Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billige ergonomiske kontorstole hos iStol.dk - nogen med erfaring fra den side?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 343
Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer Smile

Ville lige høre om nogen har erfaring med bestilling fra iStol.dk? Han har en aktiv plusprofil herinde som Wideeyes.dk & AAimport.dk og hedder Morten Andersen.

trustpilot har de 2 stemmer, en med 1 stjerne og en med 5 stjerner. Den med 5 stjerner hedder tilfældigvis også Morten, så blev lidt skeptisk og ville spørge folk herinde efter erfaring. Ikke at det nødvendigvis betyder, at han har rated sig selv. Vil bare gerne høre folks meninger om firmaet eller manden bag firmaet.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 16:40

Hej,

Ja, jeg har handlet med Morten hos iStol.dk.

Sidder faktisk på en ergonomisk kontorstol fra dem lige nu. Skype-Smile

God kvalitetstol og rigtig fin service i forbindelse med købet.

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 343
Skrevet kl. 16:44

Hej John Smile

Tak for svar. Behøver vist ikke andres godkendelse af firmaet end din Yes

God dag til dig.

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 19:10

Jeg har købt tre stole fra dem. Meget tilfreds med både stol og firma. Der er helt sikkert intet at udsætte der!

Mvh
Jesper

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 09:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Først og fremmest en kæmpe tak til både John og Jesper for de venlige ord. Tak! 

DC Trading:

Hej Aminoer Smile

Ville lige høre om nogen har erfaring med bestilling fra iStol.dk? Han har en aktiv plusprofil herinde som Wideeyes.dk & AAimport.dk og hedder Morten Andersen.

På trustpilot har de 2 stemmer, en med 1 stjerne og en med 5 stjerner. Den med 5 stjerner hedder tilfældigvis også Morten, så blev lidt skeptisk og ville spørge folk herinde efter erfaring. Ikke at det nødvendigvis betyder, at han har rated sig selv. Vil bare gerne høre folks meninger om firmaet eller manden bag firmaet.

@ DC

Er du utryg, så skal du selvfølgelig ikke handle hos os. Det skal jo gerne være en positiv oplevelse, så det er sundt med lidt skepsis.

Jeg har lige læst på Trustpilot. Mht. den negative udtalelse, så er der jo altid 2 sider af en sag, men det synes jeg ikke jeg skal kommentere på i et åbent forum.

Mht. den positive udtalelse, så er det da opsigtsvækkende at den er skrevet af "Morten". Jeg ville nok også selv undre mig, men jeg kan forhåbentligt overbevise dig om at HVIS jeg skulle lave en falsk anmeldelse, så tror jeg at jeg ville være klog nok til at bruge et andet navn end mit eget Smile

På iStol gør vi alt hvad vi kan for at skabe tryghed til at handle kontormøbler online. Det betyder bl.a. at du har mulighed for at komme forbi Roskilde og se stolene først. Det betyder også at vi giver 14 dages fuld returret - også selvom stolen har været brugt! Vi betaler endda for returfragten hvis du (mod vores forventning) skulle fortryde dit køb.

iStol er oprettet med et oprigtigt ønske om at ændre markedet der er præget af et ulige forhold mellem pris og kvalitet. Vi vil gerne sælge - og vi vil gerne sælge meget Big Smile - men vi vil ikke presse noget ned i halsen på folk som de ikke ønsker.,,...

Jeg håber det var svar nok, og har du nogen spørgsmål så er du meget velkommen til at ringe 70 21 29 29

Hilsen Morten

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)