Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ændringer

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15097
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har fået ændret placeringen af FB og G+ boxene... Men er de placeret smartest der?

Hvad synes du? Hvis ik, hvor skal de så evt placeres?

Link her

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:46

jeg ville flytte social medier helt ud til højre af siden i menuen altså bytte med der hvor kontakt info  ligger lige nu

fodnoten menuen er fast hele siden igennem lav lidt mere standard indhold på denne siden , de andre punkter end social medie punkt fylder ikke denne under punkt op så lave lidt mere under hvert punkt hvor der er hvidt et stykke ned under

de 3 sidste punkter med flag kan udmærket flyttes op ad på siden da der i forvejen er meget hvidt der et stykke oppe i fodnoten ovenover .

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 19:58

Hey,

Jeg synes at de tager alt for meget opmærksomhed hvis du placere dem som en del af toppen af venstremenuen. Du bør nøjes med at have det i bunden af siden og eventuelt under selve indholdet.

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:59

Mikael christiansen:

jeg ville flytte social medier helt ud til højre af siden i menuen altså bytte med der hvor kontakt info  ligger lige nu

fodnoten menuen er fast hele siden igennem lav lidt mere standard indhold på denne siden , de andre punkter end social medie punkt fylder ikke denne under punkt op så lave lidt mere under hvert punkt hvor der er hvidt et stykke ned under

de 3 sidste punkter med flag kan udmærket flyttes op ad på siden da der i forvejen er meget hvidt der et stykke oppe i fodnoten ovenover .

Min fejl at jeg ikke var tydelig nok... Det er boxene ude til venstre i toppen af siden...

Men tak for feedback på bunden. Der er dog en tanke bag det meste dernede, så pt skal det ik ændres Smile

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:00

Patrick Olsen:

Jeg synes at de tager alt for meget opmærksomhed hvis du placere dem som en del af toppen af venstremenuen. Du bør nøjes med at have det i bunden af siden og eventuelt under selve indholdet.

Men hvis du tager i betragtning, at vi er i en branche, som pt er hårdt ramt af kinesiske kopisider, mener du så det samme?

FB og G+ er meget bedre valideringer af en side, end f.eks Trustpilot eller lignende...

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 21:42

Fashion-Seller:

Men hvis du tager i betragtning, at vi er i en branche, som pt er hårdt ramt af kinesiske kopisider, mener du så det samme?

Hej igen,

Jeg ser det - også i denne sammenhæng - som et led der i kan være salgshæmmende. Du bør jo koncentrerer dig om at få brugerne til at købe noget frem for at få dem til at klikke ind på din Facebook side. Jeg kan godt give dig ret i at Facebook / G+ i nogle tilfælde kan fremstå som en tillidsfaftor, men jeg synes personligt kun at dit lave antal af "synes godt om" får det til at virke en smule utroværdigt.

Jeg håber det giver mening :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 22:30

Tja, man læser jo fra venstre mod højre, så man overser dem ihverfald ikke..

Jeg ville måske skifte jeres hvide fb billede så det ikke falder i med jeres hvide baggrund ;)

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:47

Patrick Olsen:

Jeg ser det - også i denne sammenhæng - som et led der i kan være salgshæmmende. Du bør jo koncentrerer dig om at få brugerne til at købe noget frem for at få dem til at klikke ind på din Facebook side. Jeg kan godt give dig ret i at Facebook / G+ i nogle tilfælde kan fremstå som en tillidsfaftor, men jeg synes personligt kun at dit lave antal af "synes godt om" får det til at virke en smule utroværdigt.

Jeg forstår ik, hvorfor et lavere antal likes, som primært består af kunder, og ik bare folk der liker for at vinde noget, er utroværdigt? Nu har vi så heller ik gjort det store i, at få siden til at vokse rent brugermæssigt, da tiden har manglet...

Men dine pointer er noteret og bliver taget med i overvejelserne Smile

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:47

Thomas Skov Iversen:

Tja, man læser jo fra venstre mod højre, så man overser dem ihverfald ikke..

Jeg ville måske skifte jeres hvide fb billede så det ikke falder i med jeres hvide baggrund ;)

Hvilken farve ville du foreslå? Er åben for gode bud og forslag Smile

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 22:54

Fashion-Seller:

Jeg forstår ik, hvorfor et lavere antal likes, som primært består af kunder, og ik bare folk der liker for at vinde noget, er utroværdigt?

Det jeg mener er at hvis eg kom ind på en niche webshop og der var for få likes eller for lidt aktivitet, ville jeg forbinde siden med en affiliate side. Desværre har affiliate sider de seneste år fået et meget dårligt ryg da mange af siderne er af dårlig kvalitet. Det kan godt være at det bare er mig, men du spurgte efter feedback ^^

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)