Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Interesse for SEO forum?

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg går lidt med tanken om at starte et SEO forum, men ligger landet til det? Vil det blive brugt? Nogle ideer?

vh Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 19:42
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Angrybird:

Hej Aminoer

Jeg går lidt med tanken om at starte et SEO forum, men ligger landet til det? Vil det blive brugt? Nogle ideer?

vh Emil

Som dette ?

www.e-universe.dk

Der er fart på, og bliver brugt

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 19:45

Johnny Nielsen:

Angrybird:

Hej Aminoer

vh Emil

Som dette ?

www.e-universe.dk

Er det ikke et "betalt" forum? Nu tænker jeg på et gratis.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 19:54

Angrybird:

Johnny Nielsen:

Angrybird:

Hej Aminoer

vh Emil

Som dette ?

www.e-universe.dk

Er det ikke et "betalt" forum? Nu tænker jeg på et gratis.

Korrekt, Det er et betalt forum

som er alle pengene værd

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 19:59

Johnny Nielsen:

som er alle pengene værd

Det trivieler jeg ikke på :) - Men ville det ikke være lækkert at have et forum hvor alle kunne være med? :)

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 20:04

Angrybird:

Johnny Nielsen:

som er alle pengene værd

Det trivieler jeg ikke på :) - Men ville det ikke være lækkert at have et forum hvor alle kunne være med? :)

Alle kan være med der, kan du lave et gratis forum på samme måde, er jeg også med

Hvis det koster en "sjat" er det ok , men kvaliteten skal være der fra dag 1, ellers dør den inden for meget kort tid.

Jeg kører stadig efter "kvalitet koster" alt andet er lige meget.

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 20:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 6 person

Hej Emil,

Jeg synes såmænd idéen er ganske god. 

Jeg har det bare sådan, at der er alt for mange "eksperter", som åbenlyst udtaler sig som sådan uden at de tilsyneladende har brugt andet end de 10 minutter på at skrive blogindlægget. Det er ikke kun indenfor SEO, men skulle lige Google noget jeg var i tvivl om mht Adwords (som jeg endnu ved næsten ikke ved en pind om). Jeg fandt et "ekspertblogindlæg"fra et webbureau med flere ansatte, og på trods af hvor lidt jeg ved om det, kunne jeg se at han enten må have været temmeligt tyk bag ørerne eller også har han bare brugt 10 minutter mindre på det end jeg har (Jeg havde brugt 15!). 

Min pointe er at der desværre er en del SEO-folk som lyder kæphøje nok og fremstiller sig som eksperter, men ikke aner helt basale begynder-ting de selv fører sig frem med at ville undervise i. Jeg har dog efterhånden fundet en supergod liste af dygtige, pålidelige og erfarne, som løbende deler lidt af deres viden i blogs. Dem vil jeg hellere læse indlæg fra end at spilde min tid på at læse diverse vildfarelser. Derudover selvfølgelig få erfaringer med mine egne hjemmesider

Ikke at jeg tror det er vildfarelser fra dig, Emil. Tror du har rimeligt godt fat i det. 

I øvrigt synes jeg også Amino er et fantastisk forum mht SEO, når man har lært at få skilt fårene fra bukkene. Det sjove er at jeg fandt ud af mine største vildfarelser herinde, og jeg ser også folk der sælger SEO når de endelig kommer herinde og hjælper lidt, så mangler de vist lige at få sig opdateret deres viden. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Næstved
Tilmeldt 6. Apr 12
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 20:13

Et forum skal have nogle punkter, og så er det os der fylder siden ud.. Alt skal ikke være 100% klart, men det er ok hvis det laves så det er brugbart.

Så jeg syntes det lyder spændene, og det vil bruges hvis du laver det muligt at skrive oplæg med URL. som her på Amino.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 20:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

TomN:
Alt skal ikke være 100% klart, men det er ok hvis det laves så det er brugbart.

Alt skal være 100 % klart i et seo forum, et forkert svar og du bruger det, kan du komme totalt på røven.

Stol ikke på hvad du læser af gode råd

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 20:36

Ja den er jeg med på. Mange dårlige råd findes der. Jeg tror jeg åbner et, også ser hvordan det går.

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)