Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Behøver gode råd at være dyre? SEO

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Mar 10
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminos, 

Jeg er overbevist om at, Danmarks mest kompetente seo eksperter findes her på amino.dk. Grunden til dette indlæg er at jeg er begyndt at interessere mig mere og mere for seo. I den forbindelse vil jeg gerne have nogle råd fra de bedste. Jeg ved godt at der ikke er noget der er gratis her i dagens Danmark og det er lidt lame at spørge efter "gratis" råd der egentlig er værdifulde. Men jeg gør det nu alligevel, i håb om at få siden længere op på google. Hvis i lyst vil jeg sætte stor pris på jeres råd.

Siden hedder: onlinewonderland.dk 

Jeg tænker selv på om h1 og h2 er rigtig placeret? jeg har 2 h2 under hver kategori. 

Mange hilsner Simon 

Fra Århus
Tilmeldt 25. Nov 08
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 14:59

Hejsa

Jeg er ikke SEO kyndig expert.

Men det er en fin side. 

Input: Kundeservice staves ikke kunderservice som du har gjort det øverst. Du har et "r" for meget i.

hilsner

simon

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Mar 10
Skrevet kl. 15:43

DOH! Tak for din opmærksomhed, det må jeg hellere se om jeg kan finde ud af at rettet i en fart. 

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 15:52

Den ser lidt sjov ud, hvis man har en ordentlig opløsning på skærmen. Dit baggrundsbillede er ikke bredt nok.

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:39

kan blive straffet lidt ved dine ens titler og de er langt over 70 tegn det er udnødvendigt google læser de første 140 tegn men viser kun 70 tegn og når der er ens titler på alle samme

tekster ved jeg er besværlige altid og kan sagtens sættet ind i problemet titlen samme ord h1 nævnes kerne ord de næsten par linjer kommer igen samme ord igen bare ordret toppe tjek 4 gange mindste

festkjoler står også i mange titlerne variere mere men der er mange ting der kan gå i gang , den nye pingvin google opdatering har også gået meget efter overoptimeret sider, så nu skal skal der mere tænkes i bruger oplevelse i siden og unikke undersider og selvfølgelige ikke ens .

hvorfor google plus social svares grundigt her på http://www.concept-i.dk/blog/google-plus-guide.html

billeder altid en fordele give dem titler og tags , men husk nu at lave dem alle samme unikke.

bloggen på egen side er blevet mere vigtigt end før altså man er aktive egen side end være på andre sider , derved kan man sagtens nu ved aktivitet egen side komme højt op

google er på vej med mange ting der gør jeg ved det er en fordel mere mod bruger oplevelse , google egen videoer tjeneste og musik , jeg tror også mere mod google shopping , der kan du kigge allerede google.com mon ikke det snart kommer i DK , jeg er dog spændt på det , men da jeg tjekket det , det ser meget ud til vis du til gode ser dem , kan det udnyttes men de ny der sker lige nu er meget spændende og det er noget som følges meget nu

2 gode seo bøger jeg klart kan anbefale at læse er disse her 2  Thomas rosenstand http://www.seo-lex.dk   og Mikkel Demib http://seo.demib.dk/

jeg vil dog ikke sige selv er super  seo ekspert men har da læst de gode blogs og seo bøgerne lidt og høre altid efter deres seo råd der siges her på forummet dog selvfølgelige meste efter dem jeg ved der er dygtige

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Mar 10
Skrevet kl. 18:10

Hej Mikael, hold da kæft en land smøre! Du skal have et web five for det lange indlæg.. Min største tvivel er om jeg kan lave min overskrift under hver kategori til h1. Eksempelvis under nyheder. Der står først Nyheder, ved ikke om det er h1? og så har jeg to h2

Nyheder - Køb korte kjoler, festkjoler, toppe, festtoppe, smykker, legging, silikoneindlæg mm.

Køb billige kjoler online

Kan jeg lave den første "nyheder - køb korte...." til en h1'er? 

Tilmeldt 6. May 12
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 18:16

Hej Simon

h1 og h2 osv bruges til lave et website struktur. ligesom hvis du skrev en stil i 9 klasse.

Lækker hjemmeside :)

Tilmeldt 6. May 12
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 18:19

Mikael christiansen:
kan blive straffet lidt ved dine ens titler og de er langt over 70 tegn det er udnødvendigt google læser de første 140 tegn men viser kun 70 tegn og når der er ens titler på alle samme

Blive straffet?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:25

Emil Engholm:

Mikael christiansen:

Blive straffet?

ja det var noget en seo haj forklaret mig i dag man skal ikke bruge for meget sine søge ord , det er  i hvert fald ingen seo fordel at nævne efter  de 70 tegn igen og igen de samme søgeord , man kan få en lille straf for det , hvor stor straf det ved jeg ikke , men der i hvert fald ingen seo fordel at gøre det

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra kbh
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 320
Fra  God Krop aps Skrevet kl. 22:47

Emil Engholm:

Mikael christiansen:

Blive straffet?

Nok ikke straffet som sådan, men det er vel et spørgsmål om dobbelt content og søgeordskannibalisme.

Dobbelt content er aldrig godt, og sidetitler er en meget vigtig faktor i forhold til dine rankings. De fortæller i høj grad googlebots hvad dine sider handler om.

Derfor... er der flere sider der handler om det samme kan man hvis jeg forstår det rigtigt, risikere at google ranker begge sider lidt lavere istedet for at ranke een højt (søgeordskannibalisme)

Vh Rasmus

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)