Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv kritik af min nye webshop

Side 3 ud af 5 (44 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg fik lige en ide. Den anden dag hentede jeg en app til at binde slips. Via den kunne man se sig selv på skærmen, og fik slipseinstruktionerne som et overlay ovenpå. På den måde var det som at se sig i spejlet imens, hvilket var super cool og enormt brugbart på en gang. Jeg tænkte om man kunne lave noget lignende på jeres side enten via webcam, eller som en app. Det skulle være sådan at man kunne se sig selv med de forskelligeslips på og nemmere vælge hvilket der passede til ens outfit. Jeg ved ikke om det giver mening?

Tilmeldt 6. Dec 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:24

Mihammed:
Facebook boksen og logo/knappen mangler ved siden af de andre (twitter og G+) nede i bunden under den lyseblå bjælke!
Hejsa!

Jeg er også bag flytie.dk og vil gerne høre om du kan uddybe facebook-fejlen. Boksen på forsiden kommer frem både i IE, Chrome, FF - også når jeg ikke er logget ind.

Hvilken browser bruger du og er du logget ind på facebook?

Tak for hjælpen! :)

Fra Rødovre
Tilmeldt 26. Dec 11
Indlæg ialt: 157
Skrevet kl. 12:26
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

En lidt tosset marketings-ide: Vis/indsend dit værste slips til flytie.dk. Månedens grimmeste slips vises, månedens "vinder" kan vælge et nyt slips efter eget valg. Det kan måske kombineres med noget viral (om ikke andet kan det få konerne til måske at rydde op i mændenes mere kuriøse slips - eller ligefrem at bestille slips på mændenes vegne).

Er der ikke også noget, der hedder fars dag?

Hvad med at introducere en "Funky slips"-dag?

Pyha - ha' en go' dag

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 445
Fra  LOEVGAARD ApS Skrevet kl. 13:48

Gezz:

Det ser godt ud, ser professionelt ud. Bare en masse reklame i aviser ovs. så skal den nok give gevinst ;)

Har du ændret meget på stadard designet?

Har du selv omskrevet til Dansk fra engelsk, eller kunne man hente en Dansk oversættet version

Hvordan med betaling på siden, hvad koster det ovs.

Tak for rosen :)

Angående designet, så ja, du kan se en demo på magentocommerce.com. Vi har lavet vores eget design og lave en skabelon til Magento.

Der er en dansk version til Magento.

Vi bruger NETS og Euroline sammen med Quickpay. Kan ikke de præcise beløb, men det er ikke alverden. Tror det er 1000 kr. om året for NETS og kun procenter til Euroline. Quickpay koster vist 150 kr. om måneden.

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Sep 07
Fra  LOEVGAARD ApS Skrevet kl. 13:50

Jesper Krogfelt Hansen:

Utrolig flot side, dejlig nem og overskuelig.

Lige til sagen og falder godt i øjne med jeres gratis fragt og sikker betaling :) 

Thumps up til jeres grafiker der.

Jeg vil dog ikke nødvendigvis tage gratis fragt, men måske en fast fragtpris. Jeres side sælger de slips så godt, at jeg personligt selv gerne betalte fragtprisen.

Man er så vant til at betale fragt for varer over nettet alligevel - Gratis fragt ved køb af fx. 3 slips det ku istedet opfordre mange kunder til lige at betale lidt mere for at få den gratis fragt.

Den gratis fragt er i mine øjne tæt på 1 slips pris jo. 

Tusind tak for de pæne ord :)

For så vidt er jeg enig i det med fragten, men alligevel, så viser det sig bare gang på gang, at gratis fragt tit er den afgørende faktor, og dermed kan det øge ens konverteringsrate.

Men du har ret at fragten er stor del af kagen :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Sep 07
Fra  LOEVGAARD ApS Skrevet kl. 13:51

Jesper Krogfelt Hansen:

Hvis der er tid og overskud til dette, kunne man med fordel lave en butterfly niche blog og et slipse niche blog på hver deres domæne hvor i skriver om alt indenfor de 2 ting og selvfølgelig har jeres eget banner som "sponsors" på de sider, det vil give en bredere trafik til jeres side plus god link juice og større omtale.

Mvh. Jesper Krogfelt

Ja, det har vi også overvejet, men det kræver naturligvis også en relativ stor investering i tid.

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Sep 07
Fra  LOEVGAARD ApS Skrevet kl. 13:52

Mikkel Olsen:

Jeg har ikke nogen kritik af Jeres design, det er fedt synes jeg! :-)

Tusind tak for det :) Det er vi glade for :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Sep 07
Fra  LOEVGAARD ApS Skrevet kl. 13:53

Triito.dk:

Hey Joachim,

Super flot site I har lavet der! ... ;)

Jeg har oprettet den på mit nyopstartede anmeldelses site Triito.dk

Du kan se den her: http://www.triito.dk/v/flytiedk-v294.html 

Håber I får nogle gode anmeldelser ;)

Tak for det! Og tak for tilmeldingen til triito :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Sep 07
Fra  LOEVGAARD ApS Skrevet kl. 13:55

Kent Medom:

Jeg fik lige en ide. Den anden dag hentede jeg en app til at binde slips. Via den kunne man se sig selv på skærmen, og fik slipseinstruktionerne som et overlay ovenpå. På den måde var det som at se sig i spejlet imens, hvilket var super cool og enormt brugbart på en gang. Jeg tænkte om man kunne lave noget lignende på jeres side enten via webcam, eller som en app. Det skulle være sådan at man kunne se sig selv med de forskelligeslips på og nemmere vælge hvilket der passede til ens outfit. Jeg ved ikke om det giver mening?

Det var en rigtig fed idé faktisk, især lige med slips og butterflies, som er relativt simple at se på i modsætning til f.eks. tøj.

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Sep 07
Fra  LOEVGAARD ApS Skrevet kl. 13:59

Jesper Sommer:

En lidt tosset marketings-ide: Vis/indsend dit værste slips til flytie.dk. Månedens grimmeste slips vises, månedens "vinder" kan vælge et nyt slips efter eget valg. Det kan måske kombineres med noget viral (om ikke andet kan det få konerne til måske at rydde op i mændenes mere kuriøse slips - eller ligefrem at bestille slips på mændenes vegne).

Er der ikke også noget, der hedder fars dag?

Hvad med at introducere en "Funky slips"-dag?

Pyha - ha' en go' dag

Tak for de gode idéer - de var da fremragende! Tak!

Side 3 ud af 5 (44 indlæg)