Hej Frederik, Jeg undskylder på forhånd hvis jeg tager fejl, men spiller du Vman.dk? Jeg har selv spillet, og det var sådan jeg begyndte at lave logoer/grafik. Altså er det en rigtig god start. Men de logoer du har i dit photobucket album, ligner ikke logoer som professionelle virksomheder kunne finde på at bruge. (uden at sige at du ikke kan lade professionelle logoer.) Jeg vil anbefale dig at besøge sider som logopond, for at lærer "rigtige" logoers stil. Så skal du nok få solgt nogle logoer, så snart du har fået styr på det! Personligt, ville jeg aldrig købe et logo til 150 kroner, fordi det simpelthen er for billigt. Jeg tror på at jeg få leveret noget ordenligt. :-) Jeg synes helt sikkert du skal blive ved med at lave grafik, det er fedt! Held og lykke fremover Frederik! Med venlig hilsen David Bograd |
Hej David,
Jeg spiller vman og hovedparten af de logoer, som jeg har linket til til, er da også lavet til vman.
Stilen, som jeg kan forstå, at du undrer dig over, er simpelthen de krav, som jeg har fået stillet.
Jeg synes bare, at det er svært med stilen til rigtige firmaer, for når vi for eksempel ser logopond.com, så er omkring halvdelen af logoerne lavet på en 'form', mens den anden halvdel blot er et motiv, hvor der står noget tekst nedenunder. :)