Facebook boksen og logo/knappen mangler ved siden af de andre (twitter og G+) nede i bunden under den lyseblå bjælke!
Tak for det. Det er sikkert fordi vi ikke har testet, hvor vi har været logget af facebook. Om ikke andet, så vil vi følge op på det. Endnu engang tak :)
Jeg vil dog ikke nødvendigvis tage gratis fragt, men måske en fast fragtpris. Jeres side sælger de slips så godt, at jeg personligt selv gerne betalte fragtprisen.
Man er så vant til at betale fragt for varer over nettet alligevel - Gratis fragt ved køb af fx. 3 slips det ku istedet opfordre mange kunder til lige at betale lidt mere for at få den gratis fragt.
Den gratis fragt er i mine øjne tæt på 1 slips pris jo.
Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.
Hvis der er tid og overskud til dette, kunne man med fordel lave en butterfly niche blog og et slipse niche blog på hver deres domæne hvor i skriver om alt indenfor de 2 ting og selvfølgelig har jeres eget banner som "sponsors" på de sider, det vil give en bredere trafik til jeres side plus god link juice og større omtale.
Mvh. Jesper Krogfelt
Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.