Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pris-vurdering af facebook side m. 117.000+ fans/medlemmer‏

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej aminoer. Jeg har en facebook side/fanpage med over 117.000 fans (DANSKE). LINK: https://www.facebook.com/pages/Jeg-er-under-180-cm/
Egentlig var det bare et slags test-projekt mig og ven ville prøve af for langtid siden, men da det strømmede med flere tusinde fans til på kort tid, ændrede vi formål.

Jeg har på det seneste modtaget utrolig mange henvendelser vedrørende salg af siden. En har valgt at byde 7000 KR. For den, andre har spurgt om prisen.
Nogle af dem kunne jeg se de arbejdede med at opkøber og oprette sider, med det formål at støvsuge en hel masse fans ind.

Men hvordan regner man ud hvad sidens pris er og burde jeg sælge den eller kan jeg få meget mere ud af den?

#
#

Ekstra information. Har også en anden side (fodbold magasin), som har lidt over 4.000 fans, hvor de næsten alle er aktive
og et fodbold blad(med egen website) har tilbudt os samarbejde. Big Smile

LINK TIL DENNE: https://www.facebook.com/Fodboldd 

Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 584
Skrevet kl. 15:27
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hvis du kan få 7000 kr for dine 117.000 fans, så tag imod tilbuddet. Jeg har "kun" betalt 500 kr for 35.000 fans. Så tag imod tilbuddet, da jeg mener han byder langt mere end hvad siden er værd Wink

Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 15:39

Start med at stille dig selv spørgsmålet:

"Hvis jeg var fan på en facebookside, hvor street ville jeg så synes det er at den oprindelige opretter af siden, tager en bunke penge for at en ny person kan gå ind og sende mig en formodentlig masse irelevant reklame via facebook, som jeg ikke har bedt om, og oprindelig ikke blev informeret om var en del af pakken".

Hvis du synes det er mega street at lægge navn til sådan en studehandel, så fortsæt, hvis du gerne vil være kendt for at være en person der skaber sine værdier ved at lave et produkt som ikke udnytter andres tillid, så lad være. Gå i stedet for i gang med at overveje hvordan du kan skabe værdi for dine fans (nok tvivlsom med det gruppenavn), i stedet for at udnytte at de for sjov klikkede like på en fanside med et tosset navn, og nu bliver solgt som reklamefår til en eller anden tosse uden moral der bare forsøger at samle informaiton på folk som formodentlig bliver udnyttet i reklamesammenhæng (dvs, spam m.v.).

Fans på facebook er kun noget værd, hvis man kan få dem til at købe sit eget produkt. At begynde at handle med dem på den måde er dels så vidt jeg husker ulovligt ifølge facebooks betingelser, men uanset hvad en sikker vej til på sigt at blive en del af det lettere moralsk forkastelige selskab, der også tæller annoncehajer, mailhøstere, affilliate-spammere, SEO-fuskere, m.v. som alle ofte har en begrænset levetid på deres forretning, og sjældent skaber noget af samfundsmæssig værdi, men som regel kun tænker på at misbruge andres tillid til diverse konkurrencer, spørgeskema-undersøgelser, quizzer m.v. til pumpe bunker af reklamer og lignende efter dem, i håbet om at folk klikker på dem fordi de ikke ved hvad de laver og dermed tjener afsenderen penge på delvis vildledning og folks manglende forståelse for hvordan nettet virker.

Men hvis det er det eftermæle du vil have stående på din gravsten, så synes jeg da bare du skal go ahead ;-)

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 15:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Forstår ikke hvorfor man overhovedet vil sælge de sider - når først en facebook ejer starter med at spamme, mister man en masse af brugerne, og de andre har skjult alle opslag ret hurtigt...

Fra Valby
Tilmeldt 13. Dec 10
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 15:53

Har du meget brug for pengene? Hvis ikke er det saa ikke bare fedt at have lavet et side hvor mennesker der ikke rager saa hoejt op oedes til spas og ballade.

Ved godt at alle er helt vilde med at lave penge paa Facebook, og naermest syntes det er en forbrydelse at have saa mange forbrugere indenfor raekkevidde uden at det skal kommercaliseres til det yderste. Men taenk hvis vi kunne have en global legeplads, hvor det var nogle bannerannoncer der financierede det hele, og hvor nogen som jer fik en spoejs ide som 117000 er med paa (godt gaaet), og saa er det bare det...

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 16:11

Sælg ikke.........importer nogle plateau-sko og sælg til dem ;o)

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 16:30

Eller tilmeld dig et affiliate site som betaler per klik. Helst en viral én. En video sendt til 117.000 kan godt resultere i en ret fed indtægt på klik. Du sælger intet, men deler en film.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 17:29

Kevin Ørskov:
Jeg har "kun" betalt 500 kr for 35.000 fans

Interessant, hvor fandt du dem henne til den pris?

Best regards

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:40

Er dette ikke ulovligt (på facebook)? 

Og bare for at få et indblik eller "forsjov"; hvor meget vil i vurderer min side til at koste? 

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 21:49

Mihammed:
Er dette ikke ulovligt (på facebook)? 

Hvis du tænker på det med affiliate, så kan du købe dig et domæne med et sjovt navn, og så smide en film ind fra et virals affiliate site. GoViral er et udemærket valg, og så en tekst "Har du set denne film?" eller noget andet som kan pirre folks nysgerrighed. Så linker du den film en enkelt gang, og hvis responsen er god, kan du linke en gang til efter et stykke tid (+/- et måned for ikke at folk tænker "øv, nu igen?") 

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)