Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Overvejer at lave logoer til professionelle firmaer. 150 kroner per styk?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:28 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa!

Jeg har gennem længere tid lavet logoer. De har dog alle været ment som sjov. Jeg har valgt at opsøge nye udfordringer, og de har jeg tænkt skal være at lave logoer til professionelle firmaer. 

Jeg havde tænkt mig at tage 150 kr. pr. logo, er det for meget, eller hvad mener I? :)

Du kan kontakte mig over sitet for mere information, eller hvis du har interesse.

Jeg kan både lave logoer i vektor og i bitmap. (Cs5 og Illustrator). Hvis du er interesseret i at se, hvad jeg tidligere har lavet, kan du se i dette album: (der er ikke så meget, da det er et forholdsvist nyt album) (ALLE LOGOER I LINKET ER BITMAP)
http://s1082.photobucket.com/albums/j362/Nanokko/Amino/ 

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 22:34 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Flotte logoer. Tror snilt du kan tage 300 kr. Tror jeg ville prøve denne side ud hvis jeg var dig: http://www.logobids.com/

Du kunne tjene en masse bucks...

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:38 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak, men er der ikke flere 100 personer, der stiller op med et logo? Chancen for, at mit logo blivet valgt, er jo meget lille! ;-)

Fra Rødovre
Tilmeldt 27. Jun 11
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 22:39 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

150 kr lyder meget billigt.

For 150 vil jeg meget gerne se dit bud på et nyt logo til mit projekt.

Du skal lige aktivere muligheden for at skrive privatbeskeder til dig

Mvh 


Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:46 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Så skulle jeg gerne have åbnet for muligheden for private beskeder! ;-)

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 22:49 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jep, har sendt en besked :D

Venlig Hilsen

Christoffer Nielsen
CON Media

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 22:50 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Om 150kr for et logo er meget er vel relativt.

Lad os sige du bruger 3 timer på at udvikle et logo samt  1 time til rettelser, da kunden gerne vil have dette.

Det betyder så: 150kr/4t = 37,5kr i timen

Man tager vel det man synes man er værd, eller hvad man ønsker i timen.

Held og lykke.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:15 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Er helt enig med alexander.

Jeg har også hørt i fagforeningen at mindstelønnen igennemsnit heri DK er 275 kr. For en grafisk designer/webdesigner

Hvis vi tager alexanders regneatykke, vil jeg sætte prisen op, vil det overhovedet ikke kunne rende rundt hvis du også skal betale husleje, mad samt diverse regninger - Nu har jeg ingen ide om du bor i lejlighed el lign.

Detsuden er min personlige erfaring at det føles bedre at sætte den pris man selv mener er rigtig (uden at overdrive) - og så samtidig levere et stykke arbejde kunden bliver glad for og vil betale
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:31 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Branchen er fyldt med folk der tager overpris for deres service, og der er vidst ingen tvivl om at inflationen i priserne i reklame/grafik branchen har været rasende de senere år. Heldigvis har finanskrisen taget toppen af den udvikling man så igennem de tidlige 00'er.

150,- for et logo er billigt, lad os slå det fast med det samme. Sammenlignet med at en fuldtids grafikdesigner gerne tager fra 600-800 ex. moms i timen arbejder du billigt. I min mening handler det også meget om hvor stort tidsforbruget er i design processen. Nogle virksomheder kan være svære at signalere, altså at bringe symbolværdi til uden at deres logo bliver en tilfældig association.

Tag hvad du synes du er værd, det er mit råd. Hvis du stadig føler dig ny og urutineret, ikke at jeg siger du er det, så kan det jo tage længere tid at finde på idéer og tegne dem ind. Lad os sige du bruger 2-3 timer på et logo og så 30 minutter på at rette det til, såfremt du finder den rigtige idé. Så arbejder du pt. for under 50kr i timen, og så kunne du jo lige så godt stå i Netto ;)

Omvendt, så forestiller jeg mig at du er ny - og i det tilfælde handler det bare om at få en masse referencer og erfaring med hvordan processen med kunden er. Så tag det som en oplevelse, du er godt på vej til at få meget mere for dit arbejde.

- Kehler. 

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:42 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Op :)

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)