Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv kritik af min nye webshop

Side 1 ud af 5 (44 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 445
Fra  LOEVGAARD ApS Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

En kammerat og jeg er blevet vældig inspireret af Casper Schneidereits webshop med sokker. Det hele så så godt ud, og så har vi altid ønsket at starte en webshop.

Vores webshop blev flytie.dk, som sælger slips, og vi har lige åbnet den for offentligheden i går, og kunne i den forbindelse rigtig godt tænke os noget kritik fra alle jer superdygtige folk, der sidder herinde.

Vi er interesseret i alt lige fra brugervenlighedsfejl og designfejl til konverteringsstoppere. Håber I vil hjælpe os :)

God aften derude.

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 20:17

Jeg kan helt vildt godt lide jeres ikoner for strikkede slips, vævede slips osv - super godt fundet på!!!

Jeg kan også rigtig godt lide skrifttypen, billeder osv - det er en rigtig pæn side.

De orange "gratis fragt" bokse ved billederne står oven i prisen, så man ikke kan se hvad det koster. (kun når jeg kigger på produktlisterne, ikke når jeg klikker ind på det enkelte produkt.)

I kunne lægge en god guide ind til hvordan man binder en butterfly eller et slips - gerne med alle de forskellige typer knuder der findes.
Det må kunne give noget trafik til siden, for tror der er mange der (liegsom min mand) ikke binder slips så tit og lige skal se nogle billeder for at se hvordan man gør.

PS bare nygerrighed - hvilket program er webshoppen lavet i?

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Sep 07
Fra  LOEVGAARD ApS Skrevet kl. 20:26

Tak for roserne - det med gratis fragt-boksene er en fejl, som vi ikke har set i vores browsere, så tusind tak for det :)

Det med guides til binding af slips og butterflies er en rigtig god idé, som vi også har tænkt os at udføre snarest :)

Webshoppen er lavet i Magento - super lækkert system :)

Fra Skævinge
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 309
Fra  Fakturamanager.dk Skrevet kl. 20:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Synes jeres logo minder meget om det logo Slipsefyr.dk har, udover det syntes jeg at det er en flot side.

MVH

TIM

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Sep 07
Fra  LOEVGAARD ApS Skrevet kl. 22:29

Hej Tim

Ja, det har du måske lidt ret i. Jeg ved at grafikeren fulgte en tutorial til at lave et suit, så tror ikke han har kigget efter derinde :)

Og tak for rosen :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:05

Facebook boksen og logo/knappen mangler ved siden af de andre (twitter og G+) nede i bunden under den lyseblå bjælke!

Fra Sjælland
Tilmeldt 27. May 12
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 23:10

Hejsa

Det er i da sluppet meget godt fra, det ser mega godt ud. :) Kan godt lide jeres design.

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 23:12

Jeg synes det er en super cool side. Hvis I fik et lidt større udvalg, kunne jeg nemt finde på at købe noget fra siden.

Det kunne være oplagt at lave nogle guides til hvordan man binder sit slips eller butterfly på 1000 måder.

Fra Hellerup
Tilmeldt 18. May 12
Indlæg ialt: 36
Fra  baboony.dk Skrevet kl. 23:20

Flot side. Specielt logoet er godt :) Siden ser brugervenlig og overskuelig ud.

Held og lykke her fra!Smile

Billige E-cigaretter, e væsker samt tilbehør til e cigaretter. Klik ind på www.ebakko.dk   Big Smile 

Tilmeldt 6. May 12
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 23:38

Hej Joachim

Det lader til at i har styr på Onpage Seo. Godt klaret.

Men er der ikke et problem her?:

Har i overvejet noget Trustpilot? Det skulle vidst hjælpe med at konventere lidt bedre, altså hvis det går godt :)

Udover det flot og professionel webshop. Klap jer selv på skulderen.

Side 1 ud af 5 (44 indlæg)