Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Behøver gode råd at være dyre? SEO

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 6. May 12
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe Rasmus den er jeg helt med på. Men DC på titles?

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

Emil Engholm:

Mikael christiansen:
kan blive straffet lidt ved dine ens titler og de er langt over 70 tegn det er udnødvendigt google læser de første 140 tegn men viser kun 70 tegn og når der er ens titler på alle samme

Blive straffet?

ja det var noget en seo haj forklaret mig i dag man skal ikke bruge for meget sine søge ord , det er  i hvert fald ingen seo fordel at nævne efter  de 70 tegn igen og igen de samme søgeord , man kan få en lille straf for det , hvor stor straf det ved jeg ikke , men der i hvert fald ingen seo fordel at gøre det

Mikael, man bliver ikke straffet ved at have en for lang titel :) Er den over 70 tegn kan man "bare" ikke se det sidste - og så bliver den cuttet af lidt før de 70 tegn. Men Google læser såmænd det hele. Problemet er bare, at det kan virke spammende hvis du fylder den for meget ud med gentagende ord, osv. (som man gjorde i de gamle SEO-dage) :) 

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Marcel Fuursted:

Mikael christiansen:

Emil Engholm:

Mikael christiansen:
kan blive straffet lidt ved dine ens titler og de er langt over 70 tegn det er udnødvendigt google læser de første 140 tegn men viser kun 70 tegn og når der er ens titler på alle samme

Blive straffet?

ja det var noget en seo haj forklaret mig i dag man skal ikke bruge for meget sine søge ord , det er  i hvert fald ingen seo fordel at nævne efter  de 70 tegn igen og igen de samme søgeord , man kan få en lille straf for det , hvor stor straf det ved jeg ikke , men der i hvert fald ingen seo fordel at gøre det

Mikael, man bliver ikke straffet ved at have en for lang titel :) Er den over 70 tegn kan man "bare" ikke se det sidste - og så bliver den cuttet af lidt før de 70 tegn. Men Google læser såmænd det hele. Problemet er bare, at det kan virke spammende hvis du fylder den for meget ud med gentagende ord, osv. (som man gjorde i de gamle SEO-dage) :) 

nå men så har jeg vel ret i det jeg fik af vide i dag vis nævner 3 gange i titlen samme ord flere undersider lidt ens og lige oveni lige nævner sit søgeord flere gange samme at man kan få en straf , jeg vil i hvert fald mene man løber en udnødvendig risikoen hvor man kan risikerer det omvendt end man ønsker

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

Marcel Fuursted:

Mikael christiansen:

Emil Engholm:

Mikael christiansen:
kan blive straffet lidt ved dine ens titler og de er langt over 70 tegn det er udnødvendigt google læser de første 140 tegn men viser kun 70 tegn og når der er ens titler på alle samme

Blive straffet?

ja det var noget en seo haj forklaret mig i dag man skal ikke bruge for meget sine søge ord , det er  i hvert fald ingen seo fordel at nævne efter  de 70 tegn igen og igen de samme søgeord , man kan få en lille straf for det , hvor stor straf det ved jeg ikke , men der i hvert fald ingen seo fordel at gøre det

Mikael, man bliver ikke straffet ved at have en for lang titel :) Er den over 70 tegn kan man "bare" ikke se det sidste - og så bliver den cuttet af lidt før de 70 tegn. Men Google læser såmænd det hele. Problemet er bare, at det kan virke spammende hvis du fylder den for meget ud med gentagende ord, osv. (som man gjorde i de gamle SEO-dage) :) 

nå men så har jeg vel ret i det jeg fik af vide i dag vis nævner 3 gange i titlen samme ord flere undersider lidt ens og lige oveni lige nævner sit søgeord flere gange samme at man kan få en straf , jeg vil i hvert fald mene man løber en udnødvendig risikoen hvor man kan risikerer det omvendt end man ønsker

Det lyder lidt unaturligt og spammende - så ja, det har du ganske ret i ;)

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Marcel Fuursted:

Mikael christiansen:

Emil Engholm:

Mikael christiansen:
kan blive straffet lidt ved dine ens titler og de er langt over 70 tegn det er udnødvendigt google læser de første 140 tegn men viser kun 70 tegn og når der er ens titler på alle samme

Blive straffet?

ja det var noget en seo haj forklaret mig i dag man skal ikke bruge for meget sine søge ord , det er  i hvert fald ingen seo fordel at nævne efter  de 70 tegn igen og igen de samme søgeord , man kan få en lille straf for det , hvor stor straf det ved jeg ikke , men der i hvert fald ingen seo fordel at gøre det

Mikael, man bliver ikke straffet ved at have en for lang titel :) Er den over 70 tegn kan man "bare" ikke se det sidste - og så bliver den cuttet af lidt før de 70 tegn. Men Google læser såmænd det hele. Problemet er bare, at det kan virke spammende hvis du fylder den for meget ud med gentagende ord, osv. (som man gjorde i de gamle SEO-dage) :) 

I siger faktisk det samme :) Nu er det mig der har fortalt ham det i dag, så jeg ved jo eksakt hvad han mener :)

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Tilmeldt 6. May 12
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael mange af dine egne titles indeholder præcis de samme ord igen og igen, og er meget længere end 70. Synes du ikke det er lidt sjovt at du selv løber den risiko og fortæller andre ikke at løbe den?

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

KTJ-Media.dk:

Marcel Fuursted:

Mikael christiansen:

Emil Engholm:

Mikael christiansen:
kan blive straffet lidt ved dine ens titler og de er langt over 70 tegn det er udnødvendigt google læser de første 140 tegn men viser kun 70 tegn og når der er ens titler på alle samme

Blive straffet?

ja det var noget en seo haj forklaret mig i dag man skal ikke bruge for meget sine søge ord , det er  i hvert fald ingen seo fordel at nævne efter  de 70 tegn igen og igen de samme søgeord , man kan få en lille straf for det , hvor stor straf det ved jeg ikke , men der i hvert fald ingen seo fordel at gøre det

Mikael, man bliver ikke straffet ved at have en for lang titel :) Er den over 70 tegn kan man "bare" ikke se det sidste - og så bliver den cuttet af lidt før de 70 tegn. Men Google læser såmænd det hele. Problemet er bare, at det kan virke spammende hvis du fylder den for meget ud med gentagende ord, osv. (som man gjorde i de gamle SEO-dage) :) 

I siger faktisk det samme :) Nu er det mig der har fortalt ham det i dag, så jeg ved jo eksakt hvad han mener :)

Yes

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Emil Engholm:

Mikael mange af dine egne titles indeholder præcis de samme ord igen og igen, og er meget længere end 70. Synes du ikke det er lidt sjovt at du selv løber den risiko og fortæller andre ikke at løbe den?

Det er længere historie hvorfor ,jeg ved en masse men jeg gør det bare ikke og da jeg ikke kunne finde en løsning hvad koncept siden skal køre med . så jeg gået lidt i stå i en periode med siden og sider mere på amino.dk end jeg burde gøre da jeg ved der er nogle fejl på siden men retter det bare ikke

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra kbh
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 320
Fra  God Krop aps Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Engholm:
Hehe Rasmus den er jeg helt med på. Men DC på titles?

Når jeg bruger googles webmastertools refererer de til duplicate titles på en måde så det lyder som om det er et problem. Om man bliver straffet på samme måde som ved duplicate content ved jeg ikke, men hvorfor tage chancen. Jeg vil også mene at det mest logiske er at have en sidetitle der matcher din side og dens søgeord bedst muligt. Har du flere ens sidetitler fokuseret på samme søgeord vil jeg også derfor mene at der nok er noget der liiiige bør kigges igennem:)

God weekend til alle fra Rasmus

Tilmeldt 6. May 12
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe Mikael tror vi alle bruger for meget tid her.

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)