Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil godt sælge min hjemmeside, men hvad er den i værdi ?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Hobro
Tilmeldt 30. Dec 09
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg har prøvet og sælge www.single-forum.dk i længe tid og har selv en pris som hedder 1000-1500kr men ved ikke hvor tallet kommer fra efter som jeg ikke ved hvordan jeg skal finde ud af hvor meget den er værdi.. Men måske sidder der nogen herinde som vil kunne fortælle mig hvor meget jeg kan sælge den for nu eller som den er. 

Siden har ikke længe noget indhold, så det er jo kun navnet som sælge, men hvad er en hjemmeside værd så?
Hvad nu hvis der var noget indhold, hvad kunne prisen så være ?

Håber der sidder en eller flere som vil kunne hjælpe mig med en pris, eller et sted hvor jeg kan finde det :) 

Mvh Johnny sørensen

www.DK-Event.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 27. Apr 05
Indlæg ialt: 271
Fra  HeyBuy Skrevet kl. 00:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Johnny,

Jeg skal gerne hjælpe dig - dit domæne er 0 kr. værd. Nok derfor du ikke kan få det solgt til 1000 kr. :)

Når der ikke er noget indhold på, eller nogen side at overtage - så kan du ikke få noget for det. Et domænenavn som "single-forum.dk" er intet værd.. jeg kan se single-debat.dk også er ledig. Jeg kan købe det for 45 kr. - vil du så købe det af mig for 1000-1500 kr? Nej vel :)

Leder du efter en dansk aktie app? Se den bedste aktie app

Fra Hobro
Tilmeldt 30. Dec 09
Skrevet kl. 08:24

Ja, men der er har du jo helt ret :) - En af mine webmaster synes jeg skal ligge den bakup igen som jeg har hvor der er ca 1000 bruger, hvad nu hvis en hjemmeside bliv aktiv, hvad vil den så kunne være værdi ? og hvordan regner man det ud

Mvh Johnny sørensen

www.DK-Event.dk

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 08:40

Svært at sige... Følger lige med her..

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 09:06

For at fastsætte prisen skal du vide hvor meget den tjener. 

En almindelig affiliate hjemmeside regner man typisk med at den sælger for 10 til 12 gange månedsindtægten.

Hvis ikke din side tjener penge er den i princippet ikke noget værd. Den var således meget mere værd dengang den var oppe.

Hvis du sætter den op igen og får de 1000 brugere derind igen, og laver lidt reklamer så du kan vise at den tjener penge - så er den noget værd igen.

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 09:44

B. Hvarregaard @ En almindelig affiliate hjemmeside regner man typisk med at den sælger for 10 til 12 gange månedsindtægten.

Hvem er "man" , og hvordan kommer man frem til dette tal ?

Dette giver jo en forrentning på omkring 100% - eller investeringen retur på blot 1 år ?

Fra Hobro
Tilmeldt 30. Dec 09
Skrevet kl. 09:49

B. Hvarregaard:

For at fastsætte prisen skal du vide hvor meget den tjener. 

En almindelig affiliate hjemmeside regner man typisk med at den sælger for 10 til 12 gange månedsindtægten.

Hvis ikke din side tjener penge er den i princippet ikke noget værd. Den var således meget mere værd dengang den var oppe.

Hvis du sætter den op igen og får de 1000 brugere derind igen, og laver lidt reklamer så du kan vise at den tjener penge - så er den noget værd igen.

Jeg har aldrig bygget en hjemmeside for og tjene penge på den, andet end til og dække de udgifter som må komme ved webhotel/plads eller andet. Men du kan tro at mine 2webmaster godt vil ha lukket hjemmesiden op igen, ikke fordi den skal sælges men måske fordi vi vil ha lavet en salgs "andel" i den og det er der jeg godt kunne tænke mig og vide lidt om hvad den kunne ha af værdi så vi kunne dele den op i 2-4dele og så ha være sit ansvars område på siden. - Jeg har før hørt at det kommer an på hvor mange aktiv bruger som er på siden! 

Mvh Johnny sørensen

www.DK-Event.dk

Fra Hobro
Tilmeldt 30. Dec 09
Skrevet kl. 09:51

SERPNAME:

Svært at sige... Følger lige med her..

Hvad for noget :)

Mvh Johnny sørensen

www.DK-Event.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 09:57

Jesper Laugesen:

B. Hvarregaard @ En almindelig affiliate hjemmeside regner man typisk med at den sælger for 10 til 12 gange månedsindtægten.

Hvem er "man" , og hvordan kommer man frem til dette tal ?

Dette giver jo en forrentning på omkring 100% - eller investeringen retur på blot 1 år ?

Det er det jeg har kunnet læse mig frem til her på siden, der er flere der har spurgt på dette, og jeg fornemmer det ligger der omkring.

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 10:02

Ja - det har jeg også set....

men aldrig fået en forklaring :)

Blot "det har jeg hørt"

Ville være super hvis en med viden kunne kaste lys over dette.

Hvis ellers en affiliate side giver stabil indtjening og udsigterne fornuftige, er der jo ingen logik i at forrentningen skal ligge på 100% .............

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)