En kammerat og jeg er blevet vældig inspireret af Casper Schneidereits webshop med sokker. Det hele så så godt ud, og så har vi altid ønsket at starte en webshop.
Vores webshop blev flytie.dk, som sælger slips, og vi har lige åbnet den for offentligheden i går, og kunne i den forbindelse rigtig godt tænke os noget kritik fra alle jer superdygtige folk, der sidder herinde.
Vi er interesseret i alt lige fra brugervenlighedsfejl og designfejl til konverteringsstoppere. Håber I vil hjælpe os :)
Jeg kan helt vildt godt lide jeres ikoner for strikkede slips, vævede slips osv - super godt fundet på!!!
Jeg kan også rigtig godt lide skrifttypen, billeder osv - det er en rigtig pæn side.
De orange "gratis fragt" bokse ved billederne står oven i prisen, så man ikke kan se hvad det koster. (kun når jeg kigger på produktlisterne, ikke når jeg klikker ind på det enkelte produkt.)
I kunne lægge en god guide ind til hvordan man binder en butterfly eller et slips - gerne med alle de forskellige typer knuder der findes. Det må kunne give noget trafik til siden, for tror der er mange der (liegsom min mand) ikke binder slips så tit og lige skal se nogle billeder for at se hvordan man gør.
PS bare nygerrighed - hvilket program er webshoppen lavet i?