Hej Daniel. Du er nødt til at indse, at det koster penge, hvis andre skal arbejde for dig. Med andre ord så er det urealistisk at tro, at du kan få folk til at levere en samlet shopløsning (open source eller ej) for 2.000-3.000 kroner. I hvert fald hvis den skal hænge bare nogenlunde sammen funktionelt, teknisk og grafisk. Afsæt mindst 10.000-15.000 til projektet, hvis du ikke selv har evnerne til at rode med design og kode. Mvh Troels. |
Hej Daniel.
Jeg vil også mene at hvis du finder en lille investering på 5-6.000 Kr. for dyrt for dig, er du sikker på du så burde starte en forretning op?
Hvis du tror nok på din forretning, så burde du også have selvtillid nok til og måske have lavet et budget og via markedsundersøgelser fundet frem til at du vil tjene dine udgifter ind igen ( Det er trods alt meningen med at have en forretning, at man har flere indtægter ind udgifter )
Dermed sagt, din investering til en webshop må ALDRIG blive en stop klods idet du netop starter selvstændig pga. du vil forvente et overskud og tjene omkostningerne hjem igen indenfor en kort eller lang tidsperiode. Nogle laver en webshop til flere hundrede tusinde og andre laver webshops i den billigere ende.
Hvis du finder ud af med dig selv, du godt vil have lavet den webshop alligevel så er du velkommen til at kontakte mig, da jeg kan levere en komplet webshop for kun 5998 ,- Du kan se mine referencer her
Ellers må du have held og lykke med at finde en shop til 2-3.000 :)
Mvh. Jesper Krogfelt