Hej Aminoer, Det er sjældent, at jeg har problemer med et bogholderisystem, men det er ikke desto mindre opstået med Billy's Billing, som jeg umiddelbart vurderer som det sværeste og mest utilgængelige system jeg længe er stødt på. Når jeg vil lave manuelle posteringer, så er det kun muligt at postere på én fælles momskonto, og det er altså ikke muligt at postere specifikt på en konto for salgsmoms, købsmoms eller moms af udenlandske varer/ydelser. Billy's Billing giver mig kun mulighed for at postere på én fælles momskonto, og jeg har ikke mulighed for at oprette flere momskonti i kontoplanen. Er der andre, som har samme problem, og hvordan håndterer I dette? Hvis Billy's Billing kun anvender én momskonto, så er systemet jo uanvendeligt som bogføringsprogram, hvis man skal bogføre efter dansk lovgivning. Lad mig høre om jeres erfaringer med Billy's Billing, og hvordan I håndterer moms ved manuelle posteringer.
|
Med Dinero kan du nemt og hurtig oprette og sende fakturaer med vores intuitive mobil-app. Derudover er bogføringen en leg, og vigtigst af alt er, at du ikke behøver at have forstand på regnskab med Dinero.
Opret en gratis bruger på Dinero og kom i gang allerede i dag.