Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

De første idéer

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Østerbro
Tilmeldt 28. Dec 05
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvorfor har jeg tilmeldt mig  forummet?
Fordi jeg det næste år har besluttet at øse ud af alle mine idéer. Jeg er én af de mennesker der får et par idéer om dagen, men kun gør noget ved nogen af dem - som regel dem der ikke koster penge men kun kræver en website. Netop derfor vil jeg ligge mine idéer ud til alle Jer dejlige mennesker..
Jeg er idé kongen og har idéoverskud. Penge er det småt med, så hvis du i løbet af det næste år finder inspiration igennem mine indlæg - er du velkommen til at bruge ídéen. Jeg finder jo bare en ny imorgen, dog ville jeg blive glad hvis du informerede mig om hvordan det gik med ideen. Eller måske vil du invistere i en af mine ideer og sammen udvikle den. Well, jeg har lært man ikke behøver at gemme - der er nok af dem!

Til de nybagte:
Den første idé er sgu en håndpude, en håndpude til alle de nybagte mødre og fædre. Hvor mange gange har man ikke gået rundt med sit spædbarn på armen og har endeligt fået det til at sove og skal nu til at ligge det ned i vuggen, så man selv kan sove i 4 timer. Men nej... så snart du prøver at fjerne hånden under din baby´s nakke er den så klistret af sved, eller også "opdager" babyen at du fjerner hånden og du skal nu starte forfra. Derfor opfordrer jeg alle tekniske mennekser til at udvikle "Håndpuden" - en pude hvor ens arm synker ned i puden, men babyens hoved blir og du kan sikkert og trykt fjerne din arm. ha ha - langt ude, men jeg har brug for den!

Den anden idé er i samme boldgade. Den elektriske vugge. En vugge der kan instilles i hastighed, så man ikke behøver at bruge den halve nat på at "rokke" babyen i søvn når det skriger!  Slow, medium, fast, throwing baby?

More to come...

Blogger & Tekstforfatter

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 11:39

Jeg kan anbefale bogen "Idé Agenten - en håndbog i idea management"., udgivet af Jyllandspostens forlag. Jeg gav den til mig selv i julegave.. Den kan hjælpe med nogle teknikker til hvordan man kan få smidt de dårligeste af sine ideer i havet og hvordan man gør de bedste flydende

Samtidigt kommer jeg lige til at tænke på, at det kunne være godt med en "Idé & Innovation"-kategori her på Amino.. Se dét var en idé

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Odder
Tilmeldt 29. Apr 05
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 11:41
Jeg mener at den med den elektriske vugge er opfundet, men ellers god fornøjelse.
Fra Østerbro
Tilmeldt 28. Dec 05
Skrevet kl. 11:46

Hej David, ja en idé kommer sjældent alene....

En ny kategori behøves egentlig ikke, der er jo denne !

Den bog du taler om.... det lyder som om jeg er syg jo!   dog vil jeg med det samme spejde efter den, så måske der er noget om det.  "jeg hedder idé kongen og jeg har et idé problem"  og så klapper alle. ha ha... tak for tippet!

Mvh
IK

Blogger & Tekstforfatter

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 11:49

Jeg synes måske bare at emnet godt kunne bruge sin egen kategori.. " Butikker, ideer, medarbejdere, investorer m.m." lyder lidt som en rode-kategori i mine øre

Og skulle det være en anden gang.. Jeg tror bare du må arbejde lidt videre med din "håndpude"

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Østerbro
Tilmeldt 28. Dec 05
Skrevet kl. 12:04

Hej Peter

Hvordan Citére jeg Jeres svar, ligesom i de gode PHPBB2 forums?

Nå, men en idé i Århus området siger du... hvis du kan prøve at kredse mig lidt ind hvad du tænder på?

Fordi, en idé præcis i Århus området ville jo ikke kaste mange dadler af sig? Dog er jeg en af de mennesker der stadig tror på Dating konceptet - dog med en mere begrænset effekt, med dét mener jeg at det bliver mere centreret, at folk finder deres små niche steder at besøge "Fat dating" "Blue eyes dating" - hvad ved jeg, og det samme med online musik - flere websites der kun koncentrere sig om én ting, eksempelvis jazzdownloads - samme stil. Derfor kunne du jo finde på noget Aarhus baseret[:0]
Hvad med aarhusdating.dk ? Selv sidder jeg og arbejder på copenhagendating.dk, men spørgsmålet er om jeg overhovedet bliver færdig... gaaaab..... fordi nye ideer er allerede opstået i mit hovedet! hjælp!!

Eller eller eller... vil du hellere have nogen idéer på tekniske ting der kan sælges i Aarhus området?

MVh
IK

Blogger & Tekstforfatter

Fra Odder
Tilmeldt 29. Apr 05
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 12:21

Hej Idé konge !

Mener bare du skal trykke på "quote" knappen, når du sender svar på indlæg.

Jeg har ikke rigtigt interesse med dating over nettet, så det er ikke aktuelt.

Mit ønske er at finde på en ting der kan sælges over nettet, som man kan "øve" sig på, da jeg har ingen erfaring med webshops mv. Det er ikke ment som andet end en hobby, men selvfølgelig må det gerne på sigt kaste en smule af sig ;-)

Jeg har puslet med en ide om at sælge slik over nettet, men er ikke kommet videre.
Mit næste skridt er at finde det jeg vil prøve af, og herefter bokse med at oprette en webshop mv. og når jeg når dertil rækker mine evner ikke længere end at jeg skal have noget hjælp, hvilket jeg ikke er i tvivl om at kan hentes her på amino.dk
Fra Østerbro
Tilmeldt 28. Dec 05
Skrevet kl. 12:40
Dato: 12/28/2005 12:21:26 PM Forfatter: Peter Thomsen

Hej Idé konge !

Mener bare du skal trykke på ''quote'' knappen, når du sender svar på indlæg.
Jeg har ikke rigtigt interesse med dating over nettet, så det er ikke aktuelt.
Mit ønske er at finde på en ting der kan sælges over nettet, som man kan ''øve'' sig på, da jeg har ingen erfaring med webshops mv. Det er ikke ment som andet end en hobby, men selvfølgelig må det gerne på sigt kaste en smule af sig ;-)
Jeg har puslet med en ide om at sælge slik over nettet, men er ikke kommet videre.
Mit næste skridt er at finde det jeg vil prøve af, og herefter bokse med at oprette en webshop mv. og når jeg når dertil rækker mine evner ikke længere end at jeg skal have noget hjælp, hvilket jeg ikke er i tvivl om at kan hentes her på amino.dk

Sælge slik over nettet lyder som en udemærket idé, men så syntes jeg heller du skal gå hele vejen og begynde at udfordrer den økologiske bande "Aarstiderne", de sender en økologisk kasse til din dør for 1 milliard kroner. Du kan være deres modstykke? "slikkurven.dk" - eller bare en eller anden form for kasse, og der kunne du jo så starte i Århus. Hvis du vil udfordrer dem på varene kan du Lige nu på QXL, kan du byde på frugten.dk (slutter 2/1) , hvis du vil gå den sunde vej...

SMS pakken - send mere slik!

Mvh
IK

P.S Vis mig et billede af den elektriske vugge!!![:0]

Blogger & Tekstforfatter

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 12:51
Fra Østerbro
Tilmeldt 28. Dec 05
Skrevet kl. 13:02

Dato: 12/28/2005 12:51:23 PM Forfatter: Martin Thorborg Du kan læse om vuggen og se et billede her: http://frip.dk/hotweb/main20.htm Jeg tror du kan finde 99% af dine ideer udført, ved 2 sek. søgning på Google. Dbh Martin

Den elektriske vugge - ok, den var oplagt. Men vis mig håndpuden og jeg skal vise  min respekt.

IK

Blogger & Tekstforfatter

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)