Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken webshop skal jeg vælge?

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel.

Du er nødt til at indse, at det koster penge, hvis andre skal arbejde for dig.

Med andre ord så er det urealistisk at tro, at du kan få folk til at levere en samlet shopløsning (open source eller ej) for 2.000-3.000 kroner.

I hvert fald hvis den skal hænge bare nogenlunde sammen funktionelt, teknisk og grafisk.

Afsæt mindst 10.000-15.000 til projektet, hvis du ikke selv har evnerne til at rode med design og kode.

Mvh Troels.

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 17:41
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Daniel.

Jeg vil også mene at hvis du finder en lille investering på 5-6.000 Kr. for dyrt for dig, er du sikker på du så burde starte en forretning op?

Hvis du tror nok på din forretning, så burde du også have selvtillid nok til og måske have lavet et budget og via markedsundersøgelser fundet frem til at du vil tjene dine udgifter ind igen ( Det er trods alt meningen med at have en forretning, at man har flere indtægter ind udgifter )

Dermed sagt, din investering til en webshop må ALDRIG blive en stop klods idet du netop starter selvstændig pga. du vil forvente et overskud og tjene omkostningerne hjem igen indenfor en kort eller lang tidsperiode. Nogle laver en webshop til flere hundrede tusinde og andre laver webshops i den billigere ende. 

Hvis du finder ud af med dig selv, du godt vil have lavet den webshop alligevel så er du velkommen til at kontakte mig, da jeg kan levere en komplet webshop for kun 5998 ,- Du kan se mine referencer her 

Ellers må du have held og lykke med at finde en shop til 2-3.000 :)

Mvh. Jesper Krogfelt

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 17:43

Undskyld jeg fik linket til den forkerte side :) Referencer

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 17:46

Dine krav understøttes af de fleste open source løsninger - hvis du selv skal arbejde med systemet, så ville jeg da vælge en let løsning, som du selv kan opsætte.

Det kunne være prestashop eller en af de andre OS-løsninger, som tidligere er nævnt. 

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 18:01

Jeg vil anbefale at du vælger en webshop som er forberedt med integreration til et erp system, så du ikke skal taste ordre manuelt.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 18:18

Hvor mange varer skal du have i shoppen?
Hvor tit skal du tilføje, fjerne eller redigere varer og øvrige oplysninger på shoppen?

Fra Nr. Broby
Tilmeldt 25. May 12
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 18:29

Glasmager:
Hvor mange varer skal du have i shoppen?
Hvor tit skal du tilføje, fjerne eller redigere varer og øvrige oplysninger på shoppen?

Det drejer sig bl.a. om bøger, og ind til videre har jeg omkring 500-600 unikke titler. Da konceptet også går ud på køb salg og bytte af brugte bøger vil der komme nye titler ind i en lind strøm. Derfor vil det være noget jeg kommer til at arbejde med løbende flere gange ugentligt.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 20. Apr 12
Indlæg ialt: 598
Fra  Stokholm Jewelry Skrevet kl. 18:38

Hej Daniel , 

Du kunne evt. Også tage et kig på Wordpress som webshop-platform, der findes tusindvis af plugins og sikkert også nogle som udfylder dine krav. Som webshop plugin til Wordpress, kan jeg anbefale dig to: WooCommerce, og WP-Ecommerce som begge er to fantastisk plugins. 

- Held og lykke med din webshop! :-)

Best regards / Bedste hilsner

Frederik - Stokholm Jewelry 

Fra Roskilde
Tilmeldt 26. Mar 12
Indlæg ialt: 76
Fra  Designheroes.net Skrevet kl. 18:41

Hej Daniel

Skriv til os eller ring til kontoret på 40204547

Så kan vi tage en hurtig snak om det og se om vi kan hjælpe dig

Med venlig hilsen

Morten

Designheroes.net

M: 40204547

Fra Nr. Broby
Tilmeldt 25. May 12
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 18:55

Troels og Jesper:

Tak for jeres deltagelse i tråden. Jeg respekterer jeres mening om at man ikke kan starte op uden kæmpe summer af penge. Men nu er det altså ikke alle iværksættere der har uanede mængder af penge at starte ud på. Jeg har heller ikke skrevet at det skal være en færdig løsning. hvis i læser mit indlæg igen kan i se jeg siger enten eller... Og Jesper: Dine bemærkninger om ikke at have undersøgt markedet og "turde" investerer i mit projekt finder jeg yderst malplaceret i denne tråd. Jeg HAR undersøgt markedet. Jeg ved præcis hvilket marked jeg kaster mig ud i. Jeg har allerede et super godt netværk inden for mit område. Så måske du skal passe på i fremtiden med bare at antage hvordan tingene er (Bare for at holde tonen i debatterne sober ;) ).

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)