Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Interesse for SEO forum?

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er forhåbentligt ingen professionelle SEO-folk, som betaler for at dele deres viden med hinanden, men der er forhåbentligt heller ingen professionelle SEO-folk, der deler deres hard core-viden gratis med hvem som helst.

Et seriøst SEO-forum vil kræve, at det er gratis, men at der er adgangsbetingelser, hvor man skal bevise, hvad man kan, om end det stadig ikke er sikkert, at SEO-folk vil fodere konkurrenterne.

Hvis der er tale om et undervisningsforum, så er det okay med betaling, men så skal det nok hellere hedde en undervisningsportal?

Hilsen, Robert

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 20:51

Robert Kronberg:
Der er forhåbentligt ingen professionelle SEO-folk, som betaler for at dele deres viden med hinanden

Det er så nok modsat, tror du har misforstået indlægget , der er da ingen proff. der giver guldkorn uden et vederlag

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 21:02

@Gita

Det er da klart, et 100% svar skal være på sin plads. Jeg tror bare man kunne komme dybbere ind med et seo forum lidt mere niche agtigt.

vh Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 21:06

Hej Johnny,

Det er lige præcis det, som jeg skriver i mit indlæg. Vi er med andre ord helt enige.

Hilsen, Robert

Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 21:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Johnny Nielsen:
Det er så nok modsat, tror du har misforstået indlægget , der er da ingen proff. der giver guldkorn uden et vederlag

Øhmm - som jeg ser det, bliver der givet massere af guldkorn fra Danmarks elite indenfor SEO helt gratis her på Amino, samt på deres blogs? så det forstår jeg da ikke hvad i mener med?

On topic: jeg syntes Amino fungere rigtigt godt som et SEO forum, der er dog en del støj engang imellem og personligheder man godt kunne undvære, men det tror jeg der kommer alle steder, med mindre der er betaling. Det lyder som om E-universe medlemmer er rigtig glade for deres medlemsskab og syntes det er pengene værd (er ikke selv medlem), så hvis Amino ikke er nok, er det vel i den retning/SEO blogs man skal!

/ JK

Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 21:22

Joakim Kruse:
Øhmm - som jeg ser det, bliver der givet massere af guldkorn fra Danmarks elite indenfor SEO helt gratis her på Amino

Helt korrekt, der bliver delt en del ud her, men skal du have de sidste korn er det her

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 21:43

Det lyder ikke for mig somom at man er klar til et nyt SEO Forum.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 23:26

Angrybird:

Wink Det har du nok ret i ??? Wink

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 23:32
Gennemsnit 4,3 stjerner givet af 3 person

Angrybird:

Jeg kan ikke personligt se, hvad et nyt SEO-forum skulle kunne levere, som Amino eller Thomas Rosenstand's gratis SEO-bog ikke allerede leverer. Derudover er det meget let at finde info om emnet ved at søge på Google, såvel .dk som .com!

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 23:35

Thomas Rosenstand's gratis SEO-bog ikke allerede leverer

Ved ikke lige hvad det har med emnet at gøre :)

TT Tekstforfatter:
Derudover er det meget let at finde info om emnet ved at søge på Google, såvel .dk som .com!

Ideen er somregl med et forum er at folk udveksler nye ideer og erfaringer. Måske nogle du ikke lige finder på nettet. Og som et hvert andet forum giver et hurtigt svar, frem for endeløst timevis søgen på nettet :)

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)