Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Studenterkørsel med Vognturen.dk - Bedøm vores nye site!

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg ved at der sidder mange kompetente folk derude og måske kunne jeg få et par stykker af jer til at vurdere vores nye site? Jeg har bygget det op i Wordpress og ønsker feedback på både udtryk, indhold, selve konceptet omkring Vognturen.dk.

Al feedback modtages med kyshånd :)

De bedste hilsner

Lars Østergaard

Vognturen.dk

Tilmeldt 3. May 11
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 14:23

Hejsa.

Fed side. Helt bestemt.

Det eneste jeg ikke helt forstår, i leverer "underholdningen" hvis man kan kalde det dét? Jeg er lidt i tvivl om det også er selve vognen? Altså nu ved jeg, at min klasse selv lige har betalt omkring 18.000, så går ud fra at det kun er for musik, dj og det der står under priserne.

Men synes, at det er svært, at ud fra det der står, youtubevideo og priser at finde ud af om det er med eller uden vogn? Hvis man slet ikke kender til priserne på vognene.

Jeg ville nok præcisere det lidt yderligere, så man som kunde, kan se hvad det er. Eller det er måske bare mig? Jeg kan godt se under priseer, hvad pakken indeholder. 

Men fedt nok :-) Ærgerligt at vi allerede har bestilt og betalt for et års tid siden.

Har 1000 ideer, men for lidt tid til at fører dem ud livet, grundet uddannelse og arbejde. Håber en dag, at få tid til at leve 100% af mine egne projekter.

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 14:38

Hej NicoP!
Du har fanget det rigtigt, det er uden selve vognen (vi arbejder dog på at få et samarbejde op og stå lige pt med flere vognmænd).
Det er måske ubevidst at vi har gjort det lidt tvetydigt (eller knap så tydeligt) om det er med eller uden studentervogn, da vi ved at vi i fremtiden vil tilbyde samlede pakker. Men det kan godt være at det er en god idé at vi får det tydeliggjort endnu mere.

Tak for feedback!
PS. Må man spørge om hvem i har booket? :)

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 16:49

Er der andre der kunne være interesserede i at give lidt feedback? Vi er meget interesserede i kritik!

Fra Århus
Tilmeldt 17. Oct 10
Indlæg ialt: 500
Skrevet kl. 17:14

Det ville være nemmere hvis siden virkede ;-)

Teddy

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 17:26

Teddy Carlsen:

Det ville være nemmere hvis siden virkede ;-)

Teddy

Kan du ikke komme ind på siden Teddy?

Fra Århus
Tilmeldt 17. Oct 10
Indlæg ialt: 500
Skrevet kl. 17:30

Jo nu kan jeg, da jeg skrev beskeden stod browserne bare og tyggede på den uden resultat.

Men jeg kigge på den nu.

Teddy

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 17:31

Teddy Carlsen:

Jo nu kan jeg, da jeg skrev beskeden stod browserne bare og tyggede på den uden resultat.

Men jeg kigge på den nu.

Teddy

Mystisk. Nogle gange er nettet ikke til at regne med :)
Jeg glæder mig til at høre hvad du synes.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:35

super side det er godt lavet Big Smile

dele siden social medier , der mangler google plus vis du ikke har hørt om det kan dette betyde en del for din side .

lige et ekstra tand troværdighed er vis der haves cvr nummer er det en fordele især sætte det på  kontakt siden.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 17:38

Mikael christiansen:

super side det er godt lavet Big Smile

dele siden social medier , der mangler google plus vis du ikke har hørt om det kan dette betyde en del for din side .

lige et ekstra tand troværdighed er vis der haves cvr nummer er det en fordele især sætte det på  kontakt siden.

Tusind tak for feedback Mikael! :) Google+ er en god idé, det tilføjer jeg med det samme.
Vi har ikke fået CVR nr endnu, da det ikke er relevant endnu. Men det kommer helt klart når vi bliver registrerede.

Måske skal vi til at tilbyde strip på vores studentervogne i fremtiden? ;)

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)