Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billy's Billing erfaringer? Eller andre Mac regnskabsprogrammer?

Side 1 ud af 5 (43 indlæg)
Tilmeldt 12. Jan 12
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Er der nogen der har erfaringer med Billy's Billing, om det fungerer godt osv?

Umiddelbart er jeg ikke så vild med den månedlige leje på 89 kr af 2 årsager:

1) Der skal ikke mange måneder til før man for prisen kunne have købt f.eks. Economacs eller Billings, som jeg kan forstå også er 2 populære stykker software. Og prisen bliver højere hvis man skal have valuta med, det kan jo godt tænkes man får behov for at sende faktura i Euro engang imellem så det er en træls ekstra månedsudgift hvis det er sjældent man har behov for Euro.

2) Det er mit indtryk det ikke er så voldsomt stort det firma der står for Billy's Billing, så hvis de nu på sigt ikke kan få det til at køre rundt, så har man jo ingen garanti for at systemet vil fungere måske de næste 10-20 år, og så står man lige pludselig i en kattepine for at få det hele flyttet over til noget andet.

Søger evt. også gerne erfaringer med netop Economacs og Billings, hhv.:

http://www.aderstedtsoftware.com/economacs/index.php/dk/hem.html

http://www.marketcircle.com/billings/

Fra Skanderborg
Tilmeldt 20. Apr 12
Indlæg ialt: 598
Fra  Stokholm Jewelry Skrevet kl. 19:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Bruger selv Billys Billing, det er et super nemt og overskueligt regnskabs program, som virker perfekt for mig. Det er super nemt at sende en faktura, eller indberette moms mm. Synes helt klart at Billys Billing er det bedste valg, selvfølgelig kender jeg ikke dine behov. Men det er virkelig et super godt produkt. 

- I stedet for at købe ''Iværksætter'' Versionen af Billys Billing, kan du også godt købe ''Premium'' Versionen. Som også inkludere Valuta.

Du kan også lige prøve Billys Billing i 30 Dage kvit og frit, så du kan se om det er noget for dig.

Best regards / Bedste hilsner

Frederik - Stokholm Jewelry  

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 19:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Billys er da kæmpe udstationeret i USA. Billys er nyt. Toke Kruse er en af de mest geniale iværksættere i Danmark.

Jeg bruger selv BillysB på pga. brugervenligheden og den 100% fede Kundesupport, den holder styr på alle mine faktura, moms opgørelse osv. Derudover er BillysB i et regnskabs sprog som man forstå og dejligt simpelt.

Selv sådan en NON Tal idiot som mig forstår det :)

vh Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 12. Jan 12
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 19:36

Jeg har faktisk også lige tænkt over at det måske er en fordel det er dansk-udviklet, og at det er på dansk, for nybegyndere som mig er det nok nemmest at få noget der er designet med henblik på at fungere efter hvordan regnskab/moms fungerer i Danmark.

Så det kan da godt være jeg skal give det et forsøg.

... er bare stadig lidt nervøs for hvordan man evt. får alle sine data ud, og om de vil være kompatible med andre programmer senere hen?

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 19:49

Tror jeg ville skrive til dem eller til Toke Kruse, mon ikke han kan hjælpe dig ? :)

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Marbella
Tilmeldt 22. Jun 09
Indlæg ialt: 567
Fra  Billy ApS Skrevet kl. 18:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Klaus

Ja det kan være jeg selv svare på :-) Hvad vores fantastiske brugere siger om Billy's Billing er nok den bedste branding, så den lader jeg stå for sig selv (mange tak for det - det rører mit iværksætter-hjerte). Vi gik i luften d. 15. august 2011 og vi har god vækst. I februar i år etablerede vi en amerikansk afdeling i San Francisco (har forsat vores danske kontor med danske supportere). Henover sommeren kommer vi med et modul, hvor du kan trække alt data ud fra regnskabsprogrammet, således at alle brugere frit kan gå fra den ene dag til den anden. Ligeledes har vi heller ikke nogen binding af samme årsag; vi ønsker ikke at binde vores brugere på hænder og fødder. Det er din garanti for, at vi konstant videreudvikler programmet, så du i øvrigt slet ikke ønsker at skifte til et traditionelt regnskabsprogram :-)

God dag - ellers er du velkommen til at skrive til mig direkte på min mail toke()billysbilling.com, hvis du skulle have andre spørgsmål.

ps. du kan se mere om, hvad jeg går og laver her i TV2: https://billysbilling.dk/blog/Billy-s-Billing-paa-TV2-IGEN

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 11:30
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person
Fra Aalborg
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 20:11

Hej Klaus

Du kan også prøve at tage et kig på Dynaccount www.dynaccount.com

Dynaccount hånterer alt valuta for dig.. Systemet beregner alle kursdifferencer osv som kan blive lidt langhåret hvis du selv skal stå for det..

Du kan bl.a. også importere hele din bank i Dynaccount så du slipper for selv at lave en masse manuelt bogføringsarbejde.. Du kan konvertere bankposteringerne direkte til bilag i systemet og samtidig slipper du for at taste forkert :)

Du kan føre et papirløst regnskab hvis du er til det.. Du kan nemlig tage billeder af taxaboner med din tlf og sende direkte til dit regnskab eller du kan videresende mails med PDF fakturaer og efterfølgende tilknytte de upladede bilag til bilag i systemet.. Så slipper du også for at smide de små irriterende kvitteringer væk inden du når at bogføre dem og du kan slippe for at have en støvet bilagsmappe.. hehe

Med hensyn til pris så er alt inkluderet i prisen, så du skal ikke tænke på tilkøb af moduler etc.

Du kan prøve Dynaccount gratis i 2 måneder og hvis du efter de 2 måneder stadig ikke har nået 120 posteringer forbliver det gratis indtil du gør

- og for at svare på dine spørgsmål

1. Med online løsninger skal du ikke selv tænke på at holde systemet opdateret da det kontinuerligt vil bliver opdateret med de seneste opdateringer, du har altid adgang til din data, din data er bedre sikret (hvis udbyderen tager de forbehold der kræves), osv osv.. Kan faktisk ikke komme på noget dårligt at sige om det

2. Der er ingen virksomheder der er sikret for at gå konkurs om de så er nye eller ej.. Men du skal nok bare se på om du har mulighed for at trække dine data ud - så er du jo sikret den vej

Clark

Online regnskabsprogram vinder af Iværksætterpris 2013

Dynaccount regnskabsprogram

Fra Hammel
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 441
Fra  Websolu.dk Skrevet kl. 20:18

Hej

Markedet er stort, og det her ligner optakten til en tråd fyldt med salgstaler: Toke gjorde det flot neutralt, men det kan hurtigt føres videre.

Jeg bruger selv Billys Billing - alene af den grund, at det simpelthen er genialt. Du kan bruge det hvor du vil, og brugervenligheden samt kundeservicen overgår alt. Det er SÅ nemt, og det flotte og overskuelige design gør bogføring til en leg. Valget var også nemt at træffe - jeg tog et kig på de andre muligheder som fx e-conomics, og der tænkte jeg da bare nej nej nej; Billys var så meget mere overbevisende. 

En hel buket af "roser" fra mig, og alt fungerer bare. 

Vh

Christian

PS: Dynaccount kom samtidig med jeg skulle vælge regnskabsprogram; de ser også fine ud - så de tæller ikke helt med i generaliseringen af mange andre regnskabsprogrammer :-) (dog synes jeg stadig Billys brugervenlighed er noget over bedømt ud fra dynaccount billeder)

Fra Aabenraa
Tilmeldt 1. Apr 12
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 20:26

Jeg kan kun anbefale Billy's Billing. Da jeg skulle vælge regnskabsprogram, ville jeg gerne have et regnskabsprogram, der var nemt at bruge og hvor jeg ikke skulle lave særlig meget (regnskab siger mig absolut ingenting). Jeg prøvede e-conomic, web-regnskab og andre, men faldt hurtigt fra. Billy's billing er bare nemt, for folk der ikke er så glade for regnskabstermer og lignende.

Side 1 ud af 5 (43 indlæg)