Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

bilister på helsingørmotervejen

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 8. Jun 12
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, hvordan finder jeg udaf mest muligt om de billister der køre på helsingørmotervejen ? Disse er mine gæster og kundegrundlag, i en restaurant jeg forhåbentlig skal forpagte.  

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 329
Fra  Mallorca Oplevelser Skrevet kl. 00:23

Skal du overtage Storkereden?

Hvilke informationer/oplysninger leder du specifikt efter?

Tænker du hvilke typer af billister der dagligt kører på en bestemt strækning, altså lastvognchauffører, feriegæster eller folk på vej til og fra arbejde?

Måske en idé at lede efter noget trafikinformation i København og Nordsjælland.

Tilmeldt 8. Jun 12
Skrevet kl. 12:51
Måske, skal lige ligge budget osv. så der er et stykke vej endnu.

Nemlig, jeg vil gerne vide hvilke billister der køre på strækningen, kvinder/mænd, alder, bopæl, indkomst, arbejde, børn ?, hvordan deres forbrugmønster er, fritidsindteresser.... Jeg vil gerne vide ALT om dem. Jeg har kigget hos statestikbanken men der kan jeg kun se hvormange billister der køre på strækningen.
Jeg synes ikke jeg kan finde noget materiale om HVEM der køre på strækningen.
Men andre virksomheder må jo have denne information, hvor har de fået den fra ??? Betalt sig fra det ???
Fra København
Tilmeldt 13. Mar 12
Indlæg ialt: 107
Fra  SuitZoo Skrevet kl. 13:29
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har indtryk af at dem som typisk dagligt kører på helsingørmotorvejen er folk der bor i nordsjælland (den østlige side af nordsjælland - tæt på Strandvejen) og arbejder i KBH eller omegn.

Jeg ved ikke om du kan finde statistik på de mennesker, som kører der specifikt, men Danmarks Statistik er altid et godt sted at starte.

Jeg har jævnligt køb mad derfra (Storkereden) hvis jeg skulle hjem. Det er et hyggeligt sted med masser af potentiale for take-away :-)

Held og lykke med søgningen!

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 10:46

Når køen melder sig om eftermiddagen, sætter jeg pris på en god kaffe og sidst på dagen, så noget take-away. Min egen ide omdet er at store menuér ikke holder. Fra storkereden til hørsholm er der trods alt kun 10 minuter - uden kø.

Nyt og mere lys i indretningen, må være et must før der sker noget...  Indretning i stil med f.eks. Baresso, hvor der både er sofa, høje borde, samt lænestole...   Den tradtionelle restaurant med masser borde og stole ud i et "fladt" interiur-landskab, gratager min lyst til at komme. Så bl.a er designvejen en af mulighederne for at trække kunderne til i det område, udover turisterne.

Lastbilerne har jeg intet kendskab til, men logist set holder de jo tvungen pause når de skal med færgen videre fra Helsingør, og tilpasser sikkert der køretidsbestemmelser herefter.

mvh.

Michael

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 10:48

En anden på amino foreslog Vapiano-konceptet som endnu ikke er kommet til DK.

Tilmeldt 8. Jun 12
Skrevet kl. 11:45
Hej michael,
Italiensk synes jeg ikke holder til storkereden da navnet ikke rigtig kan forenes med det. Jeg vil gerne skabe et helt koncept og ordet storkerede henleder mine tanker til noget "dansk" men måske med et twist.
Jeg er enig med at det ikke skal være store menuer men noget mættende og hurtigt/nemt.
Med hensyn til indretning, så er der meget lyst indvendig, men udenfor ser det meget mørkt ud, der kunne måske godt gøres noget. Lidt lounge-stil er ikke nogen dårlig ide men det skal ikke være hele restauranten da der også skal være plads til selskaber fx. Konfirmation. Så der skal på en eller anden måde kunne være en mobil afskærmning mellem take-away gæsterne og et evt. selskab.
Køretidsbestemmelser og hviletider, det var godt du sagde det.
Fra Hobro
Tilmeldt 12. Apr 11
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 12:09

Hej Tina,

man behøver jo heller ikke lave konceptet efter et navn.. Hvad med at lave dit eget koncept og tilpasse navnet til det?

Mvh. Mads Hansen

Mvh. Mads Hansen
Tilmeldt 8. Jun 12
Skrevet kl. 12:11
Hej mikkel,
Ja, det er også mit indtryk, så jeg har været på dansk statestik og hentet oplysninger om kommunerne. Det gav et godt overblik over :-) mangler stadig lidt oplysninger om lastbilchauførerne og turisterne.

Ser du/i skiltete i tide på motorvejen til at dreje af ?

Hvornår ser du/i skiltet i sydgåenderetning og norgåenderetning ???

Hvis der var åbent om morgenden ville du/i så stoppe op og spise på vejen til.... ??
Tilmeldt 8. Jun 12
Skrevet kl. 12:19
Tjo, men rastepladsen hedder jo storkereden, ville det ikke forvirrer hvis stedet har to navne ?...tænker på mortorvejsskilte, gps, web-side....
Side 1 ud af 2 (12 indlæg)