Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

bilister på helsingørmotervejen

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Charlottenlund
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 116
Fra  Livingplus Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har kørt på Helsingør motorvejen næsten dagligt i gennem 25 år ....strækningen hvor Storkereden ligger er på min vej hjem fra byen og nord på.

Jeg har aldrig standset der -

Særligt  fordi 'pseudo romatisk kro-stemning' som jeg synes storkereden signalerer,  ikke ligefrem er det der falder ind som lysende ide at standse op ved, når man ellers  som oftest skal mest travlt med at komme hjem for evt. også skal nå at købe ind, lave middagsmad og holde fri med familien i den resterende del af aftenen. 

Ønsker du at få flere af de mange daglige trafikanter  til at stoppe op undervejs (kørselsretning nord), så er jeg sikker på at det er vigtigt at give bygningen en større ansigtsløftning, så den får rystet det alt for støvet udseende af sig. 

og så tror jeg man vil få stor succes hvis man eksempelvis kan tilbyde 

top kvalitets take-a-way mad som kan bestilles undervejs, så pakken står klar så man undgår længere ventetid når man kommer for at hente. Og så kan det være både traditionel dansk mad eller andet.

Det tror jeg vil friste mange, hvis man i forvejen er lidt for sent på det, at  man af og til godt vil betale  lidt mere for slippe for  at skulle gøre indkøb til middagsmaden inden man når helt hjem. 

1. Skal det være Danske retter kan f.eks. være kvalitets semi-færdiglavet mad, der bare skal lunes i ovnen med div. tilbehør som salater og lign. 

eller 

2. f.eks. frisk tilberedt sushiandretninger eller vietnamesiske/thai/indiske osv.   som enten kan spises kolde, straks man kommer hjem, eller hurtigt kan lunes i micro eller ovn. 

Slækker du på kvaliteten eller det tangerer 'junj-food' så får du tilgengæld ikke fat i mange andre en måske en enkelt langtidschauffør der skal stille hans sult inden han når Helsingør. 

Blot mine 5-øres tanker hertil om Storkereden :-D 

Livingplus Interiør.  www.livingplus.dk

Fra Holte
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 164
Fra  Birdi - Salgboost - Serviceboost Skrevet kl. 01:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Drive-in! Det skal være (som andre skriver) sådan at man kan bestille via mail/sms og evt. opgive sin nummerplade (den kan de fleste huske).

Når man så triller ind på pladsen foran Storkereden, står der en kvik tjener klar, scanner nummerpladen og finder hurtigt rette mad.

Jeg bruger altid McDonalds i Gentofte - ved Ikea. Hvorfor? Fordi når jeg betaler i luge 1 er maden allerede klar i luge 2. Fedt at man ved, at der ikke er ventetid...

Good luck!

LEON BIRDI

www.birdi.dk

Vil du have gratis salgsværktøjer?

Tilmeld dig mit fede nyhedsbrev lige her:

Send mig mail + værktøjer

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)