Hej Emil,
Jeg synes såmænd idéen er ganske god.
Jeg har det bare sådan, at der er alt for mange "eksperter", som åbenlyst udtaler sig som sådan uden at de tilsyneladende har brugt andet end de 10 minutter på at skrive blogindlægget. Det er ikke kun indenfor SEO, men skulle lige Google noget jeg var i tvivl om mht Adwords (som jeg endnu ved næsten ikke ved en pind om). Jeg fandt et "ekspertblogindlæg"fra et webbureau med flere ansatte, og på trods af hvor lidt jeg ved om det, kunne jeg se at han enten må have været temmeligt tyk bag ørerne eller også har han bare brugt 10 minutter mindre på det end jeg har (Jeg havde brugt 15!).
Min pointe er at der desværre er en del SEO-folk som lyder kæphøje nok og fremstiller sig som eksperter, men ikke aner helt basale begynder-ting de selv fører sig frem med at ville undervise i. Jeg har dog efterhånden fundet en supergod liste af dygtige, pålidelige og erfarne, som løbende deler lidt af deres viden i blogs. Dem vil jeg hellere læse indlæg fra end at spilde min tid på at læse diverse vildfarelser. Derudover selvfølgelig få erfaringer med mine egne hjemmesider.
Ikke at jeg tror det er vildfarelser fra dig, Emil. Tror du har rimeligt godt fat i det.
I øvrigt synes jeg også Amino er et fantastisk forum mht SEO, når man har lært at få skilt fårene fra bukkene. Det sjove er at jeg fandt ud af mine største vildfarelser herinde, og jeg ser også folk der sælger SEO når de endelig kommer herinde og hjælper lidt, så mangler de vist lige at få sig opdateret deres viden.