Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.
DET DER ER LIDT SJOVT MED google penguin - DE VIL GERNE AF MED SPAMLINKS
MEN DET ER JO FØRST - NU SPAM LINKS OG blackHat SEO FOR ALVOR FÅR MAGT MOD DINE KONKURRENTER.
DER VIL BARE KOMME MANGE FLERE SPAM LINK NU!!! - LAD SO SIGE JEG VIL PÅ SIDE 1 PÅ ET KEYWORD - SÅ SKAL JEG SPAMME ALLE DE 10 WEBSITES PÅ SIDE 1 OG SÅDANNE BLIVER DET VED OG VED
GOOLE NYE UPDATE GIVER MAGT TIL BLAKHAT SEO - HTTP://WWW.GOOGLE.COM Det går den forkerte vej
/NiKOLAS D
Er du sindssyg, den måde du skriver, formaterer og opbygger din tekst er irriterende!
Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.
Matt Cutts og spam teamet har fået for meget indflydelse og det går den helt forkerte vej synes jeg. Tidligere talte Google altid om at de var interesseret i bedre søgeresultater og ikke i direkte at bekæmpe SEO/spam, men nu er der meget lidt om bedre søgeresultater og meget mere om at bekæmpe spam. Det er en fejl imo fra Google's side. Fordi de fjerner sider der har linkbygget aggressivt får de ikke nødvendigvis bedre resultater. Det er nærmest sådan en lidt jantelovs agtig holdning. Jeg håber de kommer til fornuft snart og begynder at fokusere på brugertilfredshed igen fremfor denne idiotiske spam-kamp.
I øvrigt et åndsvagt forslag fra Matt Cutts med at man skal sidde og fjerne links i Webmaster tools selv. Kan man ikke lige forestille sig en konkurrent som med 1,000,000 dårlige links kan få dig til at skulle bruge timer og dage på at kigge links igennem.
Jeg synes efterhånden Matt Cutts burde overveje en anden karriere hos Google. Håber hans chefer har samme holdning.
En masse arbejde for ingen penge - jeg gider sku ikke og fjerne link fra webmaster tools - jeg kan lave 200.000 link i timen
jeg tror ikke engang du kan nå og fjerne dem før der kommer nye :-)
/Nikolas D
Ja netop, så kan diverse små virksomhedsejere sidde oppe om natten og fjerne spam links og så ikke kunne arbejde på deres projekt om dagen. Ikke et særlig gennemtænkt forslag fra Matt Cutts synes jeg.
Så nu skal alle arbejde gratis for at Google kan tjene flere penge, og for at Google kan levere et bedre stykke arbejde. Ja Google elsker sikkert selv ideen, men hvad mener alle dem, som ender som Googles slaver?
Hvorfor skal webside ejere gøre Googles dirty job? Er det fordi Google ik selv kan? Så fralægger de sig ansvaret for deres eget produkt, og skubber det videre til dem, som benytter deres tjeneste?
Jeg håber Bing eller somebody random snart starter en søgemaskine op, som kan gøre op med Googles dominans. Eller Altavista eller en af de andra glemte mastodonter vågner af søvnen... Det er vist på tide, at der kommer lidt konkurrence indenfor seriøse og velfungerende søgemaskiner!