat god Naaaat.
Så burde han forklare sig bedre i hans indlæg istedet for "business" og "plus på kontoen"
Der er ingen der "piver" men vi skal alle følge det samme sæt regler.
Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)
Der er ingen der "piver" men vi skal alle følge det samme sæt regler.
Men der er jo ingen grund til at belære ham om regler vi godt kender til. Det her er gjordt i et godt erne. Så nu skyller vi den ned med en bajer og ses i morgen
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.