Find mig en lighter der kører på vand og du har min respekt
|
Rigtigt sagt, Thor.
Find mig en lighter der kører på vand og du har min respekt
|
Rigtigt sagt, Thor. Respekt skal man sgu have uanset hvad. Bare lidt..
|
Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk
Respekt skal der til, men det var egentlig ikke meningen med mit indlæg - jeg vil blot gerne have en lighter der kører på vand og som bruger rugbrødsmotoren til at spalte ilt og brint. Jeg tvivler dog på at der er energi nok i et rul med tændblokken, men der har I ihvertfald endnu en skør idé til samlingen
|
Der er ikke den store udfordring i at få skøre ideer - jeg kan også sagtens komme med 2-3 stykker om dagen, men dels er mange af dem allerede forsøgt gennemført (med mere eller mindre held) allerede, hvis man, som Martin siger, gider at lave lidt research, og dels er mange af de øvrige enten håbløse at gennemføre eller risikoen er for høj. En af mine bedste (læs: håbløse) idder til dato er: Frysetøret Øl - forestil dig en lile pose med frysetøret øl, der blot skal tilsttes vand og så har du en frisk pils - lidt som med Ness Cafe og andre "instant" produkter. Så kunne man tage på fjeldvandring med 30 kasser Guldtuborg i rygskken UDEN at få ondt i ryggen!
- Problemet er "bare" at der såvidt jeg ved endnu ikke er nogen der har formået at frysetøre alkohol - go en frysetøret Nab tror jeg sgu ikke så meget på hehe |
He-he.... - ikke tosset "Mount Everest gold pack"
|
Ja, der er satme mange muligheder i frysetøret øl. Tænkt bare på hvad det vil gøre ved transportomkostningerne! For slet ikke at snakke om sommerens kanotur - det er altså ikke ret meget øl der kan være, i flaskeform, i en kano før det begynder at gå galt. I Frysetøret tilstand kan der vel være 12-1400 øl i sådan en lille skude :) Nu er jeg faktisk ikke selv den store øldrikker, men ideen er alligevel fassinerende. Men, der skal nok nogle større ølentusiaster til for at drive ideen videre ... |
Det lyder faktisk som en seriøs god idé, Mikkel.. Det må der gøres noget ved. Carlsberg vil sikkert gerne høre.. Hordan det så skal gøres er en anden ting. Du kan altid skrive hvis du vil, så er jeg med på. David
-
|
Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk
Ved godt denne tråd er omtrent ligeså gammel som min oldemor MEN hvis der er en eller flere der har lyst til at se mere om idéer har jeg startet et projekt op der hedder Fairplay Innovation om end ikke andet er der lidt idéer lagret til inspoiration :-) Fortsat god dag ;-) |