Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt fra Henrik Bruhn

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6571
Fra  TextReactor Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 18-06-2007 14:23:08 Forfatter: Chr. Hoffmeyer Brian, hvis du kigger lidt nærmere på hans site, kan du se at det er en Adsense guru som du har fat i.

En Adsense guru? Hvad jeg kan se så har han oversat nogle tekster (kan se at der mangler nogle ord nogle steder). Ellers har han da en del sider med Adsense, men det gør ham vel ikke til en guru?

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 456
Fra  PACK2 Skrevet kl. 18:18
Arh ok, min fejl, skulle nok have sat "Guru" ind. Jeg var i det sarkastiske hjørne, troede den var nem at fange.
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 18:35
Dato: 18-06-2007 13:18:02
Forfatter: Brian Nielsen
En hurtig google søgning finder denne Henrik Blunck, men han ser nu rimelig uskyldig ud!

Mange personer i historien har set uskyldige ud, men har været lige det modsatte...

Og nej, jeg drager ingen parallel mellem nogen :)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6571
Fra  TextReactor Skrevet kl. 18:57
Dato: 18-06-2007 18:18:00 Forfatter: Chr. Hoffmeyer Arh ok, min fejl, skulle nok have sat ''Guru'' ind. Jeg var i det sarkastiske hjørne, troede den var nem at fange.

Har også haft en lang dag ;)

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 10:07

Kære Traders Club medlem!

Her kommer så den lovede gave fra sidste uge. Grunden til at den først kommer nu er at det i virkeligheden er blevet til 4 istedet for kun 1!

Henrik Blunck har skrevet et indføring til Internet marketing hvor han forklarer alle de grundlæggende ting helt fra bunden. Dette kursus får du gratis som medlem af Traders Club.

Der er en meget vigtig pointe til hver lektion, og derfor må du endelig læse det igennem, selvom du måske er iblandt den gruppe der kender til den basale del af Internettet. Der mener jeg nemlig selv jeg tilhører, og der gik alligevel en meget vigtig ting op for mig da jeg læste det.

Denne pointe skriver jeg til dig imorgen, hvor du også får lektion 2 i Henrik Bluncks kursus. Du kan downloade lektion 1 her:

www.tradersclub.dk/online/del1

Hvis du er interesseret i at læse mere om Henrik Blunck og hans klub kan du gøre det her:

www.tradersclub.dk/online-indtjening

Du får en mail imorgen med del 2 (og den efter min mening vigtige pointe).

Med venlig hilsen

Traders Club

Fra Odense
Tilmeldt 2. Sep 06
Indlæg ialt: 426
Fra  Sturmglas Skrevet kl. 21:01
Jeg knækker af grin!

Del 1: Side 2: "Hvad er Internet?" Og en forklaring om browsere, just i tilfælde af at man ikke kendte dem.... suk....

Steffen

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9742
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 21:11
Ja, han starter HELT fra bunden, men når så til gengæld heller ikke at arbejde sig op til noget som helst :)
Fra Århus
Tilmeldt 26. Apr 06
Indlæg ialt: 199
Skrevet kl. 12:59
Ser man det:

http://www.forbrugerpenge.dk/farvel/

Nu gad han ikke mere!

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9742
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 14:18