Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ændringer

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15097
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Patrick Olsen:

Det jeg mener er at hvis eg kom ind på en niche webshop og der var for få likes eller for lidt aktivitet, ville jeg forbinde siden med en affiliate side. Desværre har affiliate sider de seneste år fået et meget dårligt ryg da mange af siderne er af dårlig kvalitet. Det kan godt være at det bare er mig, men du spurgte efter feedback ^^

Okay der tabte du mig... Hvordan kan du sammenligne en webshop med en affiliate side?

Hvis man er i en niche, så er det klart, at man har færre likes og færre kunder, end en stor mainstream shop. Det ligger ligesom i ordene...

Tilmeldt 5. Mar 12
Indlæg ialt: 57
Fra  BB Skrevet kl. 09:24

En mulighed for at gøre FB billedet mere tydeligt i forhold til den hvide baggrund er at sætte en grå/sort ramme omkring det.

Jeg kan generelt godt lide det gennemgående hvide tema på siden.

Bird & Beenfeldt leverer film- og videoproduktion i høj kvalitet. Corporate videos, reklamefilm, profilfilm m.v.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15097
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:10

Filmproducer:

En mulighed for at gøre FB billedet mere tydeligt i forhold til den hvide baggrund er at sætte en grå/sort ramme omkring det.

Jeg kan generelt godt lide det gennemgående hvide tema på siden.

Du mener ligesom ved G+ og G+1? For det har vi overvejet nemlig... Måske det lige skulle testes Smile

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)