Hvorfor skal webside ejere gøre Googles dirty job? Er det fordi Google ik selv kan? Så fralægger de sig ansvaret for deres eget produkt, og skubber det videre til dem, som benytter deres tjeneste? Jeg håber Bing eller somebody random snart starter en søgemaskine op, som kan gøre op med Googles dominans. Eller Altavista eller en af de andra glemte mastodonter vågner af søvnen... Det er vist på tide, at der kommer lidt konkurrence indenfor seriøse og velfungerende søgemaskiner! |
Fashion-Seller:Så nu skal alle arbejde gratis for at Google kan tjene flere penge, og for at Google kan levere et bedre stykke arbejde. Ja Google elsker sikkert selv ideen, men hvad mener alle dem, som ender som Googles slaver?
Hvorfor skal webside ejere gøre Googles dirty job? Er det fordi Google ik selv kan? Så fralægger de sig ansvaret for deres eget produkt, og skubber det videre til dem, som benytter deres tjeneste?
Jeg håber Bing eller somebody random snart starter en søgemaskine op, som kan gøre op med Googles dominans. Eller Altavista eller en af de andra glemte mastodonter vågner af søvnen... Det er vist på tide, at der kommer lidt konkurrence indenfor seriøse og velfungerende søgemaskiner!
Du har så evigt ret!
Det er en af de aller vigtigste ting der kunne ske for internettet: At Google taber sit defactomonopol på søgninger. Jeg håber det sker inden alt for mange år.
Mvh Anders Saugstrup