Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billy's Billing erfaringer? Eller andre Mac regnskabsprogrammer?

Side 2 ud af 5 (43 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian :)

Har du prøvet Dynaccount? Dynaccount kan langt hen ad vejen meget af det e-conomic f.eks. kan + en masse nyt

Clark

Online regnskabsprogram vinder af Iværksætterpris 2013

Dynaccount regnskabsprogram

Fra Hammel
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 441
Fra  Websolu.dk Skrevet kl. 20:43

Hej

Jeg gætter på, det er mig, du skriver til. Jeg har ikke prøvet dynaccount, og derfor skrev jeg også, at I ikke helt var med i sammenligningen, da I kom på markedet ca. samme tidspunkt som jeg startede. Jeg synes helt sikkert også, I virker gode; men for mig er førstehåndsindtrykket utroligt vigtigt, og der er Billys lige en tand over jer; selvom I er i den helt klare gode ende af markedet. Jeg skal ikke bruge noget specielt avanceret, blot lidt styr på regnskabet, fakturaer, regninger, moms når jeg får CVR osv.

Men for guds skyld - det er ikke sket endnu - lad nu være med at få den her tråd til at ende i salgstaler (og det er ikke rettet mod nogen bestemt, men snart står economic osv. her også...)

Vh

Christian

EDIT: og prisen er heller ikke uvæsentligt... :-) 

Fra København
Tilmeldt 31. Mar 10
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 07:06

Hej Martin

Vores revisoropdatering, som bl.a. indeholder de ting du forespørger, er lige på trapperne. Der vil du let kunne foretage de momsposteringer, som du mangler at kunne som revisor. Der er desuden også en masse nye features der kommer de almindelige brugere til gode. Jeg skal nok give dig direkte besked, når vi lancerer den.

Thumbs up for alle dem der kan lide Billy - tak for opbakningen, den sætter vi stor pris af hele vores hjerte ;-)

Mange hilsner

Sebastian

Fra Sørensen
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 248
Fra  Alfabox ApS Skrevet kl. 08:16

Jeg er uddannet Navision Superbruger og er i prøve perioden med Billy´s Billing, og er næsten sikker på at det ender med at blive det jeg vil bruge hvis jeg får CVR.

Jeg har kikket og prøvet mange andre af de regnskabssystemer der findes og synes at Billy´s Billing ser ud til at være det mest brugervenlige og overskuelige system enhver nybegynder kan gå i gang med. Og jeg synes der er en stor chance for at man ikke kan lave fejl i sit regnskab og det er de penge givet godt ud til.

I forhold til faktura i valuta - vil det evt. så være muligt at lave det ligesom man har det nu med alm. faktura. - således at man kan betale måske 11 kr for en faktura med valuta eller hvad I nu finder ud af det skal koste. Så har man da den mulighed hvis det er sjældent man skal lave valuta regninger. Bare en tanke jeg lige fik- ikke sikkert det er muligt jo.

smil smil

Ølkassen fra gamle dage - genskaber vi tilbage www.alfabox.dk

Tilmeldt 12. Jan 12
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 08:19

Else-Marie,

Jeg har godt nok læst noget om engang at det kostede 9 kr (tror jeg?) at lave fakturaer, men som jeg forstår Billys priser nu, så er der ubegrænset fakturaer med i alle 3 pakker, også Basic til 89 kr pr mdr.  

Men det er måske ikke tilfældet, man betaler måske pr faktura stadigvæk?

Fra Hammel
Tilmeldt 11. Aug 11
Fra  Websolu.dk Skrevet kl. 10:07

Billys billing havde i starten (indtil feb 2012) et tilbud om, at man i 12 mdr kunne bruge løsningen, der hed 9 kroner pr faktura - eller 89 kroner pr mdr for ubegrænset.

Det har de ikke mere, nu er det bare 89 kroner for ubegrænset.

Fra Sørensen
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 248
Fra  Alfabox ApS Skrevet kl. 18:40

Fint Klaus Big Smile

Men jeg vidste ikke at det kun var en periode det med 9 kr. pr. faktura - mener da jeg stadigvæk kunne vælge det? - nå men det er også lige meget for jeg har allerede besluttet mig for at hvis jeg skal i gang med det - så bliver det til 89,- pr. mdr. - smil smil

Og det eksempel med faktura med valuta - det var måske det som den almindelige faktura til 9,- kr. før kunne og så er blevet fjernet - og det vidste jeg så ikke hvis det er tilfældet - smil smil

Ølkassen fra gamle dage - genskaber vi tilbage www.alfabox.dk

Fra Hammel
Tilmeldt 11. Aug 11
Fra  Websolu.dk Skrevet kl. 19:29
Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 19:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sebastian Seilund:

Vores revisoropdatering, som bl.a. indeholder de ting du forespørger, er lige på trapperne.

Jeg skal nok give dig direkte besked, når vi lancerer den.

Super! Yes

Fra Randers
Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 71
Fra  NEMkontoret Skrevet kl. 10:08

Jeg har skisme fået min sag for, er ved at bogfører for første gang i Billly Billings og føler ikke rigtig jeg kan følge hvad der sker i programmet, Jeg har lidt svært ved at få styr på momsen. Det er en momssats der hedder EU momsfri: til brug for momsfrie køb hos leverandører inden for EU, giver intet fradrag.  Hvornår bruges den??  Jeg kanikke se hvordan jeg kan lave "opsamling på momsen"  hvis der kommer en stak bilag der er tilhørende i gl momsperiode, der er afregnet, Normalt kan man selv bestemme perioden så man kan lave opsamling fra den 1 januar hele tinde, men det kan jeg ikke finde ud af i Bily.

Jeg kan heller ikke finde ud af hvis man eks laver en faktura (debitor) og så skal trække gebyr fra betalingen, så kan jeg ikke få lov til at vælge en udgiftskonto til gebyret??

nok bare mig der ikke helt har fanget ideen med Billy, kan godt se det ser nemt ud, men kræver altså at opsætningen som minimum er korrekt med momskoder o lign, kan bestemt ikke li at man hele tiden kan vælge momssats, så der kan blive flere forskellige på samme konto, Det kan gøre det svært at lave en momssandsynliggørelse, afstemninger og lign.

Kan også bare være jeg ikke er klog nok til at se det fantastiske i det program........ 

/Lone

Side 2 ud af 5 (43 indlæg)